marinnik Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 Колеги, От скоро лампите не светят, все едно никога нищо не е ставало. Реших да се опитам да направя тест през ВЦДС с компресора. Исках да видя колко бара ще дигне, обаче като влезна на 34ти канал - Левел контрол не мога да намеря на кой подканал ми дава температурата и налягането на самия компресо. ПОлзвам версия 18.1 на ВЦДС. Няква идея на кой подканал е инфото за текущото състояние на компресора? Също има ли начин да стартирам компресора принудително, за да му замеря налягането дето ще генерира? В нета не успях да намеря такова инфо. В един клип намерих как един изкара въздуха от резервоара през Бейсик Сетингс. Примерно на 6ти подканал както е на снимката при мен това го няма. На този подканал имам други неща. Пробвах Output Testа. Обиколих опциите за сваляне на всяка възглавница, тест на резервоара , но ми изкара Test not OK и никакви данни не се появиха. Видимо нищо не се случваше при теста за сваляне на възглавниците. Докато при теста на shock -а ми изкарваше ампери и данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 То има малко канали по принцип. И това за което питаш трявба да е на 6-ти или 7-ми...по спомен Покзава ти налягането на системата в момента на работа на компресора. Така ще видиш колко е зле. Като питаш специалистите и им кажеш, че помпи с 8 бара и искат да го ремонтират. Моя работи на 8 бара от над половин година. Та......де'А знам. Потърси в папката с лейбъл файловете този файл, който е за 34-ти канал: 4F0-910-553. Някои от файловете са с разширение .clb и не знам с какво се отварят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 (Редактирано) Точно отворих лейбъл файла и гледам на 006 пише: 006,1,Compressor,temperature 006,2,Pressure,sensor signal 006,3,Drain valve,Status 006,4,Pressure,accu. valve Явно поради няква причина не го чете правилно, защото определено не виждам Compressor temperature като съм на 6ти (канал/група или каквото там се води). Няква идея как да стартирам компресора принудително? В момента си мисля от Basic Settings да хвана и да изцедя резервоара и след това да го пълня пак. Докато се пълни да гледам живите данни на 006. Благодаря за инфото. Редактирано 30 Октомври 2019 от marinnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 30 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2019 Ами например докато гледаш 6-ти канал, сваляш на динамик и после вдигаш на лифт. И той ще работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 Много мерси. Днеска ще ги тествам тези неща и ще видя какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 След направения тест излиза, че всичко е наред. Компресора стигна до 12бара. Направих наново Output test-a и изглежда, че колата показва сходни стойности по различните параметри, ккоето ме навежда на мисълта, че всичко е точно. Всичко беше точно обаче до момента, в който не се натоварихме 4ма човека в колата (до този момент и както предните 2 седмици сам се возих в колата.). Няколко минути след като потеглихме ламБите пак светнаха като коледна елха и какво да видя... тоя път предницата увисна. Почина си колата за 2 часа и като я запалих я сложих на динамик и така си остана. Преди месец и нещо задницата беше увиснала, а от тогава до сега колата не беше карана и барана. Не успях да видя какви грешки е записала този път, но в началото на Септември месец имах ей тези: 02646: PLausability of Level Control SYstem 00453 - Function limitation due to over-temperature - тази само 1 път я видях за период от 3 месеца 01583 - Leak in system detected Последната ми грешка (след горните) от септември насам беше 02646 и нищо повече. Някви предположения какво може да кара колата да увисва всеки път по различен начин? Предполагам, че ако имаше теч наистина щеше да увисва от едната страна всеки път или поне един и същи мост, а не различни както става. Ако има проблем с контролния модул дали ще има грешка свързана с него? В крайна сметка май ще ходя по някое време до сматик или вабонти за диагностика, защото вече не знам какво мога да проверя аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 02646 и 01583 са свързани. 00453 е следствието. Когато компресора помпи и не може да вдигне достаъчно някое колело или мост, поради това че изпуска от някъде си, то записва тази грешка. Ако компресора е умрял и не може да вдигне достатъчно барове и колело/мост, пак записва тази грешка - 02464. Компа няма как да знае дали няма сила компресора или изпуска някъде. Датчика за налягане е един и се намира в разпределителя. Когато компресора помпи, този датчик показва налягането на компресора. Ако той няма сила - записва 02464. Ако след датчика има лийк, системата грубо казано ще е отворена и пак няма да може да се достигне достатъчно барове и пак записва същата грешка. Та....