Jump to content

Питане за смяна на таблото на а3


hristo666

Recommended Posts

преди 41 минути, hristo666 написа:

 има малко изгорели пиксели

Освен размазаният дисплей друго няма какво да му стане,а дисплея с всеки изминат ден ще става по-зле.Накрая ще се наложи смяната му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех таблото и ходих при едно момче от Поморие да го обучи , но не стата обучението . Таблото е от s3 , a колата а3 2001 и каза ,че трябва по голям специалист , нямало нещо връзка с двигатела  . Къде в Бургас могат да обучат ключа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не намериш в Бургас кой да ти обучи таблото, мога и аз. За целта, трябва да ми пратиш по куриер в София и двете си табла (Jaeger-a и VDO-то) и аз ще ти ги върна с обучено VDO. Ще ти пренеса в новото табло цялата информация за имобилайзера (PIN код, VIN номер, ключове и т.н.) и ще можеш да палиш и с двете. Цената за услугата ще е 50 лева. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане ли , защото едно момче от Поморие се пробва с кабел и нестана , нямало връзка с двигатела нещо ?

Игра си към един час с два различни кабела и лаптоп .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора са ми звъняли, за инструкции как се обучава фейслифтово табло. Има си тънкости, които явно им убягват. Като потвърждение, прочети обясненията ми за имото на фейсовите А3 табла:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не вземеш да изпратиш таблата на човека и да ти обучи новото табло?Ще направите някоя беля и после ще си имаш две табла...........неработещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, veselin velchev написа:

Защо не вземеш да изпратиш таблата на човека и да ти обучи новото табло?Ще направите някоя беля и после ще си имаш две табла...........неработещи.

Шансът да направят нещо непоправимо, клони към 0. Нека опитат. ;)

 

Ако колегата има доверен човек там в Бургас (който няма да се сърди, че ще му "дават акъл по телефона"), аз предпочитам да им дам напътствия как да се справят. Не е философия, трябват само точните насоки.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от папазов знам за S ковите табла че били по особени и имали склонност да умират особено при префлашване (през буксата). :unsure:

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Многократно сме обсъждали с Папазов темата за префлашването. Все още не можеме да открием, защо при него го има този риск. Аз имам десетки VDO табла на Audi от всякакви видове префлашнати. Все още не ми е умряло нито едно в ръцете (а и проблеми след това не съм имал). Но, при мен пък имам проблем с четенето на флаша на Jaeger таблата, докато той пък се справя винаги успешно с тях. За това предпочитам, когато имам проблемш с Jaeger, да се видя с него и да свършиме заедно работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи искам да го пратя другата седмица към средата , преди това ще сменям една семеринга и един датчик за abs .Значи този ми каза , че нямало  връзка новото табло с този канал където били настройките и нямало връзка с компютъра . А ще можеш ли и дисплея да смениш , ако имаш налични ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно и при теб ситуацията ще се окаже като при мен в темата от линка по нагоре. С разминаване на поколенията на имобилайзерите. Колегата ще ти свърши работата :)

От чисто любопитство.. коя година е таблото което си купил? Има щампа на задният капак. кръг със стрелка и цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако се презапои чипа на мобилаизера от едното табло на другото , ако са еднакви чиповете , или трябва да се закачат чиповете на програматор ?Само питам информативно ? 

Редактирано от hristo666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо като да разпоиш нещо от Jaeger и да го запоиш на VDO! Даните за имобилайзера и ключовете се съхраняват в енерго-независимата памет (EEPROM), които при двете табла нямат абсолютно нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...