Jump to content

Въпрос за Audi A4 B8


Recommended Posts

Здравейте,

 

Търся ауди а4 Б8 2013 година.

Бюджета, с който разполагам е 20-22к.

Спрял съм се на тази обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551431852052615&slink=aycily

 

Може ли да ми дадете съвет, дали е добра, какво трябва да гледам при покупката на такава кола?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледай добре дали всичките изброени екстри ги има.

Задължително на обстоен преглед в читав и пропоръчан сервиз, а зашо не в Порше.

Аз лично не бих си купил такава кола от автокъща на късмета, а от частно лице от България или директно Германия/Швейцария, но това ти си го преценяваш.

Има някои липсващи за мен екстри, но и това е индивидуално. 

Този мотор се комбинира с мултироник, а тази кутия е странна и дава дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, jora.the.explorer said:

Купуват защото ги устройва, в нашия климат без зима куатрото не е особено важно.

Това може да го каже или човек некарал куатро. Или такъв който само се вози

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш ако е мокро, ако е прашно, ако си на черен път, ако е калнно, ако си в тревата пред НИМ, куатрото не помага? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди без Куатро е все едно жена без цици-харесва ти ама все нещо не ти стига и ти липсва.....Веднъж напълниш ли ръцете -не ти се иска друго....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @Surtalev, на снимките и на видеото колата изглежда добре. Не знам дали е с мултитроник, ако е така аз бих пропуснал.

За А4 с тази мощност (150-177 к.с) дали е с quatro или не пет пари не давам.

Ако ти харесват този тип седалки е о'кей, но... може да разледаш и варианти с S-Line.

Кола с тези параметри е на същите цени в Германия и може да анализираш този факт.

 

За тези неща

Преди 8 часа, OvivO написа:

Задължително на обстоен преглед в читав и пропоръчан сервиз, а зашо не в Порше.

Аз лично не бих си купил такава кола от автокъща на късмета, а от частно лице от България или директно Германия/Швейцария, но това ти си го преценяваш.

съм абсолютно съгласен с колегата @OvivO, ... а за Кийра Найтли не! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не говори, че е ултимативно да си с quattro, просто е по-голям bang for the buck, а в много ситуации - хипер по-ефективно. Само един пример: зимата в кишата по светофарите тръгваш все едно е сухо. Другите, които са си мислили, че се гоните, остават на място :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки се е сдобил с такъв автомобил, какъвто го устройва според нужда, средства, вкус, лични убеждения, мода, кеф и прочие важни и не толкова причини. Темата не беше "дайте да си премерим пи...те"....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах три години куатро, сега вече две години карам шкода на предно, вече 200 коня на гуми.... Ако имах мангизи щях да карам 4Г quattro, easy...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро гледах и то в диапазона над 25к и понеже изпуснах на Bobu куатрото си взех друга с оборудване каквото исках да има в автомобила, макар и с мулти. За мен беше важно оборудването, а не като на старата Б6 да правя ъпгрейди. Към колегата пуснал темата...да не го притеснява предното задвижване, няма проблеми при тръгване на мокро и прашно :), гледай каквото ти е нужно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор с лекота върти гуми в това купе....на сухо. С ръчна кутия повече, с мултитроник по-малко.

....при тръгване.....а и на 2-ра при леко изкачване....което още не е причина за търсене на куатро.

 

При преглед в сервиз е хубаво да се обърне повече внимание на кутията, т.е. прегледа трябва да е при хора, които са ремонтирали такава кутия.

Кутията задължително трябва да има сервизна история със смяна на масло и филтър.

 

@МММ1 Супер е 2.0д....но единственото му предимство пред тси е, че е напълно непретенциозен ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото има безспорни доказани предимства, карах 335 коня с тази система, определено зимата и в дъждовно е много удобно и не притесняващо, минах на задно с още малко коне отгоре, еми повече ми харесва. Зимата едно наум, хубави гуми и всичко е точно. Ако човек не живее в планина, не кара агресивно с много бързи тръгвания от старт, куатрото е една екстра, която може да не използва никога, ще я усети само в разхода и по-бавното ускорение след 100. 

 

Крайните изказвания с качил се на куатро и т/н са излишни. Известно е кое е предаването и автомобила с най-добро управление в завой, аз лично се убедих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 13 часа, alexxk написа:

. Известно е кое е предаването и автомобила с най-добро управление в завой, аз лично се убедих.

 

Не е толкова важно предаването.

А баланса на тежестта и окачването.

Естествено, колите на задно най-често са с по-добро разпределение на теглото от останалите и затова се държат добре в завои, но не защото силата отива към задните гуми, а въпреки това. 

 

Kaрал съм коли на предно, които се държат по-добре в завои от коли с куатро или х-драйв. :)

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, quаttro said:

Kaрал съм коли на предно, които се държат по-добре в завои от коли с куатро или х-драйв. :)

x-drive всъщност е една електронна система, с която ЕСП работи по-ефективно - т.е. освен с подаване на спирачно усилие към някое колело за коригиране на траектория, x-кса позволява на ЕСП преди това да пробва да коригира траекторията чрез промяна на съотношението преден/заден мост.

Една Октавия (Голф 5,6) е с отвратително разпределение на теглото, но постига с лекота висока скорост в завоите, без никакво усилие или умение от страна на шофьора....и всичко това с окачване от Голф2 :)

Куатрото с тежка предница всъщност недозавива повече, отколкото кола с тежка предница и предно предаване.

Куатро с лека предница пък е склонно към аквапланинг....а нашите "магистрали" и пътища с лекота се превръщат в блата.

 

Нямам представа как ще се държи колата от темата, имал съм стара А6-ца на предно. Проблемът при нея е бързата смяна на посока/лента - примерно изпреварване, прибиране, завой....колата е дълга, купето меко и се усуква....независимо, че бях с конита.

За магистрално каране (както спомена автора на темата) 2.0Д на предно е супер, има много торк, стои на ниски обороти и до около 180 поема приятно, без нужда от смяна на предавка. Със с-троник трябва да е много добре....но още не съм пробвал или чул коментари за с-троник на предно. 

 

@petrishki A6/C7 със спортен диф няма. Цените на 4г с бензинов мотор и куатро не са приятни, а новите бензинови мотори трябва да са на малко километри :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...