tonko 90 Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) Здравейте колеги. Нов съм във форума. В петък мисля да сменя прословутите о пръстени на дюзите. Колата е А3 2.0 тди 2005 година БКД. Изчетох доста във форума за о пръстените и смяната им, обаче не ми стана ясно как се зацепват (центроват) дюзите. Разбрах, че след като се посравят обратно по местата им се развива контра гайката до края и болта се навива до долу. След което връщаме болта обратно с половин оборот (180 градуса) и затягам контра гайката. Моля поправете ме ако някъде бъркам или изпускам нещо. Не съм в България и за това реших сам да ремонтирам возилото. Благодаря на всички и успешен ден Редактирано 16 Април 2019 от tonko 90 Правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 Бъркаш,че изобщо ще ги сменяш на 2.0ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko 90 Публикувано 16 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) В смисъл.... така ли да я карам? Симптомите клонят към о пръстени. Искам да я покарам още някоя година.. Редактирано 17 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 При 2.0 тди захвата на дюзите е различен от на 1.9 и досега не съм чувал за проблеми с гумичките и леглата на дюзите.Сега ако диагнозата е такава ги сменете ама аз от горния пост останах с впечатление,че просто сте решили да ги смените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko 90 Публикувано 16 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) Ясно. Съжалявам за неразбирането на въпро са ми колега. Просто не ми е ясно как да центровам дюзите. Иначе колата е пушка, просто при първи старт за деня изпушва много и замирисва на тежка миризма на масло и нафта, след 30 секунди всичко се оправя. Запалва мудно, сякаш има въздух в системата. Та до тук прочетеното във форомите стигнах до о пръстените. Редактирано 17 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsPetrov Публикувано 25 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2021 Здравейте, и аз имам същите симптоми. При палене има едно леко зачудване, както и на празен ход има леко претрисане долувимо само ако се фокусираш и чакаш да го усетиш, също така при съвсем лека газ и плавно качване на оборотите при ход между 1000 и 2000 се усеща съвсем леко придърпване, което пак ще усетиш ако внимаваш за него. Трябва ли да търся причината във въпросните О-пръстени или някаква настройка на дюзите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване