Jump to content

пушене и неравномерни обороти при първо палене за деня


neo84

Recommended Posts

Здравейте колеги!Нов съм във форума и от сравнително скоро време и собственик на Ауди а4 б6 1.9,131 конски сили и мотор с код avf.Ситуацията която се случва при мен е следната-при първо палене за деня,колата работи малко неравномерно като в същото време и доволно си пуши, тъмно син дим с мирис на неизгоряла нафта!След около 20 сек.димът изчезва и оборотите се нормализират като мотора си работи равномерно.Това винаги при първо палене за деня,през останалото време си работи нормално без да дими.Друго което забелязах е ,че когато е по-студено времето,проблемът е по-изразителен така да се изразя.Ще съм благодарен за някакви насоки и причини за това.Колата не е карана на диагностика,но и на таблото не погазва индикация за някакъв проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това,което описваш като проблем вероятно О-пръстените на дюзите са износени и пада горивото.За това първото палене е кофти.Провери нивото на маслото преди първото палене за деня.Ако е завишено нещата не са много добре.Другото,което можеш да направиш е вечерта да я паркираш на наклон с предницата надолу.Ако запали сутринта по-добре нещата са почти ясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,откакто я имам колата съм изминал близо 2000 км.След обслужването и смяна на маслото го наблюдавам,защото ме предупредиха,че ако се качва нивото не е добре,но поне за сега не се е покачило,дори много малко е спаднало.Възможно ли е да е "пикаеща" дюза и при една диагностика дали ще покаже?Подгревните свещи също незнам как са и дали всички работят!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти е помпа дюза,нали така?Много е важно да имаш хубав акумулатор и стартер в добро здраве,за да може да развърти мотора както трябва.Мотора трябва да пали на четвърт оборот както се казва.Естествено и подгревните свещи не са за пренебрегване.Най-сигурният начин да се проверят е като се развият и да се види къде и как нагряват,а още по-добре е да се сменят с нови.Ако при сутрешното палене стартера върти мудно вероятно акумулатора си заминава.Ако имаме и някоя неработеща свещ нещата са почти ясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за отговорите,така или иначе другата седмица ще я закарам да я погледнат и дано не излезе нещо сериозно.Тя колата си пали и върви прилично и това че дими за около 30 сек. не ми е проблем,но няма да е лошо да се погледне да не стане после по-лошо....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синкавият дим обикновено означава навлизане на двигателно масло в горивните камери и изгарянето му. Добре изразено е при студен старт на двигателя и бързо синкавият дим изчезва, точно както в случая. Причините за това са много, а най-честата - неизправни сегментни пръстени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,димът е не точно син,а леко сив,грешно съм се изразил.Ако има проблем със сегменти няма ли да пуши през цялото време а не само при студен старт?Ще има и по-голям разход на масло,а аз поне за сега не наблюдавам такова нещо.При положение че на таблото не свети "чек" лампа,дали според вас на диагностика ще покаже нещо или може би проблема е по-скоро механичен?Другото което искам да питам е ако сложа някоя хубава добавка на бардал за дюзи дали ще сгреша?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом димът е сив и бързо изчезва, а и моторът нормализира работата си, може да е от конденза, който се получава при по-ниски температури.

А при вас в сливенския балкан сега все още е студено, особено сутрин рано.

Дано да е наистина от конденза, защото тогава на колата нищо й няма.

 

P.S. А колкото до размишленията ти относно синкавия дим, те не са верни. Вярно е това, което съм написал аз.

И на въпроса относно добавката на Бардал - не, няма да сгрешиш.

 

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайда, пак ли се правиш на разбиратор? Остави вещите хора да пишат и стига пуска общи приказки, колкото да не мълчиш, още по-лошо, да объркваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайдата като чуе за 0-пръстени и веднага асоциира с имтимни изживявания на отделителната му система.

Та не му се сърди, че е толкова деен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DJANO said:

Гайда, пак ли се правиш на разбиратор? Остави вещите хора да пишат и стига пуска общи приказки, колкото да не мълчиш, още по-лошо, да объркваш.

Джанка, съвсем точно съм диагностицирал и решил проблема, както винаги.

А ти, след като нямаш елементарни технически познания, не се пъхай при разбирачите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът ми за добавката е на страничен въпрос на пусналия темата.

Щом дори и това не си схванал, си още по-зле, отколкото предполагах.

Просто не пиши повече.

