Jump to content

Въздушно, една кратка история и въпрос.


Xizario

Recommended Posts

При мен даваше грешка в тоя сензор, мереше реално моментната темп., обаче ме предупредиха, че заради тая грешка няма да сработи защитета ако прегрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...

Колеги,

С вагкома на 34ти канал, някъде из първите подканали, май беше към 3-4-5-6, имаше 2 стойности за налягане. Някой да знае какви трябва да са нормално тези стойностите ако компресора и системата е изрядна и без теч?

ДНеска ги видях, че са 5.2 и 2.4 бара. След като отворих, затворих вратата ( чу се съскането отпред )  и погледнах с вагкома, видях че 2.4 беше паднало на 1.3. 

Втората стойност ( 2.4 и 1.3) би трябвало да е налягането дето компресора дига, защото тя почва да се увеличава, когато компресора тръгне. Подозирам 5.2 е налягането на резервоара.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Реших да сложа модул от Allroad на въздушното окачване. Смених го,калибрирах и всичко е ОК, появи се и Allroad ниво. Проблема е че на приятел, който ми даде идеята, на ФИС-а на таблото също му излизат нивата на въздушното,а не само на централния дисплей... при мен го няма това(и неговата и моята кола са префейс). Кодирах ММИ че е Allroad,но единственото което се смени е на централния дисплей,на изобразената кола,калниците имат черно покрая за да пресъздаде пластмасите там които са на allroad. Някой правил ли го е това или да има представа какво трябва да направя за да го изкарам като на снимката.

Air suspension FIS.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би трябва да кодираш таблото че има AAS: цък!

Coding

  • ????xxx: Options
    • +0001 = Quattro (Standard)
    • +0002 = w/o Driver Information System (DIS)
    • +0004 = Vehicle with Clutch (NO Automatic)
    • +0008 = Second Tire Size Pair
    • +0016 = Tire Pressure Monitoring
    • +0032 = Adaptive Air Suspension
    • +0064 = Advanced Frontlighting System (AFS)
    • +0128 = Adaptive Cruse Control (ACC)
    • +0256 = 70-Liter Fuel Tank (only Front-Wheel-Drive)
    • +2048 = Switch Option for Bord Computer Levels (MY 2006+)
Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата и досега си е била с Adaptive air suspension,не съм го ретрофитнал,само модула е сменен. Не вярвам да не е била кодирана,защото досега с и с 4-рите нива нямаше да работи, а и вчера точно този кодинг смятах,добавено е 32...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, lavatrice написа:

Колата и досега си е била с Adaptive air suspension,не съм го ретрофитнал,само модула е сменен. Не вярвам да не е била кодирана,защото досега с и с 4-рите нива нямаше да работи, а и вчера точно този кодинг смятах,добавено е 32...

 

Дай кода да го погледна за всеки случай ако ти е под ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zdrash написа:

Нещо ъпдейт на таблото ? Питай Крематора.

Крематора преди няколко години го направи да показва км/ч на фиса.

 

преди 35 минути, CVT написа:

 

Дай кода да го погледна за всеки случай ако ти е под ръка.

2145143........... 

0001+0032+0064(с AFS съм)+2048...

Не съм сигурен какво прави това 0002...

Редактирано от lavatrice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, lavatrice написа:

Крематора преди няколко години го направи да показва км/ч на фиса.

 

2145143........... 

0001+0032+0064(с AFS съм)+2048...

Не съм сигурен какво прави това 0002...

 

Да, всичко изглежда както трябва откъм кодинга. +2 означава "без борд compютър", но твоята е със, така че и то е правилно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жабката трябва да се свали,отзад е. Калибрирането после е задължително. Може да се кара колата ако не калибрираш веднага,не пада долу, но нивата ще са ти неактивни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, zdrash said:

@lavatrice намерих за 100 кинта.

Трудно ли се сменява и къде се намира ? Калибрирането задължително ли е ?

Благодаря!

100 е притеснително евтино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. като няма търсене на компоти ли да ги правят ?

Сега ходих по работа в една скрападжийница - мачкат Голф 4ки със здрави стопове, фарове, стъкла, огледала и салони.

Скоро и нашите ще заминават с все модулите и агрегатите на пресата.

Не мисля че са много феновете като нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид, да не ти продадат капак с буква "А", а то да се окаже "-". За тези модули на олроад има търсене. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И друг път съм вземал части от тази морга и не са ме премятали досега.

Още се чудя дали има смисъл и дали ми се занимава с калибриране. В 99.9% я карам на auto.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lavatrice Лифта не е ли еднакъв и за двата модела?

Останах с впечатлението че олроуд е междинна позиция. Сам ли калибрира окачването ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на модула от най-долна(динамик) до най-горна(лифт) позиции се увеличи хода. Сега е около 6 самтиметра,със стария модул беше 3 сантиметра. Олроуд е някаква междинна между комфорт и лифт. Калибрирането сам,паркираш някъде на равно( аз в мола ходих,че сега вън много пече) и следваш някое от видеата дето има из тубата или от сайта на ross-tech:https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html. Мисля че го споменаваха някъде,вратите трябва да са затворени,лаптопа на тавана и една ролетка ти трябва и да е запалена да не падне акумулатора,около 10-15 минути трябват. Ако искаш да я направиш малко по-ниска трябва на всички стойности дето мериш да добавиш колкото искаш да я смъкнеш(не трябва да се прекалява,че може да не приеме стойността). Ако пък искаш да е по-висока-вадиш. На тази страница дето съм дал линка има и стойностите по дефолт какви трябва да са.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, lavatrice said:

... и да е запалена да не падне акумулатора,около 10-15 минути трябват. ...

 

Мисля, че не е заради това, а защото компресора на окачването работи само на работещ двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.07.2021 г. at 22:44, lavatrice написа:

Стария:                          Part No SW: 4F0 910 553     HW: 4F0 907 553 

Новия(от allroad):       Part No SW: 4F0 910 553 A    HW: 4F0 907 553 A

 

 

На 27.07.2021 г. at 16:02, lavatrice написа:

Жабката трябва да се свали,отзад е. Калибрирането после е задължително. Може да се кара колата ако не калибрираш веднага,не пада долу, но нивата ще са ти неактивни.

Колега да попитам и аз :) До колкото рабрах взимам този модул от allroad , сменям го , калибрирам окачването и газ? Аз съм фейслифт ако има значение.🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...