Chanchev

Проблем!!! Колата не иска да запали!

Recommended Posts

Здравейте, първо ще кажа, че изчетох всичко свързано с кормилната колона. Преди три дни радиото ми изчезна, хващаше две три станции, пуснах си диск. На следващия ден, както си карам започна да ми свети на фиса ignition lock, минута по-късно изчезна. На другия ден, както си карам и колата рязко заби предница, оборотите взеха да играят, светнаха всички лампи на таблото, а на фиса Brakes... , така ми направи няколко пъти и на светофар веднъж ми изгасна. Днес сутринта качвам се в колата, натискам копчето Старт и се включи само ММИ. Изчетох всичко, симптомите наподобяват дефектирала кормилна колона. Закачих я с Ваг Ком, грешки хиляди, изтрих всичките, колата си остана по същия начин и не иска да пали. след гова проверих , една грешка е останала в 05, 00003 Control module 014 - defective. Колата е кейлес, акумулатора е на една година. 2-3 пъти ми даде на контакт и ми свети грешка за ръчната спирачка. Волана, отключва и заключва без проблем.

Edited by Chanchev

Share this post


Link to post
Share on other sites

пусни по-хубаво грешката. 

Когато натиснеш start - светва ли таблото и лампите? Вероятно ти се чува отключването на волана, но въпросът е дали дава ефективно контакт?

И трябва да имаш грешка в модул 03- access & auth module или нещо такова.

Ръчната е странно, че дава грешка, там са или кабели за моторчетата отзад, или нещо свързано с abs. 

Edited by OvivO

Share this post


Link to post
Share on other sites

аксес старт е 5 и като гледам за него дава грешка, допускайки, че това 05 е номера на модула от малкото, което е дал колегата.

 

Виж да няма езеро под чистачките.

 

И алтенатора колко зарежда.

Edited by mshbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма капка вода, а алтернатора няма как да го замеря, защото колата не пали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е открит, няма комуникация с модул J518, за жалост става въпрос за модул в кормилната колона :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

това е точно аксес старт 05.

 

провери първо окабеляването, буксите да не би само да няма връзка. Ако отключва волана едва ли е предпазител, явно самия 518 има захранване щом разпознава ключа и отключва волана.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Волана отключва-заключва без проблем. Забелязах и нещо друго, понеже колата е кейлесс, понякога можеш да заключиш и птвътре с дистанционното, а по принцип не би трябвало.

Share this post


Link to post
Share on other sites

махни плюсовата букса на акумулатора за 5 секунди и я закачи пак и пробвай отново. Може да ти изглежда странно, но понякога така се оправя.

Също пробвай механично в ключалката да отключиш и заключиш няколко пъти.

Edited by OvivO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Волана отключва-заключва без проблем. Забелязах и нещо друго, понеже колата е кейлесс, понякога можеш да заключиш и птвътре с дистанционното, а по принцип не би трябвало.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chanchev, това го прочетохме вече :) Той си отключва и J518 не му пречи да си е блокирал и да не иска да ти даде контакт.

Направи тези няколко простички неща и пиши

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е решен, колата запали, проблема беше в кормилната колона, но не в отключването и заключването.

Edited by Chanchev

Share this post


Link to post
Share on other sites

А в какво?

подобна информация ще е от полза на колеги, които ще имат лошия късмет да им се случи и да търсят проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

само че тази втора ръка може да се обади скоро отново. Отивай при @sunshai да ти я излекува веднъж завинаги :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът нaй-вероятно е бил в сaмaтa ключaлкa, тaм сa също някaкви плaстинки, които се бъгвaт. Кормилнaтa колонa е другия дерт, който дaвa ядове . Пишa го зaщото, гледaм, че с годините зaчестихa и проблемите с ключaлките, нaпример aз спрях моятa колонa при съншaй, aмa товa не пречи и ключaлкaтa дa ми прaви мизерии. Третия проблем, зa който съм чувaл около този възел е зa скaпaн имобилaйзер, aмa явно зaсегa е по-рядко срещaн, тaкa че не сa плaшете колеги и дa сте спряли колонaтa, пaк може дa не зaпaли колaтa.

Edited by mili 75

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен не беше в ключалка колата е кейлесс, а в самата палтка на модула, на кормилната колона. Много се бях ядосал, защото бях сменил веригите, всмукателните колектори с клапите-нови от VW, цялата предница и тъкмо викам врче няма кво да стане. Като излезе този проблем и се разчетох тук, че хора са давали по 1800лв, си викам край, ще я продавам на части, не издържам вече :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1800 са давали преди почти 10 години :) вече ги правят за десет пъти по-евтино

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.