според мен нещата са така: изпуска ти някъде. Изпускането се дължи в повечето случаи на пукнатини в самите "балони"/възглавници, които конструктивно стоят в определена форма - подгънати. С времето точно там се напукват и въздуха започва да излиза. Ако изпуска едната възглавница поради тази причина, няма логика да не изпуска и другата. В повечето време една кола е в престой, което означава че възглавницата стои дълго време в една позиция с подгъване. Ако в повечето време стои на "коНфорт" то при сваляне на динамик или вдигане на лифт, тази подгъната част се премества и става "изпъната" . Така се затварят в някаква степен микропукнатините и задържа въздуха по-дълго време. Ако колата я оставяш не всеки път на еднакво равно място, то напуканата част на едната възглавница ще е на разлино място от тази на другата. И може един ден да ти изпуска лявата повече от дясната и обратно. Следва допълване с въздух от резервоара и в последствие работа на компресора за да напълни резорвара и възглавниците. И сегмента му се износва...помпи по-дълго и загрява и ти записва и вората грешка. Направи следното: остави я на коНфорт, залепи по една лента от цветно тиксо/изолрбанд....бе нещо на всяка гума и арка. И гледай коя ще започне да пада първа. Ако искаш го направи и когато е на лифт или динамик. Ако искаш го направи и когато мотора/компресора работят. Всъчщност, запали я и гледай с вагком канала на релето на компресора. Ако стоиш на едно място и не излизаш/влизаш в колата, като работи мотора релето не трябва да се включва...т.е. компресора да заработва. Ако става така....изпуска. Ако стоиш на контакт и гледаш вагкома и налягането на резервоара пада - изпуска. Почти е сигурно, че ще изпускат и двете (задни)...коя повече, коя по-малко. За фирмите дето "ремонтират"...рециклират или в крайна сметка сменят едно парче гума (което не е китасйко ) за 300 лв.....помисли пак. Имам опит с китайски възглавници 60К км за две години и нямам драми с тях, за разлика от "родното". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Благодаря за съветите. Съгласен съм, че всичките грешки са навързани и че се напукват принципно в долната част, където се подгъват, но все си мисля, че ако от някъде има теч(ове), че ще се види след 7-10 дена седене на колата на едно място. Някоя страна трябва да увисне повече от другата, а до момента не съм забелязал видимо само някой край да кляка повече от другите. И допълнително, че до сега като клекне е от различна страна (целият мост). Единия път беше отзад и това стана Септември, после беше отпред, като това стана преди няколко дена. Няма постоянство хаха. Ще се пробвам скоро да направя теста, че сега нямам възможност. Трябва също да намеря някъде правилния лейбъл файл (4F0-910-553), защото в папката Лейбълс го нямам. Предния който намерих нещо не го биваше. Аз при сматик или вабонти мисля само диагностика евентуално да направя, ако сам не успея да се оправя. Нямам намерение нищо повече да правя там :Д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 Здравйте, филма с окачването все още не е решен, тъй като съм в чужбина и в началото на другия месец ще мога да направя с диагностиката тестовете, които @kurty спомена. Това, което за момента успях да получа като информация от брат ми, е че колата не си променя нивото като седи на едно място. Колата седеше на различни нива по 1-2 седмици и видимо нямаше промяна. Обмислям дали може да има някъв проблем ако сваля всяка възглавница (отпред и отзад), сваля гумираното покритие, надуя я с компресор и я потопя в един леген, за да гледам за течове. Та, питанката е дали може да има някъв негативен ефект това упражнение върхи възглавниците? Също когато се свалят един път и се монтират обратно трябва ли да се прави калибрацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 5 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2020 Колеги, Информативно да споделя, че може би проблема е решен или частично, все още не мога да преценя на 100%. Направих 2 диагностики. 