 

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nickgaidarov написа:

Джанка, съвсем точно съм диагностицирал и решил проблема, както винаги.

А ти, след като нямаш елементарни технически познания, не се пъхай при разбирачите.

 

Гайда, имаш най-малките познания за помпа-дюза, за о-пръстените на тия дюзи, проблемите, които следват от тях и начините им за диагностициране и отстраняване.

Така, че били бил така добър да си затраеш и не взимаш отношение, за неща, които не си дори виждал.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дапчо, какви познания имам аз са оценили и продължават да оценяват хора с много по-голям умствен и морален багаж от твоя.

Конкретно в случая не са необходими и почти никакви познания - достатъчно е човек да знае, че сивият пушек индикира вода в горивната или изпускателната система, а когато е краткотраен и само в началото след студен старт, то става въпрос за конденз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайда не продължавай да говориш наизуст за неща, които дори не знаеш как функционират, че ставаш смешен повече от това, което сме свикнали да те виждаме.

Нормално е човек, да даде мнение от обща култура, ама като му кажат, че материята е специфична и се изискват познания с точно определения мотор....да замълчи. Нещо което ти не правиш.

Щото там има едни гумички, които държат ниското налягане, и ако изпуснат почва да меша гориво и масло.

Не казвам, че е така, щото не съм пипал, а само чел. Нещо, което ти дори и не си направил.  Така че ни спести мозъчните си пръдни.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,прочетох мненията ви и първо не искам да се стига до разни дразги кой разбира,кой не,в крайна сметка всеки изхожда от своите си разбирания.Днес закачиха колата на диагностика и резултатите бяха повече от добри,имам предвид стойности на дюзите,подгревните свещи са ок според майстора.Аз лично мисля че това е добре и честно казано ще спра до тук с проверките!Това което ме посъветваха е да си следя нивото на маслото което за сега е добре,т.с. не се покачва нивото, дано и го нямам този проблем за в бъдеще.Може и всичко да идва от самовнушение,че нещо не е наред ,себе си имам предвид :)В крайна сметка колата е на 15 години и незнайни километри.Благодаря на отзовалите се колеги!!!Колкото до самата диагностика,мисля че с необходимия кабел и програма с лаптоп човек сам може да си я направи стига да знае какво да гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайдуре, пий хапчетата. Колегата по-горе с проблема да се разрови из темите и пушенето на ПД. В студеното време проблема се задълбочава и другата зима пак ще се появи.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, loshdancho said:

почва да меша гориво и масло.

При "мешането" на гориво и масло пушекът е син, и това съм написал по-горе.

Четете, учете се и почерпете по една бира, че и в тази тема безплатно ви ограмотявам.

Just now, DJANO said:

В студеното време проблема се задълбочава и другата зима пак ще се появи.

Браво, Джанка! Наистина и другата зима ще има условия за конденз...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, Джанка! Наистина и другата зима ще има условия за конденз...:hilezh:
Поне следвай логиката от собствените си тъпизми. Според нея всеки дизел зимата ще тресе като запали и ще чади сиво. Тука не е извън темата и тия изказвания колко ги разбираш нещата не вървят. Остави човека да си реши проблема и не го пращай да слага Бардали и всякакви други бози. Знаем, че си фен на добавките.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанка, Джанка, съвсем си зле...

Хайде едно по едно.

Първо - обърни внимание какво е написал колегата още в първия си пост. То е, че не забелязва нищо нередно по колата си освен това, че при студен старт (надявам се имаш поне смътна представа какво е това) малко му пуши и скоро след това всичко се оправя. Уточнихме, след кратка лекция относно синкавия дим, че всъщност става въпрос за сив дим. В Сливен, където все още температурите рано сутрин са близо до нулата, това е съвсем нормално и безспорно се дължи на конденз. Това се потвърждава и от обясненията му по-късно, след като и майстор, и диагностика го потвърждават.

Второ - никъде колегата не пише за тресене на колата, а известна неравномерна работа на двигателя за тези няколко секунди, докато се изчисти конденза, е съвсем естествена.

Трето - да, всеки дизел с наличие на конденз го има този "проблем", но тези няколко секунди не са истински проблем.

Четвърто - въпроса му за добавката на Бардал беше съвсем отделен от въпроса за "проблема" му и особено при по-износени двигатели положителното въздействие на качествени добавки е безспорно доказано.

Хайде лек ден, и отново - не се пъхай там, където нямаш работа. Знаеш, че това важи и за боксовата тема например...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...