Jump to content

Индикация за "air suspension".


Новак

Recommended Posts

Привет! Отново проблемче... И питане съответно. След смяна на четирите гуми ми светна жълтата "количка". Свети постоянно, а реално проблем не виждам с въздушното окачване!?! Моля за мнения! Някой датчик ли са закачили? Да спомена, че и MMI не работи." Joking mode" реално няма. Но възглавниците си вдигат и свалят, както и преди това. 

Редактирано от Новак
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влез в менюто - car- settings - jaggin mode off! Преди да ти вдигнат колата са ти заключили компресора. Отключи си го от менюто

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, SergioTacchini написа:
 


Подкараш ли колата над 15-20км/ч сам се изключва, така че не е от това.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, SergioTacchini написа:

Влез в менюто - car- settings - jaggin mode off! Преди да ти вдигнат колата са ти заключили компресора. Отключи си го от менюто

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Колегата е споменал, че MMI-я му не работи. Няма как да са му включили jack-а 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "заключване на компресора"...какво трябва да значи ?

При изправна система след вдигане на крик или други обстоятелства, довели до промяна на височината първо се пълни системата,моста или само едно колело,  от резервоара за въздух. Дори и целия мост да е паднал, при отваряне на врата или багажник, разпределителя отваря необходимия клапан и клапана на резервоара и пълни каквото трябва.

Jacking mode се води сервизен режим и трябва да се включва само, когато колата се вдига на крик. А не когато се вдига с подемник. Тогава, въпреки че не е на контакт, системата не е "заспала" и си следи височините, както и времето през което е била неподвижна. Това не се записва, като грешка. Така, че е напълно безсмислено да се избира режим jack. След преминаване на 15 км/ч се самоизключва сервизния режим (jacking mode). То и вратите се заключват след 15 км/ч и парктроника спира. Светенето на жълтата лаНба значи, че има ниво, различно от зададеното. Тя може да се вдига/сваля и всички възглавници да са ОК. ма гадните сензори имат едни "биалетки". Ябълчиците на които се износват, стават малки и направо излизат от силиконовите легла, в които лагеруват. И някое колело показва странна височина на компа. Има и други причини де....но това е възможно да се е случило, като са сменяли гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това заключване трябва да значи имвнно това, за което е създадено. В книгата на колата пише, че ако колата се вдига на крик следва да се избере jacking mode, който далеч не е "сервизен режим", а изключва компресора да работи. Жълтата лампа не показва ниво, различно от зададеното, а показва проблем със системата. Например, ако компресорът прегрее и си включи защитата след известно време работа. Целта на джага е, да спреш компресора, който ще бръмчи постоянно при качване на крик, поради нестандартното ниво. Системата ще се шашка и при пускаме от крока колата ще пада на земята. Видял съм го с очите си няколко пъти. Но да, ако системата е изправна...така е. Но коя дистема е 100% изправна на коли 15-16 години мъчени по пътищата?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти пратя ли малко инфо да прочетеш кое точно какво е във въздушното окачване на Ауди или сам ще потърсиш?

Вероятно твоята кола, като я вдигат на подемник или крик винаги е с работещ двигател? Та и компресора да работи. Компресора го "заключва" само датчика за температурата, като му стане много жега или показанията на сензора за налягане в системата. Например, като запише грешка за leak. Щото като се е смазал "сегмента" на буталото и компресора прави налягане от 8 бара...компа решава че има leak. И светва жълтата лаНба. Крик с който вдигаш едно колело(или мост) и подемник, с който вдигаш цялата кола са различни условия на промяна на височините. Вдигането на подемник е случай в който системата сама го отчита и е наясно какво се случва и НЕ ГО записва като грешка/индикация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш ми прати, да. Дотогава обаче аз няма да споря, защото виждам, че си дървен философ, а спор с теб е лишен от смисъл. Не съм казал нищо с цел да се караме и да се пенявиш тук. Просто беше толкова категоричен, сякаш ти си я създал тази система. Но пак ти казвам, за да го пише в книгата - има защо. Все си мисля, че някой маааалко по-умен от теб се е разпоредил да има указания в тази насока

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 4/16/2019 at 8:23 AM, kurty said:

Да ти пратя ли малко инфо да прочетеш кое точно какво е във въздушното окачване на Ауди или сам ще потърсиш? ...

 

Ако имаш някаква по-подробна информация, на ПДФ или нещо от сорта, наистина бих се радвал да я споделиш, че бих искал да разбера как работи това окачване.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...