djeilqn1233 Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 По време на движение колата започна да зарежда на над 16 волта. От какво може да е? Реле, генератор. Измерих при акумулатора наистина е 16волта датчика не лъже. Таблото инклиматроника светят доста по-ярко. Колата е a6 c4 ace 2.0 16v Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Релето се е повредило.Сменяй го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 4 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) Добрем, мерси. Колата не е желателно да се кара така, нали Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Не бива да се кара така.Релето се сменя лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 4 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) Аз защото утре ми е нужна за едно пътуване, не ми се вярва нещо друго освен крушка да изгори, но ще купя реле Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 4 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 (Редактирано) На мен ми седи различно, зависи от консуматорите предполагам, ама над 14 не е показвало преди Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Като пусна климатика и колата е на фарове заряда слиза и на 13V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Напрежението не трябва ли да е от 13.8 до 14.4 V. След смяна на релето, ако още пада на 13 V трябва да прегледаш и кабелите за лоши връзки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Не се притеснявай.За това има реле-регулатор.Когато акумулатора е в кондиция е нормално да смъкне заряда.Когато купих нов акумулатор на служебната си кола(на 3год. е и на 98 000км.} отначало не искаха да ми заверят гаранцията,защото алтернатора зареждал 13,3-13,5V.Това при загрят мотор дo работна температура.На следващата сутрин отидох,замериха и показа 14,0V.Питаха ме какво съм правил и им качах,че е сменен регулатора,което не беше така.Завериха гаранцията и си заминах.Към обяд измерих заряда и пак си беше 13,5V.Kato pusna klimatika sliza do 13.1-13.2V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Ето го въпросния регулатор, разтопен е и едната четка е по-малка. Според вас добре ли е генератора? Гледам вътре всякъш е малко износенИзпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Ако канала на колектора е дълбок,което така ми изглежда на снимката по-добре да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване