Jump to content

Проблем!!! Колата не иска да запали!


Chanchev

Recommended Posts

Здравейте, първо ще кажа, че изчетох всичко свързано с кормилната колона. Преди три дни радиото ми изчезна, хващаше две три станции, пуснах си диск. На следващия ден, както си карам започна да ми свети на фиса ignition lock, минута по-късно изчезна. На другия ден, както си карам и колата рязко заби предница, оборотите взеха да играят, светнаха всички лампи на таблото, а на фиса Brakes... , така ми направи няколко пъти и на светофар веднъж ми изгасна. Днес сутринта качвам се в колата, натискам копчето Старт и се включи само ММИ. Изчетох всичко, симптомите наподобяват дефектирала кормилна колона. Закачих я с Ваг Ком, грешки хиляди, изтрих всичките, колата си остана по същия начин и не иска да пали. след гова проверих , една грешка е останала в 05, 00003 Control module 014 - defective. Колата е кейлес, акумулатора е на една година. 2-3 пъти ми даде на контакт и ми свети грешка за ръчната спирачка. Волана, отключва и заключва без проблем.

Редактирано от Chanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пусни по-хубаво грешката. 

Когато натиснеш start - светва ли таблото и лампите? Вероятно ти се чува отключването на волана, но въпросът е дали дава ефективно контакт?

И трябва да имаш грешка в модул 03- access & auth module или нещо такова.

Ръчната е странно, че дава грешка, там са или кабели за моторчетата отзад, или нещо свързано с abs. 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аксес старт е 5 и като гледам за него дава грешка, допускайки, че това 05 е номера на модула от малкото, което е дал колегата.

 

Виж да няма езеро под чистачките.

 

И алтенатора колко зарежда.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е открит, няма комуникация с модул J518, за жалост става въпрос за модул в кормилната колона :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е точно аксес старт 05.

 

провери първо окабеляването, буксите да не би само да няма връзка. Ако отключва волана едва ли е предпазител, явно самия 518 има захранване щом разпознава ключа и отключва волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана отключва-заключва без проблем. Забелязах и нещо друго, понеже колата е кейлесс, понякога можеш да заключиш и птвътре с дистанционното, а по принцип не би трябвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махни плюсовата букса на акумулатора за 5 секунди и я закачи пак и пробвай отново. Може да ти изглежда странно, но понякога така се оправя.

Също пробвай механично в ключалката да отключиш и заключиш няколко пъти.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана отключва-заключва без проблем. Забелязах и нещо друго, понеже колата е кейлесс, понякога можеш да заключиш и птвътре с дистанционното, а по принцип не би трябвало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Chanchev, това го прочетохме вече :) Той си отключва и J518 не му пречи да си е блокирал и да не иска да ти даде контакт.

Направи тези няколко простички неща и пиши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, колата запали, проблема беше в кормилната колона, но не в отключването и заключването.

Редактирано от Chanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в какво?

подобна информация ще е от полза на колеги, които ще имат лошия късмет да им се случи и да търсят проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът нaй-вероятно е бил в сaмaтa ключaлкa, тaм сa също някaкви плaстинки, които се бъгвaт. Кормилнaтa колонa е другия дерт, който дaвa ядове . Пишa го зaщото, гледaм, че с годините зaчестихa и проблемите с ключaлките, нaпример aз спрях моятa колонa при съншaй, aмa товa не пречи и ключaлкaтa дa ми прaви мизерии. Третия проблем, зa който съм чувaл около този възел е зa скaпaн имобилaйзер, aмa явно зaсегa е по-рядко срещaн, тaкa че не сa плaшете колеги и дa сте спряли колонaтa, пaк може дa не зaпaли колaтa.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не беше в ключалка колата е кейлесс, а в самата палтка на модула, на кормилната колона. Много се бях ядосал, защото бях сменил веригите, всмукателните колектори с клапите-нови от VW, цялата предница и тъкмо викам врче няма кво да стане. Като излезе този проблем и се разчетох тук, че хора са давали по 1800лв, си викам край, ще я продавам на части, не издържам вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Ами не е точно така.На мен ми искат 2000 евро за смяна на този модул.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Maverick_10 написа:

Ами не е точно така.На мен ми искат 2000 евро за смяна на този модул.

къде се намираш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.09.2019 г. at 18:47, OvivO написа:

е, аз може и за 4000 евро да ти го сменя, ако държиш.

 

Може би когато спечеля от тотото.Но първо трябва да пусна фиш.

На 29.09.2019 г. at 19:44, Chanchev написа:

къде се намираш ?

В Германия съм.До Хайлброн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...