Dandy Публикувано 24 Април 2019 Доклад Share Публикувано 24 Април 2019 Здравейте колеги, Колата е А4 Б7 с фабричен ксенон и пръскалки на бронята. При задържане на лостчето за пръскалките на прозореца за 3-4 секунди, нормално пръскалките за фаровете излизат и правят "пустинна буря" :), но след това не се прибират. Виждам, че се отварят към 1.5-2см и след това опитват да се приберат, но остават на няма и 1см от бронята. Пробвах го няколко пъти, в един от случаите дясната се прибра изцяло, но след това отново остана така при следващ опит. Опитах и ги прибрах на ръка, макар че имаше съпротивление. Вчера ги изтеглих максимално напред за да видя какво се вижда вътре зад дюзите. Има една гумена мембрана, която леко скърца и ми се струва, че тя е поизгоряла и прави голямо съпротивление. Опитах да я смажа с WD и един друг лубрикант и след като ги раздвижих на ръка, започнаха да вървят доста "по-мазно". При нов опит, дясната отноов се прибра, но пак еднократно. При последващ опит, отново остана отворена наполовина. Въпросът е: имате ли представа каква е схемата отвътре и дали може нещо да е клеясало и да затруднява движението? Не ми се струва да има вакуум, който да прибира, не се чува и моторче. По-скоро мисля, че е с някаква пружина за връщането, а занапред излиза от високото налягане? Не мога да видя отзад на бронята за момента какво е положението, тъй като нямам канал. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване