Jump to content

Въздушно, една кратка история и въпрос.


Xizario

Recommended Posts

На кратко, колата се лашкаше странично като на изпуснал амортисьор, иначе се вдига и сваля нормално.

 

Отивам в S Matic есента. Сменят предните два амортисьора (със все възглавниците). Техните рециклирани потропват и возят гадно и abs-са се вклюва по-рано от необходимото при спиране, ама поне лашкането го няма и колата е стабилна, викам си за толкова пари толкова...

 

6 месеца по-късно единя от тях изпусна: звъня им за гаранция: няма гаранция, щото видиш ли сменяли амортисьор а не възглавница.  (а те са 2 в 1)

 

Супер некоректното отношение.

 

Сега въпроса е, някой купувал ли е от тук нови?

https://aeropik.bg/vazdushno-okachvane-audi-a6-4f/audi-a6-4f-amortisior-preden-lqv-arnott

Че ми изглеждат съмнително евтини и не искам пак да се прецакам след някой друг месец колата да ме остави на пътя и да търся репатраци. Или да ходя напораво в порше запад?

 

Някой ако може от опит да каже рециклирал ли е, купувал ли е, и през годините как са минали нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@OvivO сори, някой беше писал за приключенията си с вабонти.... ъака съм запомнил.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако държиш да е Arnott, то те си имат официални дистрибуротри в БГ, така че ги провери тях за цена. Мисля че са само Елит Кар и Ауто Плюс.

 

Иначе аз съм ползвал и smatic и vabonti. При smatc правих задните възглавници и от както са сложени не са мръднали, което май вече е над 2-3 години. Имаха зор да ми ремонтират компресора и накрая ми продадоха нов. Цената беше висока. Със около 150лв над това, което можех да си намеря локално, и още повече ако бях търсил онлайн и то при положение че ми приспаднаха 200лв които вече бях платил за ремонтирания. Но не ми се занимаваше да взимам от другаде и така. Над 2 години си бачка вече. Като цяло обаче са малко по-бавни, натоварени и не обичат да гонят проблеми по въздушното, които не се изчерпват до ремонт на компресор или смяна на амортесьор, възглавница или реле.

 

Vabonti са ми сменяли и двете предни възглавници. Дясната сдаде багажа малко след като навърши 2г. Работят бързо и май взимаха с 50лв по-малко от smatc. Нямал съм проблем с монтажа от тях.

 

Най-вероятно и двата сервиза работят с китайски възглавници, което що годе и отговаря на цената. Но като цяло съм доволен колко държат, имайки на предвид че хич не ѝ пестя окачването на колата :) 

 

Амортесьори още не ми се е налагало да сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, kainy said:

Ако държиш да е Arnott, то те си имат официални дистрибуротри в БГ, така че ги провери тях за цена. Мисля че са само Елит Кар и Ауто Плюс. ...

 

Не правя реклама ама ...

Part1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, royce написа:

Май към 5 бона са двата ...

 

ЗА ОЕМ грубо 1500 EUR  с ДДС/брой е цената на предните. Задните са 460 EUR с ДДС/брой. Близо 4000 EUR предни и задни ...

 

п.с. Това са официалните цени. Дори с остъпки пак идват дебело ...

 

Докато Arnott излизат около 2000 паунда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Arnott задни амове за 4F май не правят ...

 

@P_PETKOV Това със задните OEM-ски малко ме съмнява да са толкова евтини ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според сайта им правят и задни.

Отзад "пружината" е отделно от амортисьора за това цената е значително по-ниска. Вече ако се сложи и цена на амортисьорите отзад и нещата стават олеле мале :wall: 

 

П.с. Цените всеки може да ги види след като си подкара една ЕТКА. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, но нали говорим за въздушното окачване. Иначе да цената на задните амортисьори е някъде там за един брой. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Арнотт някой ползвал ли ги е до сега? Качествени/Надеждни ли са?

Те хубаво са 1500 евро предните 2 ама предполагам не е проблем ако изтърва само единия да се смени?

 

Моята от време на време ми светва на таблото жълта и/или зелена лампа и после самичка изгасва (зелената). Жълтата май чак като загася колата загасва. Има дни където 10тина дена нищо няма да светне. Като седи колата на едно място няколко дена видимо не забелязвам да пада и не знам дали от някъде малко изпуска или нещо друго има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вабонти оправиха нещата за ден. Пътната помощ по интересен начин качи колата на рампата, като подложи първо дървени трупчета успоредно на възглавницата след като вдигнаха колата с крик, че да може да се движи без да опират гумите в калниците. Другият път ще поръчам наистина 2 бройки от китай, даже се чудя от сега да поръчам, щом лявата изкара половин година да очаквам и дясната да умре скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@marinnik , зелената е нормално да свети за 30 секунди след като сложиш колата на dynamic. Също след като я запалиш, ако е била на dynamic пак свети за 30 секунди. Жълтата ако свети, пусни на диагностика да видиш проблема, трябва да е записан.

 

При мен жълтата свети също и след като вдигам колата на подемник за зимни-летни гуми (дори да съм заключил окачването), но загасва след първите 5 метра каране. И грешката в компютъра е датчик на задна дясна, че стойностите не били очаквани.

 

Преди съм виждал жълтата да свети, със старият акумулатор, и набиваше грешка нисък ток към компресора, но това след смяната на акумулатора вече го няма.

 

Иначе възглавницата си изпусна изведнъж, без никакви признаци, което малко ме озадъчи, щото директно ме остави на пътя. Немеца може и да е предвидил да караш бавно, ако това се случи, и в книжката на колата пише ако светят двете лампи и колата е паднала да караш до най-близкият сервиз, ама.... това явно важи за техните пътища, в София си до първата дупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз бях гледал грешките преди като светваха лампите и ми даваше, че има изпускане на въздух в системата, но не даваше нищо по-конкретно. Интересно беше, че видимо не забелязвах да е по-ниска колата. 

 

Аз като цяло моята я държа на аутоматик и не я барам. Не съм засичал дали зелената е светила за 30 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...