Jump to content

Зарежда акумулатора с 16v


djeilqn1233

Recommended Posts

По време на движение колата започна да зарежда на над 16 волта. От какво може да е? Реле, генератор. Измерих при акумулатора наистина е 16волта датчика не лъже. Таблото инклиматроника светят доста по-ярко. Колата е a6 c4 ace 2.0 16v a13bb31083f29622517764dc3ddef254.jpg

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добрем, мерси. Колата не е желателно да се кара така, нали

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз защото утре ми е нужна за едно пътуване, не ми се вярва нещо друго освен крушка да изгори, но ще купя реле

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На мен ми седи различно, зависи от консуматорите предполагам, ама над 14 не е показвало преди

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напрежението не трябва ли да е от 13.8 до 14.4 V. След смяна на релето, ако още пада на 13 V трябва да прегледаш и кабелите за лоши връзки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай.За това има реле-регулатор.Когато акумулатора е в кондиция е нормално да смъкне заряда.Когато купих нов акумулатор на служебната си кола(на 3год. е и на 98 000км.} отначало не искаха да ми заверят гаранцията,защото алтернатора зареждал 13,3-13,5V.Това при загрят мотор дo работна температура.На следващата сутрин отидох,замериха и показа 14,0V.Питаха ме какво съм правил и им качах,че е сменен регулатора,което не беше така.Завериха гаранцията и си заминах.Към обяд измерих заряда и пак си беше 13,5V.Kato pusna klimatika sliza do 13.1-13.2V.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го въпросния регулатор, разтопен е и едната четка е по-малка. Според вас добре ли е генератора? Гледам вътре всякъш е малко износен357d7fc09a339b03da837ee3851f11ce.jpg48a10d07219ee547e8d50761b0c1a402.jpgbbbbe0a8e2dfc230ed34763e3f9af110.jpg

Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако канала на колектора е дълбок,което така ми изглежда на снимката по-добре да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...