Jump to content

Въпроси за А6 С6 3.0TFSI


Recommended Posts

Just now, robobug said:

Но това, което натежа при покупка на колата е сменения двигател. Т.е. започваш от нула км със смените.

На колата не и е все тая, но това често  се разбира, когато е късно.....все пак има причина за смяната на мотора, нали?

 

По темата - ремонтите по 3.0Т са драстични като суми, при евентуална повреда. Блокът е алуминиев.

Немарливото отношение към мазане и вериги не прощава.

 

бате незнам как успяваш в толко големи постове да не кажеш нищо, само общи приказки и нищо съществено 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Питаше ме как така препоръчвам да се сменя профилактично верига, после едва ли не ме цитираш.

За съжаление си дошъл на моето мнение по трудния начин.

Какво по-съществено искаш да напиша от това, че на чисто нов двигател/автомобил може да си позволиш по-немарливо отношение, ако не планираш да го караш по-дълго?

 

И ти ли не виждаш връзка между мазането и износването на веригата?

Обтегачите заклинват И от лошо масло, И защото излизат повече при ускорено износване на веригата, И защото на маслото му пада вискозитета...или просто налягането.....което е пряко свързано непрвалино използване на лонглайф програмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този конкретен обтегач има ревизия, демек си има проблеми без значение от маслото. Маслото сигурно има отношение към работата на тоя елемент, ама в моя случай, не е баш така :) За дългото каране съм написал, прав си :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

@Ц Е Ц О  Благодаря много за изчерпателната информация! Имам само един въпрос. Коя кутия би препоръчал S-tronic или ZF 8-степенната, като надеждност и защо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 3.05.2019 г. at 8:00, P_PETKOV написа:

Стандартно 3.0TFSI идва с 347/330мм спирачни дискове и спира доста добре, вече ако ще се кара по-агресивно може да се мине на 360mm дискове с двубутални апарати от А8 D3 или на 385мм дискове от S6 4F или А8 D3. Та в този ред на мисли едва ли е възможно да се сложат 16ки :hilezh:

 

Има вероятност да погорва повече масло, това се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Хубаво е да се направи цялостно обслужване: ролки, обтегачи ремъци, водна помпа термостат евентуално демпферна шайба (според зависи на колко км е колата). Всички тръбички и т.н. за картерната вентилация. Свещи и евентуално бобините. Маслото в дифовете и раздатката. Спирачна и хидравлична течност. Всичко това идва малко дебело като пари (разбира се говорим само за ОЕМ части), но после се качваш и газ. 

 

Може и да изпускам нещо ...

 

Какъв е бюджета между другото, понеже макар и вече над десет годишни тия коли си имат дебела поддържа и е добре човек да си е направил хубаво сметките.

 Евала за мнението и информацията. Много хора имат нужда от точно такива конкретни детайли. И именно затова за да може да се направи по- конкретна сметка, можеш ли да дадеш ориентировъчна сума на всичко по-горе което си изброил за смяна :) . Не съм запознат с частите като номера и къде да ги търся в нета за да направя по-приблизителна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...