1вата беше във Вабонти, която показа, че задната дясна възглавница изпуска мнооого леко. 2рата беше в Ауди, която показа, че релето на компресора не било работило и го сменихме, както също, че калибрацията ми не била направена коректно, нещо което ми беше направило впечатление също. Смениха релето и направиха калибрацията. Отказаха да проверят задната възглавница, защото нямало индикация, че изпуска. Резултата, е че вече зелената лампа изгасва веднага като запаля колата и от никъде нищо не кляка като седи колата. Преди да направя тия диагностики, зелената лампа си святкаше при всяко палене, светише за 5-10-15-20 сек и изгасваше. Понякога светкаше за някви секунди докато карам, но вече нищо не свети. Споделям това инфо с цел да помогна на някой за в бъдеще с подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2020 @marinnik Къде се намира въпросното реле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 7 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2020 Под чистачките в средата По спомен Аз във четвъртък ще карам колата да калибрират окачването, да видим какъв ще е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 7 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2020 (Редактирано) Мммм ааз си мислех, че е под волана, но не съм го търсил лично. Гледах на други модели в нета, че се намира под волана. Видях старото, че беше обоозначено с 373. @sa6o977, видях че в основната тема за 4Ф беше споменал за проблем с въздушното. сподели после дали се е оправил проблема с калибрацията, че ми е интересно. Редактирано 7 Януари 2020 от marinnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Под чистачките е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 @marinnik ще пиша засължително,но предполагам че е от калибрацията понеже вчера спрях колата във къщи със предницата нагоре , в смисъл при мен има лек наклон и колата сутринта не беше спаднала предницата но ще си покаже след майстора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 @sa6o977 Пиши тук, че и мен ме интересува резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 Днес ще я карам във ауди, записах час.Продължава да спада колата,майстора и прави адаптация и като приключи след това колата се намества видимо пак във същото положение и резултата е същия. Във четвъртък би трябвало да си я взема , поне така каза приемчика и ще пиша резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Направиха диагностика във ауди, оказа се че предна дясна възглавница клапана изпускал.Ще се сменя по гаранция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 @sa6o977 Като/ако заключиш окачването през нощта пада ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Да Сега , във ремонтната карта която ми дадоха пише амортисьор дефектирал Питах за повече подробности ама не казаха нещо което да разбера със точност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 @sa6o977 А ти всъщност амовете в Ауди ли ги сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa6o977 Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 (Редактирано) Не ,но са гаранционни.После се разбрах да отида във ауди и да направят адаптацията . Питах ги колко пари ще ми струва при тях смяната, та цената само за преден амортисьор без смяна е 3840лв. Редактирано 17 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 (Редактирано) На мен ми казаха 3600лв предния ако ми го продадът и сам се оправям, но тия играчи дават възглавницата + амортисьора, затова е толкова пари. Ако те ми го монтират дават 2г. гаранция и цената е 3к всичко. В нета видях, че има някви други марки дето дават само възглавницата и съответно е доста по-евтино. Задните възглавници са доста по-надолу. Лягат 900лв/на страна с техен монтаж и отново 2г гаранция. Възможно е при мен проблема да не е решен също със смяната на релето. Надявам се утре или уикенда да разбера дали е клекнала. Редактирано 16 Януари 2020 от marinnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 (Редактирано) Ти играчи ти го дават така защото само това има като парт номер Чисто и просто Ауди не предлагат отделно предна възглавница и амортисьор. Относно цените ARNOTT са на два пъти по ниски цени ... а тук продават и задни амортисори на мало по приемливи цени. Иначе ето официалните цени от ЕТКА в Евракис без ДДС. Това цени без никакви остъпки на които всеки дилър на VAG в Немско ще Ви ги продаде Редактирано 17 Януари 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 17 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2020 Мерси за инфото @P_PETKOV Да, съгласен съм, че ги дават на едно защото парт номера им е един отпред. Има доста алтернативни на пазара. Доста четох и хората казват че 1-2г карат с алтернативни и нямат ядове. Други пък трябва да ги сменят пак възглавниците, всеки различно казва :Д. На моята гледам че са от 2006та година. Доста време са изкарали. Аз звъннах един телефон на Ауди в Кьолн. Криво ляво се разбрахме на английски и ми казаха за задните 550 евро на възглавница, което съвпадаше с нашите цени в Ауди. Тук цената е 1150лв ако си я взема и се оправям сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване