Jump to content

audi a4 b7 3.0 EGR пуши при двигателя


FanatikaTm

Recommended Posts

Здравейте колеги колата е ауди а4 б7 3.0 233коня 2006г.

 

От скоро както си карам в града забелязах че почва да мирише на дим. Точни при ЕГР-а виждам че е опушено. Странното е че ако я оставя на място  няма нищо но ако се разходя и спя някъде отварям капак и виждам че пуши около ЕГР-а но не разбирам от къде точно.

Давайте идеи от къде може да пуши и защо подяволите ако я оставя на място не пуши ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато подадеш газ , тогава избива през някоя пукнатина или прецакана гарнитура. Ако можеш почисти , за да може да локализираш къде е пробива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателната част беше много опушена ….. на снимката която качих почистих че беше затлачено … от 2 отвора имаше 2 мм останал отвор. ЕГР-а е почистван но явно са забравили да изчистят точно тук. Нали станало ко станало почистих го това и след 1 час ровичкане пръскане на обезмаслител и миене с вода всичко стана точно. След това измих двигателя и сега е като нов. Не виждам да е пушило всичко изглежда много чисто. Но от време на време пак малко ми мирише на дим като пусна парното но няма никъде опушено и е много странно.

InkedIMG_20180525.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Затапени са ти катализаторите/ДПФ и избива през най-малките фуги. Като почистиш ЕГР повече газ връща в мотора и го души. Предполагам сега е станала и по-лагава в ниските, като натиснеш до края минава време докато тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дпф-а е почистен и го следя постоянно катализатора също е чистен. Егр-а го чистиха но забравили да почистят там където съм маркирал на снимката. След като хо почистих няма никакви проблеми... Минаха вече 2 седмици и няма да пуши грам. А доколкото видях егр-а има един малак отвор който е за разпускане ако вдигне много налягане. Иначе колата не е мудна върви екстра.

Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е като се скъса мембраната. Мерил ли си ускорението 0-100 ? Трябва да е под 8 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах там където съм маркирал на снимката е мястото на което разпуска газовете ако вдигне голямо налягане демек не може да отиде в двигателя.58b98e0ec54f0024407834471feb4eaa.jpg

Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка е мястото, където ЕГР газа се смесва със студения газ от интеркулерите. А на тази последната е отдушника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е пушело от клапана на втората снимка от отвора, то тогава мембраната ти е пробита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може да са изолирали ЕГР-а без да ти кажат, няма как да се оправи мембраната без смяна на ЕГР клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да пуши от отдушника на клапана. Това е направено да смуче и да изпуска въздух, като се мести вътре мембраната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При някой познат майстор го надуй с компресор. Във всеки по-модерен сервиз разполагат с такива уреди и може да проверят за цепки по системата. Всяка такава неизправност води до черен дим, честа регенерация или затлачен ДПФ с последвало гръмнало турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук въпроса е какво разбираме под честа регенерация на дпф-а на колко км. да прави пасивна регенерация ?

Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...