Boracle Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Значо колеги, много отдавна ми влезе тази муха в главата за А6 след 2009-та с 3.0TFSI. До колкото знам това е същия двигател, който се предлага и в S4, първия ми въпрос е естествено дали има възможност като на S4-ката с ремап да се позасили по-значително (примерно до към 400коня). Другия въпрос е стандартния - кое ѝ е слабото място на тази конфигурация и има ли нещо по-специфично, за което да гледа майстора като я закарам в сервиз за преглед. За момента съм си напълно доволен от моята, но откакто видях този мотор в S4, много му се накефих, обаче ми идва малка 4-ката а и е съвсем различен клас. P.S А верни ли са тези митове, че C5-тата е по-просторна от С6-тата вътре? Някои даже казват и по-комфортна, но тук вече сериозно се съмнявам. Карам основно извънградско на дълги разстояния и 2те най-важни неща за мен са комфорт и мощност /въздушно окачване обаче не искам/. Естествено не бих сложил 16-ки джанти, но съм супер доволен от возията в моята на 18-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 (Редактирано) Ако е с-троник става номера с ролка ремък и ремап 450кс. Цецо, Веско и Тео знаят най-добре. Имаше нещо, че ако е зф типтроник става, ама много по-малко, щото типтроника реже мотора. И да Ц5 е по-просторно. Редактирано 2 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 При А6 С6 3.0Т е със 6 степенен типтроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) Засилва се до към 400НР само със софтуер. Относно това дали С5 купето е по-просторно нз. Комфорта е доста относително понятие, но аз лично очаквах повече от въздуха спрямо спортното окачване на С5 което е стандартно за Quattro моделите. Стандартно 3.0TFSI идва с 347/330мм спирачни дискове и спира доста добре, вече ако ще се кара по-агресивно може да се мине на 360mm дискове с двубутални апарати от А8 D3 или на 385мм дискове от S6 4F или А8 D3. Та в този ред на мисли едва ли е възможно да се сложат 16ки Има вероятност да погорва повече масло, това се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Хубаво е да се направи цялостно обслужване: ролки, обтегачи ремъци, водна помпа термостат евентуално демпферна шайба (според зависи на колко км е колата). Всички тръбички и т.н. за картерната вентилация. Свещи и евентуално бобините. Маслото в дифовете и раздатката. Спирачна и хидравлична течност. Всичко това идва малко дебело като пари (разбира се говорим само за ОЕМ части), но после се качваш и газ. Може и да изпускам нещо ... Какъв е бюджета между другото, понеже макар и вече над десет годишни тия коли си имат дебела поддържа и е добре човек да си е направил хубаво сметките. Редактирано 3 Май 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 @Boracle Имаш ли набелязана някоя C6-ца? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 На 2.05.2019 г. at 10:40, loshdancho написа: Ако е с-троник става номера с ролка ремък и ремап 450кс. Цецо, Веско и Тео знаят най-добре. Имаше нещо, че ако е зф типтроник става, ама много по-малко, щото типтроника реже мотора. И да Ц5 е по-просторно. Данчооо в стремежа си да блеснеш у всички теми се излагаш по някога.... Първо в A6 C6 3.0TFSI /това е модела 2008-2010/ ,са с 6ст. Типтроник! Към автора: Имах и А6 C6 3.0 TFSI /2009/ ,както и A6 4G 3.0 TFSI /2012/ .Прекрасен мотор,но си му трябва малко засилване.На 4G-то му сложих ,,Revo'' и стана към 410-420 к.с. Много са им тихи стоковите генерации и на двете,това не ми харесваше.На по старото ми,му чукаха веригите сутрин. За A6 C6-Добра кола,добър мотор,но стара скоростна кутия..Ако е спортно окачване,друса много.Нормални цени за обслужване,компресора на практика е вечен,тегли в целия диапазон,няма лаг и турбо дупки.Като че ли по ми харесва от турбо мотор.Похарчват масълце,но е нормално.На мен не ми е широка отпред ,отзад е още по тясно.Като цяло,един глас за 3.0 TFSI ,но на по малко километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 На 2.05.2019 г. at 10:40, loshdancho написа: Ако е с-троник става номера с ролка ремък и ремап 450кс. Цецо, Веско и Тео знаят най-добре. Имаше нещо, че ако е зф типтроник става, ама много по-малко, щото типтроника реже мотора. И да Ц5 е по-просторно. Пак ли ти ве? