Jump to content

Сервиз в Бургас за глава


Recommended Posts

Аудито което взех се оказа малко издухно макар и с хубав кош. Търся човек в Бургас за гумички и пасване на клапани, който да не реже глави. Звънях тук-там и ми казват, че не им се занимавало с толкова стари коли... Електриката си я правя сам, но двигател не мога. Моля за помощ -ако някой знае кадърен съвестен човек, който би се заел - телефон и име тук или на ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пуши на масло когато е студена или е стояла. Когато загрее или се покара малко се изчиства и не пуши.
Предполага се, че са гумички на цилиндровата глава и се стича масло през тях когато е студена.
Разход на масло около 200 грама на 500км. Тече и от гарнитурата на капака на клапаните.
Прав ли съм? На монотата ми казаха, че рядко се стига до сегменти.
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположения и "тънки сметки" при такъв разход на масло винаги водят до двойна цена на ремонта.

Свалиш ли цил. глава най-малкото е нейната ревизия, сегменти и мотовилкови лагери. Ако не изскочи някоя изненада с елипса на блока или надран КВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Как да го диагностицирам тогава? Взех я наскоро. Явно са слагали добавка. Искам да намеря кой да я погледне, за да знам дали да сменям двигател или да ремонтирам. Не са тънки сметки, а икономическа оправданост.

Взех я заради климата, хидравликата и т.н Инак имам Пасат Б3. Колата в готина, искам да я оправя ако не ми излезе състояние.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, МММ1 said:

 сегменти и мотовилкови лагери. Ако не изскочи някоя изненада с елипса на блока или надран КВ.

Колата е стара. Мога да взема друга глава и колянов вал от донор. Сляза ли сегменти....надявам се не. По принцип са здрави двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще споделя моя опит. Купих я 2011, гореше масло, около 1.5 на 10000 км, като се увеличи постепенно до 3,5 л на 10000 км. Затова след четене тук и умуване, реших да сменя гумичките, без сваляне на главата. Ремонта направих началото на 2018 г.  Резултата е не лош, досега имам 2 или 3 смени на масло и гори около 1,5 л на 10000 км. Да уточня, че не е пушила преди както и сега. Ремонта ми го прави един майстор в Ахелой. Ако искаш телефон пиши лично съобщение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

При майстора от Ахелой оставих колата за гарнитура, напасване на клапани. Някой е сменял гумички преди мен, но никой не е напасвал клапаните.
Колата спря да пуши на масло. От резултата съм доволен. От колата не чак толкова. Взе да хърка трета като превключвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Щом не пуши и работи като часовник, а не тресе - сигурно. Когато я покарам по-дълго ще разбера.
Каза и че като са слагали ремъка са го сложили един зъб неправилно.
Доволен съм от работата на майстора. Повечето отказват да правят по-стари коли вече.
Преди майстора колата пушеше студена осезаемо на масло и отзад излизаше конденз и дим на масло.
Топла като й дадеш газ пак малко припушваше.
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...