Jump to content

Въпрос за Audi A8 (D3) обява


Recommended Posts

Здревейте група!

 

Твърдо съм решил да взимам А8-ца и в момента разучавам нещата.

Гледам следната обява - https://mobile.bg/11555526602854797, някой има ли представа какъв е този "B7 пакет-оригинален пакет от 6. 0 W12"?

 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привлекателната цена на по-старите А8-ци е стръв за някои млади или неопитни хора. Дано колегата не е от тях и е взел в предвид поддръжката.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, брониран ми изглежда, поне по джамовете.
 
 
Джамовете на тия коли са стъклопакети, затова така изглежда. Ако е бронирана ще струва по 4.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните джамове са бронирани личи си

b7 е ниво бронировка.не знам дали тука не са сложили само предните стъкла

като цяло, ако не ти е нужно бронировката е напълно излишна и тежка :)

и да колегите са прави, че ако цялата беше бронирана, а не садени неща щеше да е по 4

https://bazar.bg/obiava-24385250/audi-a8-w12-b7-security

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е тънка цената за бронирана цяла кола.

Относно мотора,и с 95Н бензин върви,но не е много за предпочитане.Лонг версия и с монтиран ГИ,върви я виж на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа тя била 4.2 с w12 пакет

Б7 е бронировка, тая гаранция не е, щото ако имаш лев и нужда да джиткаш с бронирана А8 с тегло 3+ тона се очаква че имаш и лев за бензин , а не я караш на Газ, отделно няма логика да смениш вериги, ремъци и т.н. за сума около 4000лв и после да я продадеш в “перфектно” състояние на някой за 15 

 

с други думи наблюдаваме идеалният представител на марката който за под година подминава покупната си цена 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното мнение, но има един малък процент, който заради вериги в чужбина се продава на подаръчна цена, тъй като там ремонта струва колкото цялата кола. Демек може колата да е взета за малко пари, тук са сменени веригите и цената е достатъчна за печалба, газта по-скоро да си е от преди. Според мен си заслужава да се види, ако има история както е написано, фактури за веригите и т/н, може да излезе ок :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@alexxk бате нали не мислиш че някой джамбазим ше налази такава кола и ше и пусне обслужване.....

освен ако не падне мотора няма вариант в който да си сигурен че вериги са сменяни, “фактура” от сервиз е леко успокоително но далеч не е 100 процентова гаранция 

 

има вариант да се чуе студена дали тропат при палене ма пак не е гаранция, щото и на моето s4 не тропаха грам ма в един слънчев ден един от обрегач изпусна и ся си иам много скъпа V8 масичка в офиса

 

единственият разумен вариант за такава покупка (ако колата ще се кара доста време) според мен е веднага след покупка - двигателя долу и подмняна на вериги и чарколя отзад, реално след тоя първоначален разход 4.2 двигателя си е доста идиотоусточив, здрав и сравнително простичък агрегат 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DLS said:

Мога ли попитам какво точно стана и в момента на паленето ли се счупи обтегача? 

 

в движение, с 80/100км светна чека, колата загуби цилиндри, спрЕх, загасих я и тва беше, повече не запали.

всичко в двигателя беше сол, включително и блока и те така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо друго е било, при мен св беше счупил обтегач и освен презния ход по друго не се познаваше, в д-брос даже не можаха да познаят, че е това. Пак на 4.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...