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 преди 28 минути, plamen sf написа: Какво грешно казах, това, че е само с типтроник в с6 значили, че не е вярно, че я реже. Може би пък да съм говорил, точно с човека засилвал твоята кола. Та не се фърляй като прАсе у гоьл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Е как какво беее?Човека пита?Някой с такава кола,а не чели и чули!Аз съм имал точно две такива.А хората дето си изброил ,АМА изобщо не са с такива коли,а много по нови..... Така го объркваш,пак прочети кво си писал....... Ама нале докато си пауза на неко паркинг и не тумбиш жрици /щот спестяваш/,е така да си в ,,джаза''.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) После ме поправиха, ОК, ама пусти мерак да се покажеш и да донатъртиш.... На дали, има някой от форума де не е разбрал, че си плащач. Редактирано 3 Май 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 @cvetan83 Кара точно такава кола, освен това я е позасилил. Освен това поддържа доста такива и знае това-онова за тях. Може да го питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Моторът е прекрасен. След всякакви турбо извращения , компресорът е това , което ми харесва. Засилва се лесно и започва да върви като 8/10/12 цилиндров мотор. Има тяга от 1300 оборота и се развърта до 7200 като голяма атмосферка. Без абсолютно никакво тъпчене, лаг и прочее. При А6 4ф с типтроник се прави само софт и отива на 400+. Ремък и ролка не се предлагат заради кутията. За нашите ширини трябва и чарджкулер, който не се предлага, единствено от АПР, но при тях има много условности и минуси. Изтрещелите руснаци правят с ремък и ролка и отиваме на 450кс и 600нм. КОлата има 4 катализатора и с премахването на долните два звукът става приятен и боботещ. Ако не гори масло значи има проблем , а не обратното. Моторът е конструиран да работи на 108-113 градуса на маслото. При С-троник, при С4, нещата стават още по-добре, защото кутията позволява ремък,ролка и къстъм настройки.Маслото се сменя на 30 000 мили или 45-48к км, за да ти е мирна главата. Картерната вентилация се лекува лесно и за малко пари. С ре,ък, ролка , интейк, чарджкулер - колата отива на 470кс и започва да се мести прилично. На абсолютно всички 3.0тфси си притракват веригите, дори и да не са за смяна. Водните помпи масово тръгват и не е въпроса дали ще текне , а кога.Обикновено след 130/140 хил километра.Задължително се сменя с такава с метални лопатки. Вакуум помпата има склонност да изтърва от пластмасов щуцер, който върви с помпата - 600лв цена клиент ОЕМ, 210лв пак на Пиербург, но без щампа. Като се сменя картерната, водната помпа и тн е добре да се профилктира всичко,защото се вдига компресора. КОлата иска разтриване и хубав бензин, за да не прави нагари. Пистов ремък на континентал е 32лв клиент. Разход за последните 9000км - 16/100 с 90% пребиване на колата. Моята е С4 и предварително да кажа, че е по-тежка от 4Ф седан. На 140 на темпомат е 8.5-9.5 според багажа. НА 90 слиза и под 7/100 7.2литра масло 12 литра охладителна система. Ако гръмне някоя бобина - всичко се сменя комплект със свещите - НГК с отстъпки идват около 450лв всичко. Стоковите спираки са добри - 347/330мм и влиза 17" джанта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 След този пост,всичко друго е излишно!Браво Цецо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 да, темата е за ключ след тази презентация и подробности а този мотор е интересен за мнозина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 преди 41 минути, plamen sf написа: След този пост,всичко друго е излишно!Браво Цецо! преди 13 минути, OvivO написа: да, темата е за ключ след тази презентация и подробности а този мотор е интересен за мнозина Благодаря момчета............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Преди 1 час, Ц Е Ц О написа: Ако не гори масло значи има проблем , а не обратното. Малко в зоната на здрача и М10Д. Остана да уточниш колко е нормалния разход (oil) при изправен двигател,периферия и използване на "нормално" масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Евала на Цецо за поста! Това е информация от първо лице,както се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) преди 7 минути, МММ1 написа: Малко в зоната на здрача и М10Д. Остана да уточниш колко е нормалния разход (oil) при изправен двигател,периферия и използване на "нормално" масло. Абсолютно никакъв здрач няма........