denko1995 Публикувано 26 Април 2019 Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 Здравейте банда. Искам да задам въпрос спрямо уестгейта. Тъй като не успях все още и още да се оттърва от проблема с влизането на колата в авариен режим , с множество проби и подмени на доста неща и евентуално вече стигам до следния въпрос към по компетентните колеги. Купих колата с разхлабени гайки на шпилката на актуатора .. Уш измерих точното място на уестгейта от друга с3-ка и така затегнах гайките обратно. На живи данни от Ваг ком виждам ,че турбината има съвсем леко закъснение.. Та въпроса ми е , възможно ли е да влиза в авариен режим , поради причината на забавянето на турбината , възможно ли е да забива грешката "пад на налягане между турбо и дросел" поради факта ,че налягането на определени % от подаване на газ е по-малко от исканото благодарение на уестгейта ( центровката на гайките по шпилката на актуатора). Надявам се да съм бил ясен спрямо въпроса. Благодаря ! п.с. S3 8L AMK 2001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Как разбра, че ти "закъснява" турбината? На кой канал го гледаш това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denko1995 Публикувано 29 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2019 (Редактирано) Мапера с който работим по колата спомена. За канал не знам , тъй като той гледа , аз карам приятелю Редактирано 30 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Самата грешка принципно означава, че някъде ти изпускат турбо пътищата. Това може да бъде и причина за бавно надуване. Интересно че с мапера не сте успяли да се насочите в тази посока при положение че грешката буквално описва вероятния проблем. Иначе е нормално да имаш разминаване между исканото и реалното налягане преди да е надуло турбото или при промяна в товара преди да се е стабилизирало налягането. Това не би трябвало да предизвиква авариен режим освен ако не е твърде много над исканото И ако мапера е кадърен. Приятелю. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване