Jump to content

Смяна на о пръстени на дюзите


tonko 90

Recommended Posts

Здравейте колеги. Нов съм във форума. В петък мисля да сменя прословутите о пръстени на дюзите. Колата е А3 2.0 тди 2005 година БКД. Изчетох доста във форума за о пръстените и смяната им, обаче не ми стана ясно как се зацепват (центроват) дюзите. Разбрах, че след като се посравят обратно по местата им се развива контра гайката до края и болта се навива до долу. След което връщаме болта обратно с половин оборот (180 градуса) и затягам контра гайката. Моля поправете ме ако някъде бъркам или изпускам нещо. Не съм в България и за това реших сам да ремонтирам возилото. Благодаря на всички и успешен ден

Редактирано от tonko 90
Правописна грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл.... така ли да я карам? Симптомите клонят към о пръстени. Искам да я покарам още някоя година..

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2.0 тди захвата на дюзите е различен от на 1.9 и досега не съм чувал за проблеми с гумичките и леглата на дюзите.Сега ако диагнозата е такава ги сменете ама аз от горния пост останах с впечатление,че просто сте решили да ги смените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Съжалявам за неразбирането на въпро са ми колега. Просто не ми е ясно как да центровам дюзите. Иначе колата е пушка, просто при първи старт за деня изпушва много и замирисва на тежка миризма на масло и нафта, след 30 секунди всичко се оправя. Запалва мудно, сякаш има въздух в системата. Та до тук прочетеното във форомите стигнах до о пръстените.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, и аз имам същите симптоми. При палене има едно леко зачудване, както и на празен ход има леко претрисане долувимо само ако се фокусираш и чакаш да го усетиш, също така при съвсем лека газ и плавно качване на оборотите при ход между 1000 и 2000 се усеща съвсем леко придърпване, което пак ще усетиш ако внимаваш за него. Трябва ли да търся причината във въпросните О-пръстени или някаква настройка на дюзите ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...