Jump to content

Качество на интериора


Denisx

Recommended Posts

 

Въпроса ми е нормално ли е при някакви дребни неравности да пукат, тракат, наместват и какво ли не скапаните пластмаси. Особено пък за сравнително нов за нашите стандарти "премиум" автомобил? Пластмасата покрай MMI-a и таблото е възможно най-евтиния боклук. Лек натиск с пръст и почва да скърца и пука. Нещо не чувствам "премиум" в това.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

 

Редактирано от VBI
Грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята прискърцва само при сенника или притраква по-скоро, когато е спуснат. Иначе не, няма нещо, което да разваля впечатлението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най малката неравност и от някъде припуква, я табло, я покрай MMI-a, я средната конзола. А мен това много ме побърква и съм способен да я продам скоро заради това.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези места са най-елементарните за разглабяне, съответно няма да имаш проблем да ги уплътниш. При мен има шумове от други места, но не са толкова интензивни като при теб. Замислял ли си се, дали не е разглабяно таблото преди, освен ако не си първи собственик де?

Sent from my E5823 using Tapatalk

Провери дали всички крачета са там.

Sent from my E5823 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята няма подобно нещо, а само аз лично съм разглобявал таблото и централната конзола няколко пъти, колата е А5 и има леки разлики в таблото с А4, но всичко останало е еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не знам, явно поредното нещо с което съм карък в тая кола. Тази лента откъде мога да я купя и къде се лепи? На елемента или няма значение?

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това е разглобявано и сглобено с палците на краката, въобще не трябва да мърда, камо ли да скърца/дрънка.

Като се сглоби правилно няма да има никакви такива шумове и луфтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ремонт, а просто сваляне на пластмаса хваната на щипки. Дърпаш и пада точно като на клипчето. Дори нещо да счупиш, по зле от това което е сега няма да стане. Виж отдолу крачетата дали са здрави. Може би ще се наложи нова пластмаса да си вземеш в най лошия случай. :)

Sent from my E5823 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляно е да, виждат се наранявания по ръба. След работа ще го разглобя да видя какво се случва. Също и климатроника като гледам е една идея по-навън, но той пък не скърца и не знам така ли трябаа да е. ba23f2762208b7055ec58ec9359f5abe.jpg

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 4.05.2019 г. at 15:01, Denisx написа:

 

Въпроса ми е нормално ли е при някакви дребни неравности да пукат, тракат, наместват и какво ли не скапаните пластмаси. Особено пък за сравнително нов за нашите стандарти "премиум" автомобил? Пластмасата покрай MMI-a и таблото е възможно най-евтиния боклук. Лек натиск с пръст и почва да скърца и пука. Нещо не чувствам "премиум" в това.

Sent from my MHA-L29 using Tapatalk

 

Имам същата, никви пукания или скърцания няма, особено по таблото или около ММI, явно е разглаабяно за съжаление и зле сглобен или счупени щипки,... Нямам идея, но при мен всичко е ок, даже смея да твърдя че Ауди са най-добрите особено при интериора, качествени частни и перфектно сглобени без скърцания даже и при натиск, доколкото BMW са най-евтината пластмаса и сърца яко бате

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, установих че е сваляно понеже има наранявания по ръба, но всички щипки са на място понеже го свалих. Ще си търся някаква уплътняваща лента за прозорци/врати и ще облепя да обира луфтовете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, nakata6 said:

...доколкото BMW са най-евтината пластмаса и сърца яко бате

Без да изпадаме в спорове за марки, но кое точно БМВ скърца? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето нови колега, баща ми бачка в MCAR чисто нови им подскърцват пластмасите, ходя на тест драйв за ташак, да си припомня всеки път че BMW не струват..., в същото време моят монтьор който бачка в porscshe plovdiv ме вика и там на тест драйв на Аudi,..... Ами тихо е като в църква... Иначе аз карам A4 B8 авант и съм много доволен в всяко отношение... Но въпрос на вкус, не че са лоши BMW но лично мен не ме кефят

Редактирано от nakata6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Необичайно наистина. Както писах по-горе, не искам да изпадам в спорове за марки. И аз съм с Б8 комби, определено има какво да се желае и някои неща не са на нивото на Е90 и F30 (тройките при БМВ), като и А4-ката и 3ката са под нивото на 204 и 205-иците. (це-класите).

 

Не че е зле, но аз седя само в този сегмент (Ц, 3ка, А4) и определено ми е трудно да заключа, че някоя от тях е зле, камо ли да използва гадни пластмаси. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...