maxell0120 Публикувано 14 Май 2019 Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 (Редактирано) Здравейте, колеги. От известно време имам проблем, който ме дразни много и се надявам някой от форума да помогне. Проблема е следния. Като паля колата на студен двигател имам един син пушек и след това го няма докато не форсирам отново. Проблема не се забелязва, когато колата е загряла. Споделям и видео Цъкни тук, за да стане по-ясно. Колата е 2.0 TDI BKD. Редактирано 14 Май 2019 от maxell0120 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 14 Май 2019 Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 Наблюдава ли се спад в нивото на двигателното масло, без да има теч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 14 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 Не, почти не харчи масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 14 Май 2019 Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 ОК, в този случай не мога да помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Общо взето, често срещан въпрос. Най-често се оправя със смяна на О-пръстените на дюзите...като има и изключения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 15 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 О пръстените ги смених скоро, колега. Като покарам малко си пропушва само като превключвам между скорости и то само няколко пъти. При заграят мотор пушеците изчезват и ги няма цял ден даже и след дълъг престой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiestahdi Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 практиката показва, че щом пушека е син значи е от масло. От това следва че го гори, малко или много няма значение , гори го. А това че изпушва при престоял двигател означава, че най вероятно пробрема е с гумичките на клапаните. Сив или черен пушек говори за проблеми с горивната смес сурова нафта и т.н., но син е от масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 On 14.05.2019 г. at 10:59 PM, maxell0120 said: Не, почти не харчи масло. Това, че нивото на маслото не се променя не значи, че не се пълни с нафта ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Колега, ако проблема е само при студен старт-обърни внимание на подгревни свещи и всичко свързано с тях.......... Много вероятно и от релето за подгревни свещи да е ! Провери !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Трябва да се види как е синхронизацията, не е от изгоряло масло, но колата май е на повече от 400 000 реални километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 На 5/20/2019 at 20:51, fiestahdi написа: А това че изпушва при престоял двигател означава, че най вероятно пробрема е с гумичките на клапаните. И аз съм на мнение да е това проблема, но в момента не съм в България, а тук всичко е много скъпо. Както обясних има пушеци само при студен двигател. На 5/20/2019 at 21:19, Velislaff написа: Колега, ако проблема е само при студен старт-обърни внимание на подгревни свещи и всичко свързано с тях.......... Много вероятно и от релето за подгревни свещи да е ! Провери !!! Свещите и всичко свързано с тях са проверени преди седмици, колега. Имаше една изгоряла свещ и е сменена. На 5/21/2019 at 11:33, Zinoto написа: Трябва да се види как е синхронизацията, не е от изгоряло масло, но колата май е на повече от 400 000 реални километра. Честно казано нямам идея на колко километра е, колега. Само аз съм навъртял близо 300к, така че е възможно да е на много повече. А иначе благодаря за съвета, ще проверя веднага щом имам възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiestahdi Публикувано 27 Май 2019 Доклад Share Публикувано 27 Май 2019 когато ти сменят гумичките им кажи да проверят и водачите на клапаните дали са износени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiestahdi Публикувано 27 Май 2019 Доклад Share Публикувано 27 Май 2019 Преди време карах един опел рекорд гореше много масло за да разбера дали е от сигменти или от гумички или водачи на клапани му сипах добавка от онази гъстата като мед която спира горенето на масло ако има проблем със сигменти ,бутала или цилиндри и колата спря да гори масло за 7000 км. Извода ми беше пробрем с сигменти или бутала не я ремонтирах. След това фиат брава голям разход на масло отново тази добавка но тогава не спря да го гори отварям главата и видях износени водачи на клапаните ремонт смяна водачи и гумички и колата спря да гори масло. След това ауди 80 гори много масло на 1000 км. Литър масло. отново добавката и не спря да гори следва отваряне на главата смяна на гумички и над 160000 след това я карах не пипаше маслото. Аз съм си направил своите изводи как да процедирам. Дано съм помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 27 Май 2019 Доклад Share Публикувано 27 Май 2019 Давам предположение за засмукване на масло от омаслени турбо пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 27 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2019 Благодаря ви за съветите, колеги. Скоро ще се прибирам в България и тогава ще я карам да се види какво е. Едни познати казват, че е възможно да е пукнала глава. Общо взето нямам никаква идея, а само се надявам да не е нещо много скъпо и сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 28 Май 2019 Доклад Share Публикувано 28 Май 2019 е, то ако е спукана глава, няма да е син пушека...и ще нивото на антифриза ще спада видимо, разбира се. Та, бих пропуснал този вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxell0120 Публикувано 30 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 И аз така мисля, колега. Нямам много знания по въпроса, но ако е това мисля, че ще има и много неравномерна работа на двигателя и т.н. За сега не усещам чак толкова промяна в държанието на двигателя. Има само едни малки досадни трептения на свободна, но до колкото четох из форума май е познат проблем на този двигател и си го има. Аз лично мисля, че са някакви гарнитури, но все пак докато не се отвори и види няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване