FanatikaTm Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Здравейте колеги колата е ауди а4 б7 3.0 233коня 2006г. От скоро както си карам в града забелязах че почва да мирише на дим. Точни при ЕГР-а виждам че е опушено. Странното е че ако я оставя на място няма нищо но ако се разходя и спя някъде отварям капак и виждам че пуши около ЕГР-а но не разбирам от къде точно. Давайте идеи от къде може да пуши и защо подяволите ако я оставя на място не пуши ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Когато подадеш газ , тогава избива през някоя пукнатина или прецакана гарнитура. Ако можеш почисти , за да може да локализираш къде е пробива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 28 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 Двигателната част беше много опушена ….. на снимката която качих почистих че беше затлачено … от 2 отвора имаше 2 мм останал отвор. ЕГР-а е почистван но явно са забравили да изчистят точно тук. Нали станало ко станало почистих го това и след 1 час ровичкане пръскане на обезмаслител и миене с вода всичко стана точно. След това измих двигателя и сега е като нов. Не виждам да е пушило всичко изглежда много чисто. Но от време на време пак малко ми мирише на дим като пусна парното но няма никъде опушено и е много странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 8 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Здравейте колеги,След почистването всичко се оправи няма пушене всичко чисто и точно.Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Затапени са ти катализаторите/ДПФ и избива през най-малките фуги. Като почистиш ЕГР повече газ връща в мотора и го души. Предполагам сега е станала и по-лагава в ниските, като натиснеш до края минава време докато тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Дпф-а е почистен и го следя постоянно катализатора също е чистен. Егр-а го чистиха но забравили да почистят там където съм маркирал на снимката. След като хо почистих няма никакви проблеми... Минаха вече 2 седмици и няма да пуши грам. А доколкото видях егр-а има един малак отвор който е за разпускане ако вдигне много налягане. Иначе колата не е мудна върви екстра. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Това е като се скъса мембраната. Мерил ли си ускорението 0-100 ? Трябва да е под 8 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Такова нещо не съм правил Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Пробвай, ако не постигне каталожните данни значи не е пъргава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 До колкото разбрах там където съм маркирал на снимката е мястото на което разпуска газовете ако вдигне голямо налягане демек не може да отиде в двигателя.Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 На първата снимка е мястото, където ЕГР газа се смесва със студения газ от интеркулерите. А на тази последната е отдушника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Е от отдушника пушеше сега вече не пуши двигателя е измит и лъскав Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Ако ти е пушело от клапана на втората снимка от отвора, то тогава мембраната ти е пробита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Е ако е така пак трябва да пуши сега няма да пушиSent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Значи може да са изолирали ЕГР-а без да ти кажат, няма как да се оправи мембраната без смяна на ЕГР клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Въпроса е как разбрахме че е скъсана мембраната ?Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Няма как да пуши от отдушника на клапана. Това е направено да смуче и да изпуска въздух, като се мести вътре мембраната... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Е сега ако е скъсана не трябва ли да има промени при vcds данните за егр-а Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Няма как да ги хванеш с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 А как да разбера дали е скъсана ?Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Надуваш на 1 бар и гледаш дали изпуска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Къде и как да надуя на 1 бар ... Това не ми е ясноSent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 При някой познат майстор го надуй с компресор. Във всеки по-модерен сервиз разполагат с такива уреди и може да проверят за цепки по системата. Всяка такава неизправност води до черен дим, честа регенерация или затлачен ДПФ с последвало гръмнало турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Тук въпроса е какво разбираме под честа регенерация на дпф-а на колко км. да прави пасивна регенерация ?Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 под 400км, ако дюзите са ок ще прави на 500-800км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване