Радослав Йорданов Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) Здравейте! Оказа се, че моето Ауди харчи масло? За 3000 км. свали от максимума до минимума? В смисъл от най-горния ред точки на пръчката на маслото до най- долния? Маслото е Бардал 5W40. Не пуши, не трака, има си мощност.......... Какъв може да бъде проблема? п.п. В момента колата е на 290 000 км., ако е важно. Редактирано 5 Май 2019 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 А течове по двигателя имаш ли?Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 5 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Така като гледам от горе, не се вижда омасляване по двигателя. Само под масления филтър, на кората се вижда малко омасляване, ама май това е като майстора сменява маслото и стария филтър пусна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Даже и да е пуснало след 3к трябва да е изчезнало... Но ако там има теч. Провери филтъра колко е затегнат. Иначе е странно без да пуши да харчи толкова е странно Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 5 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 И на мен ми е странно, ама.........! Я кажете как да проверя , дали пуши? В смисъл какво да гледам / цвят на дим при студен или топъл двигател и др./? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Ето аз с тая снимка се научих натисни гаста на място при студен и про топъл двигател и вил какво излиза отзад. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Провери интеркулера за наличие на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 5 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 (Редактирано) ОК! Благодаря ти! А аз току що слязах пред блока и долях 450 мл. масло и пръчката стигна до максимума! Значи ми е изхарчила по-малко! В смисъл за 3000 км., само 450 грама. Значи по мой сметки, ако се задържи така, ще изхарчи около 1,400 мл. п.п. ОК ! Ще проверя и ще пиша! Редактирано 5 Май 2019 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Пак е много според мен ... Въпреки че карам 3.0 литров мотор аз на 10к изгорях 200мл масло. Не ми струва че 1.4л е нормално Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Еми няколко майстори ми казват, че е нормално на 10 000 км. автомобил да изхарчи 1.5мл. По на горе вече е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Аз бих го приел нормално ако имаш като мен 8.2 литра и да изгориш 1.5 ок ама на 4 литра в двигателя да изгориш 1.4 не е малкоSent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Еми не знам! Ще проверя за теч и ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 На капака на главата има клапан за картерната вентилация. Той се прецаква във времето и от там започва да вкарва по малко масло във входящия въздух. Лошото е, че се сменя целия капак (само оригинален, май около 300 лв беше). Можеш да откачиш маркуча за изходящия от турбото въздух и да видиш какво е наличието на масло там. Там някъде се намира и маркуча, който идва от този клапан за картерната вентилация. Откачи и него и сравнявай къде има повече масло! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Все пак ако го събира в кулера е хубаво да се източва от време на време да не се стигне до засмукване от двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Много ви благодаря за съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 (Редактирано) Преди 16 часа, FanatikaTm написа: Ето аз с тая снимка се научих натисни гаста на място при студен и про топъл двигател и вил какво излиза отзад. Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Извинявайте, ама можете ли да ми го преведете, защото се опитвам и не мога да разчета какво пише? Редактирано 6 Май 2019 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FanatikaTm Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Когато пуши сиво биещо на синкаво значи гори масло... Сиво бял дим значи гарнитурата на главата е заминала и вкарва малко антифриз... Плътен черен дим е когато смеската е прекалено богата демек повече нафта и не може да я изгори. Другото е че маслото може да навлиза в горивната камера защото масления оплътнител на буталото е в лошо състояние.Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Аха! Благодаря! Ще си го запиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Ммммм......докато карах 1.9, 131 к.с......сменях масло на десет хил. км- всеки път Special plus 5w40. Никога от смяна до смяна не се е налагало да доливам, а до минимума не е стигало. Иначе по турбо пътищата си се омазняваше , без обаче да има с литри вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ники Н Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Привет колеги, имам един въпрос. Харчи 400 мл.масло на 1000 км. Не виждам да пуши и няма теч. Колата е 1.8 TQ Avant 163 коня. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 Моят двигател е същият и разходът ми е 500 грама за 9 000 км. (на толкова го сменям маслото). С други думи твоя разход е много над нормалното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 Ами ти си написал, че нито пуши, нито има теч. Поне едното от двете не може да е вярно. Свали кората и огледай - дано е теч. Това е ненормално висок разход - като на маслоядите. Другият вариант е да караш с неподходящо или крайно скапано масло. Моята до 5 хиляди не пипа маслото и тези 400-500 грама ги изяжда за 4 хиляди километра, а купувам масло от Райно и не се съмнявам в качествата му или поне съм сигурен, че не е пълен боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ники Н Публикувано 18 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 (Редактирано) Тази седмица ще направя обстоен преглед за теч. Редактирано 19 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване