Joro Daskalov Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 Момчета, имам нужда от помощ относно ГИ на А6 C5 2.7ТТ 250 к.с. фейс. Изчетох доста във форума сигурно над 50 страници, но доста от инфото е старо, затова да ви помоля: Препоръчайте добър сервиз за Газови уредби в Пловдив. Какво ви е мнението за газова система A.E.B. (АЕБ) и нейните компоненти? - изпарител - дюзи - какви са, достатъчно бързи ли са, шумни ли са? - комп - др.? Какви наблудения и опит имате и какво бихте препоръчали спрямо: - конфигурация 1: бутилка с 2 сонди, 2 тръби по 8мм към двигателя и 2 единични изпарителя - конфигурация 2: бутилка с 2 сонди, 1 тръба 8мм към двигателя и 1 голям двоен изпарител за до 500 к.с. (от 2 места ми препоръчват тази конфигурация, включително и от BRC). Да слагам ли система за мазане с масло или не. (от 2-те места отново ми спомянават, че на този двигател няма нужда, но все пак от BRC казаха, че я има тазифункция и ако искам могат да я пуснат). Аз мисля, че няма да е излишно едно мазане на клапаните като превенция против бъдещи проблеми при положение, че газта няма смазочните свойства на бензина. Относно по-студени свещи, съм се насочил към NGK - медни, които се сменят на 10к км. (заедно с маслото), поне са ефтини - 4 лв./бр. Друг вариант са иридиевите на (не помня марката). Колата ще се чипосва след време, а след още време, ако има проблем с турбините, ще бъдат сменени с k04-ки или с други думи, газовата, трябва да има капацитет до 350-400 кс. мах (или поне 300-320 заради чипа). Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 Това което си замислил няма начин да върви на газ до последно. В един или друг момент ще трябва я довпръскване на бензин, я изцяло на бензин. Много зависи как ще бъде направен чипа, но според мен с тези електроники, които си споменал, няма да имаш успеваемост. Относно сонди и тръби, има такива коли с чип с една сонда и две тръби към два изпарителя, но доколко работят е друг въпрос. При тази кола ограниченията са доста и незнам как би се получило без компромиси. Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Според мене ,със хубав компютър, бързи инжектори и два турбо изпарителя няма да има драми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 17 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 На 16.05.2019 г. at 20:13, Муцев написа: Това което си замислил няма начин да върви на газ до последно. В един или друг момент ще трябва я довпръскване на бензин, я изцяло на бензин. Много зависи как ще бъде направен чипа, но според мен с тези електроники, които си споменал, няма да имаш успеваемост. Относно сонди и тръби, има такива коли с чип с една сонда и две тръби към два изпарителя, но доколко работят е друг въпрос. При тази кола ограниченията са доста и незнам как би се получило без компромиси. Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Аз нямам опит само наблюдения и квото съм изчел, затова питам за опит и конкретни съвети. Много общо отговаряш, което не помага. Под електроники какво имаш предвид колега за кво говориш :Д. Пак да кажа, изброените от мен неща са конкретни въпроси и питания. Относно чипа, в Пловдив има 2 места - Маднес или При Жоро в квартал Остромила. И както много други чипове/чипвания/ремапове, той ще бъде нормален чип, който ще дигне налягането на турбините на 1.1 -1.2 - и около 300 к.с. Накратко, "Я дай пак" Преди 1 час, anto1 написа: Според мене ,със хубав компютър, бързи инжектори и два турбо изпарителя няма да има драми! То хуу според теб, ама до сега нито моя човек за газовите, нито в BRC нито никъде не получих оферта за газова с 2 изпарителя... И ко прайм ся... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Давам пак. При "Нормално ремапване" след вдигането на налягането се вдигат и бензиновите времена за да се нахрани мотора, да ама газовите компютри имат ограничения по максимално бензиново време. За да стане, както трябва и да работи и на газ, не трябва да се надвишава едно определено максимално бензиново време за впръскване. За да се избегне тоя момент при чипирането трябва да се сложат по-големи бензинови инжектори.Няма да получиш оферта за два редуктора, щото на тая кола няма място и за един, още повече ако имаш и допълнителна помпа за вакуум пред казанчето за антифриза. Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Подкрепям мнението на колегата Муцев,и ако може да добавя нещо което няма да се хареса на никой но все пак е истина която трябва да се каже.Когато имаме стандартен автомобил колкото и коне да е може да се газифицира и да не създава проблем,но когато имаме тунингован такъв той има смеси на границата и малко да има спад в подаваното гориво,в случая пропан бутан и както знаем често е нестабилно при уредби с редуктор и ако леко падне повечко и чао на мотора.Бих казал че малко се преувеличава с концепциите за този мотор 2.7 битурбо абсолютно ненужно е да се правят бутилки с две сонди,дебита не е толкова голям,аз ще го направя с една но както трябва.Най-важно е редуктора което е и основният проблем във всички газови системи и повярвай ми с тези смешни такива на BRC и Landi Renzo няма как да стане.Намериш ли начин да сложиш подходящ такъв ако се чудиш погледни с какви КМЕ-та се правят RS-ите и ще си почти успял.Както ти каза Муцев с тези прости електроники да управляваш турбо мотор е все едно не си го чипвал на газ ще е мн муден и ще лапа яко трябва ти нещо мн бързо прецизно и точно -КМЕ,LPGtech,AC Stag или Europegas последния дори е с вграден авансатор.Относно омаслителите са пълня шитня нищо не правят с такива колко тойоти се предадоха не е истина,решението е само едно и професионалистите газаджии го знаят.Това е лично мое мнение натрупано с работа и опит по по-силни такива автомобили които газифицираме,бягаме от таксита и бюджетни решения които винаги създават проблеми.Има изследване на една Тундра за всеки сикен редуктор как се справя и колко прехвалени такива им лъсват слабостите,ще се опитам да дам линк. https://www.google.bg/amp/s/www.autocentre.ua/news/gbo-test-gazovyh-reduktorov-454064.html/ampSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 19 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Благодаря за мненията пичове! Можете ли да препоръчате сервиз в Пловдив или София - някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Сервиза на колегата Муцев е в СофияSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijane Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Може да идеш при Жоро от Остромила и да го питаш за неговата с4-ка. Тя е със същия мотор като твоя, с бавните не можещи да се справят компютри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Сервиза на Муцев в София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Daskalov Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 На 19.05.2019 г. at 19:50, jijane написа: Може да идеш при Жоро от Остромила и да го питаш за неговата с4-ка. Тя е със същия мотор като твоя, с бавните не можещи да се справят компютри. Моя майстор му е съсед, тъй че ще... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 On 19.05.2019 г. at 2:28 PM, mitkofitnesa said: ,решението е само едно и професионалистите газаджии го знаят. И то е? Ако може и за лаиците нещо под сурдинка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване