Jump to content

Проблем с датчик на колянов вал.


Yanko Y

Recommended Posts

Здравейте :)

На скоро закупих Audi A8 4.2fsi 2011г. Автомобилът се е карал по няколко месеца в годината и е на 128 000км. Почти всеки ден ми прави проблем с запалването в средата на деня след като е запалвана сутрин без проблем. След натискане на старт бутона стартера започва да върти постоянно, но автомобилат не пали. И това в продължение на 3-4 минути докато не и подам газ и запали. След това мирише много на бензин. След закачане на компютър дава грешка на коляновият вал или по точно (camshaft position sensor G40) както и (Relay for aux coolant pump J496) датчикът на коляновият вал е сменян и е тествам с работещ и пак дава същата грешка. След като се изчистят грешките не ги дава отново докато не направи пак проблема. Маслото, свещите и акумолатора също са сменени. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и какво е решението. Благодаря ви предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой те е излъгал, че тази грешка е за проблем с датчика на коляновия вал.

Проблемът всъщност е в датчика на разпределителния вал и трябва да се смени той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се. Възможно е да бъркам колянов вал със разпределителен. Да кажем, че е разпределителен намира се под корите върху двигателят в ляво и дясно. Единият прави проблем. Възможно ли е да е от разтегната верига? Или е нещо друго ? :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей....смених датчика на разпределителният вал и нищо не се промени. Отново веднъж дневно...колата не пали, а стартера върти и след подаване на газ пали и мирише на бензин. Имате ли някакви идеи ? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

не са ли повече от 1 на рапределителните? Мисля, че има и от 2-те страни.

 

възможно е да е от разминаване на тайминга с очакванията на еку-то, т.е. от вериги или от неправилно зацепване.

 

Но все пак дай цялата грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той двете грешки ги е дал и тази, която има връзка с паленето на колата, недвусмислено показва неизправност в датчик разпределителен вал или окабеляването му. Датчиците са два и той е сменил работещия, въпреки че пише, че знае кой от тях е неработещият. Или нещо по окабеляването не е наред. Самият факт, че бърка датчик колянов вал с датчик разпределителен вал ме кара да мисля, че най-добре е да отиде на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...