стига сте търсили за какво да се заядете или просто да напишете нещо. 40 000км навъртяни. Разход 4.5-5л масло ОЕМ ЛонгЛАйф за 10 000км,което се приема за нормално, особено ако се дава газ. Веднага го изхвърлих и налях 0/40. Разхода падна на 2-2,5л за 10 000км. Смяна на PCV системата и всичко около нея, колата се убива от бой и ена 0,5л долети след 5500км. Разхода пада на макс 1л на 10 000км, ако всичко се направи както трябва и се кара с читаво/истинско/ масло. Има масла, които не са много популярни, но са истински и на ВСИЧКИ тфси/тси мотори от ВАГ групата работната температура пада с между 6-8 градуса. Редактирано 4 Май 2019 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Заяждане няма. В първоначалния дългичък пост нямаше данни за разхода на масло. Сега пак възниква въпросът "Кои са тези истински масла? Нека всички четящи темата и потенциални купувачи да се "радват" и те на разход 1л./10 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Преди 2 часа, Ц Е Ц О написа: Много хора не могат да разберат,че на коли дето са направети ди им се ДАВА газ,е хубаво да го изгаря..2-4 литра до 10к. е нормално. На мен на М-ката на 4к.км ми изрева за един литър масло.на 6-7 сменям.В Америка също са и доливали по 3-4 литра на смяна на 10к.От нова та до сега.Сега съм на 90х.км.Да,трябва да има харч,така е заложено за такива мотори. Обяснил си перфектно,от тук на татак ще е спам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Аххахахахаххаах Нека всички, четящи да се поинтересуват. Писал съм ужасно много, както и няколко други другари. КОгато масово сипват в гаражите 5л за 40лв масло, няма как да убедиш някой да си вземе RED LINE за 38-40л литъра. Едно мога да кажа със сигурност- най-големите драми при ВАГ моторите с горенето идват с използването на Лонг ЛАйф масла по 30 000км/2г , където има условности, но никой не ги казва.Няма как и да убедиш някой, че като му гори масло колата, не се слага 10/40, а се слага даже 0/** си масло. Тия масла по-долу на 10/40 дори имат по-добра течливост от 5/30 или 5/40 от масовите шитни - мотули/бардали/кастроли и прочее........ И все пак - масовото 5/30 PENZOIL ULTRA REDLINE ROYAL PURPLE AMSOIL RAVENOL JOE GIBBS SHELL HELIX ULTRA MOBIL 1 MILLERS OILS VAG групата както и БМВ вече излизат от завода с ШЕЛ масло, демек лонглайфа е Шел. Базата на РАВЕНОЛА е ШЕЛ+МОБИЛ и тн. Just now, plamen sf написа: Много хора не могат да разберат,че на коли дето са направети ди им се ДАВА газ,е хубаво да го изгаря..2-4 литра до 10к. е нормално. На мен на М-ката на 4к.км ми изрева за един литър масло.на 6-7 сменям.В Америка също са и доливали по 3-4 литра на смяна на 10к.От нова та до сега.Сега съм на 90х.км.Да,трябва да има харч,така е заложено за такива мотори. Обяснил си перфектно,от тук на татак ще е спам... Абсолютно.@МММ1 е доста начетен като цяло и не разбирам защо и какво точно ме пита, като е наясно според мен. Аз масло сменям на сезон и докато мога ще го правя. Пролет и Лято с едно и Есен и Зима с друго, но това е друга тема. Сменям на 6-7 и аз макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 На 5/4/2019 at 10:20, Ц Е Ц О написа: За нашите ширини трябва и чарджкулер, който не се предлага, единствено от АПР, но при тях има много условности и минуси. Хмм имат ли го за 4F или иде реч за B8 S4 ? Понеже не пишат да става за 4F: https://www.goapr.com/products/cps_30t.html http://www.goapr.eu/products/cps_b8_30tfsi.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) @Ц Е Ц О баате как 4.5/5 на 10К масло ве, ебахго пс : не ги разбирам и аз тия пробези от по 30К с едно масло, абсурдно ми се вижда всичко след 10/15К без смяна, особено пък ако колата се кара основно градско пс 2: на следваща смяна и аз съм решил да пробвам АМС-а Редактирано 5 Май 2019 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Не веднъж е писано - пробег от 30к км е при определени условия. Имаше ги на Audi.co.uk. Като се пресметне и сведе всичко до моточасове започва да се изяснява и как едни коли се чупят на 100к, а други на 200к и как едни сменят масло на 7к, а други на 30к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 нали не смяташ че средностатистическият шофьор след като му кажат в сервиза “сменяш на 30К” чете официални становища на ауди или влага мисъл, що аджеба 30К км пробег е абсурден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts