Jump to content

Проблем със син пушек при първо палене


maxell0120

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От известно време имам проблем, който ме дразни много и се надявам някой от форума да помогне. 

 

Проблема е следния. Като паля колата на студен двигател имам един син пушек и след това го няма докато не форсирам отново. Проблема не се забелязва, когато колата е загряла. Споделям и видео Цъкни тук, за да стане по-ясно. 

 

Колата е 2.0 TDI BKD. 

Редактирано от maxell0120
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О пръстените ги смених скоро, колега. Като покарам малко си пропушва само като превключвам между скорости и то само няколко пъти. При заграят мотор пушеците изчезват и ги няма цял ден даже и след дълъг престой. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

практиката показва, че щом пушека е син значи е от масло. От това следва че го гори, малко или много няма значение , гори го. А това че изпушва при престоял двигател означава, че най вероятно пробрема е с гумичките на клапаните. Сив или черен пушек говори за проблеми с горивната смес сурова нафта и т.н., но син е от масло

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 14.05.2019 г. at 10:59 PM, maxell0120 said:

Не, почти не харчи масло. 

 

Това, че нивото на маслото не се променя не значи, че не се пълни с нафта ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако проблема е само при студен старт-обърни внимание на подгревни свещи и всичко свързано с тях..........

Много вероятно и от релето за подгревни свещи да е !

Провери  !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5/20/2019 at 20:51, fiestahdi написа:

А това че изпушва при престоял двигател означава, че най вероятно пробрема е с гумичките на клапаните.

 

И аз съм на мнение да е това проблема, но в момента не съм в България, а тук всичко е много скъпо. Както обясних има пушеци само при студен двигател. 

 

На 5/20/2019 at 21:19, Velislaff написа:

Колега, ако проблема е само при студен старт-обърни внимание на подгревни свещи и всичко свързано с тях..........

Много вероятно и от релето за подгревни свещи да е !

Провери  !!!

 

Свещите и всичко свързано с тях са проверени преди седмици, колега. Имаше една изгоряла свещ и е сменена. 

 

На 5/21/2019 at 11:33, Zinoto написа:

Трябва да се види как е синхронизацията, не е от изгоряло масло, но колата май е на повече от 400 000 реални километра.

 

Честно казано нямам идея на колко километра е, колега. Само аз съм навъртял близо 300к, така че е възможно да е на много повече. А иначе благодаря за съвета, ще проверя веднага щом имам възможност. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време карах един опел рекорд гореше много масло за да разбера дали е от сигменти или от гумички или водачи на клапани му сипах добавка от онази гъстата като мед която спира горенето на масло ако има проблем със сигменти ,бутала или цилиндри и колата спря да гори масло за 7000 км. Извода ми беше пробрем с сигменти или бутала не я ремонтирах. След това фиат брава голям разход на масло отново тази добавка но тогава не спря да го гори отварям главата и видях износени водачи на клапаните ремонт смяна водачи и гумички и колата спря да гори масло. След това ауди 80 гори много масло на 1000 км. Литър масло. отново добавката и не спря да гори следва отваряне на главата смяна на гумички и над 160000 след това я карах не пипаше маслото. Аз съм си направил своите изводи как да процедирам. Дано съм помогнал.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите, колеги. Скоро ще се прибирам в България и тогава ще я карам да се види какво е.

 

Едни познати казват, че е възможно да е пукнала глава. Общо взето нямам никаква идея, а само се надявам да не е нещо много скъпо и сериозно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля, колега. Нямам много знания по въпроса, но ако е това мисля, че ще има и много неравномерна работа на двигателя и т.н.

За сега не усещам чак толкова промяна в държанието на двигателя. Има само едни малки досадни трептения на свободна, но до колкото четох из форума май е познат проблем на този двигател и си го има.

 

Аз лично мисля, че са някакви гарнитури, но все пак докато не се отвори и види няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...