Surtalev Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Здравейте, Търся ауди а4 Б8 2013 година. Бюджета, с който разполагам е 20-22к. Спрял съм се на тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551431852052615&slink=aycily Може ли да ми дадете съвет, дали е добра, какво трябва да гледам при покупката на такава кола? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 гледай добре дали всичките изброени екстри ги има. Задължително на обстоен преглед в читав и пропоръчан сервиз, а зашо не в Порше. Аз лично не бих си купил такава кола от автокъща на късмета, а от частно лице от България или директно Германия/Швейцария, но това ти си го преценяваш. Има някои липсващи за мен екстри, но и това е индивидуално. Този мотор се комбинира с мултироник, а тази кутия е странна и дава дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Аз първо бих погледнал това : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Напоследък масово хората купуват аудита без куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Но поне не търсят TSI .. Коментираният автомобил е добре конфигуриран от към екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Екватора да не минава през Перник, тия дни? Куатрото е вaжно не само зимата, ама все тая. Просто ми е странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 и най-вече мултитроник...0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 За разхода е важно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Защото може да не му се дават пари за дюзи и вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Явно има нов дървен философ във форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 2 hours ago, jora.the.explorer said: Купуват защото ги устройва, в нашия климат без зима куатрото не е особено важно. Това може да го каже или човек некарал куатро. Или такъв който само се вози Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Викаш ако е мокро, ако е прашно, ако си на черен път, ако е калнно, ако си в тревата пред НИМ, куатрото не помага? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Ауди без Куатро е все едно жена без цици-харесва ти ама все нещо не ти стига и ти липсва.....Веднъж напълниш ли ръцете -не ти се иска друго.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Колега @Surtalev, на снимките и на видеото колата изглежда добре. Не знам дали е с мултитроник, ако е така аз бих пропуснал. За А4 с тази мощност (150-177 к.с) дали е с quatro или не пет пари не давам. Ако ти харесват този тип седалки е о'кей, но... може да разледаш и варианти с S-Line. Кола с тези параметри е на същите цени в Германия и може да анализираш този факт. За тези неща Преди 8 часа, OvivO написа: Задължително на обстоен преглед в читав и пропоръчан сервиз, а зашо не в Порше. Аз лично не бих си купил такава кола от автокъща на късмета, а от частно лице от България или директно Германия/Швейцария, но това ти си го преценяваш. съм абсолютно съгласен с колегата @OvivO, ... а за Кийра Найтли не! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Surtalev Публикувано 18 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Имаме ли колеги от форума, които вкарват коли от Германия или Швейцария? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 никой не говори, че е ултимативно да си с quattro, просто е по-голям bang for the buck, а в много ситуации - хипер по-ефективно. Само един пример: зимата в кишата по светофарите тръгваш все едно е сухо. Другите, които са си мислили, че се гоните, остават на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Всеки се е сдобил с такъв автомобил, какъвто го устройва според нужда, средства, вкус, лични убеждения, мода, кеф и прочие важни и не толкова причини. Темата не беше "дайте да си премерим пи...те".... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Аз карах три години куатро, сега вече две години карам шкода на предно, вече 200 коня на гуми.... Ако имах мангизи щях да карам 4Г quattro, easy... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 И аз скоро гледах и то в диапазона над 25к и понеже изпуснах на Bobu куатрото си взех друга с оборудване каквото исках да има в автомобила, макар и с мулти. За мен беше важно оборудването, а не като на старата Б6 да правя ъпгрейди. Към колегата пуснал темата...да не го притеснява предното задвижване, няма проблеми при тръгване на мокро и прашно , гледай каквото ти е нужно.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Този мотор с лекота върти гуми в това купе....на сухо. С ръчна кутия повече, с мултитроник по-малко. ....при тръгване.....а и на 2-ра при леко изкачване....което още не е причина за търсене на куатро. При преглед в сервиз е хубаво да се обърне повече внимание на кутията, т.е. прегледа трябва да е при хора, които са ремонтирали такава кутия. Кутията задължително трябва да има сервизна история със смяна на масло и филтър. @МММ1 Супер е 2.0д....но единственото му предимство пред тси е, че е напълно непретенциозен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Куатрото има безспорни доказани предимства, карах 335 коня с тази система, определено зимата и в дъждовно е много удобно и не притесняващо, минах на задно с още малко коне отгоре, еми повече ми харесва. Зимата едно наум, хубави гуми и всичко е точно. Ако човек не живее в планина, не кара агресивно с много бързи тръгвания от старт, куатрото е една екстра, която може да не използва никога, ще я усети само в разхода и по-бавното ускорение след 100. Крайните изказвания с качил се на куатро и т/н са излишни. Известно е кое е предаването и автомобила с най-добро управление в завой, аз лично се убедих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 За тия пари мога да предлажа 2009 една... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 (Редактирано) Преди 13 часа, alexxk написа: . Известно е кое е предаването и автомобила с най-добро управление в завой, аз лично се убедих. Не е толкова важно предаването. А баланса на тежестта и окачването. Естествено, колите на задно най-често са с по-добро разпределение на теглото от останалите и затова се държат добре в завои, но не защото силата отива към задните гуми, а въпреки това. Kaрал съм коли на предно, които се държат по-добре в завои от коли с куатро или х-драйв. Редактирано 19 Май 2019 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Фейслифта е 2012, последната ревизия на сегменти е 2013, мисля. @robobug е писал доста по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 7 hours ago, quаttro said: Kaрал съм коли на предно, които се държат по-добре в завои от коли с куатро или х-драйв. x-drive всъщност е една електронна система, с която ЕСП работи по-ефективно - т.е. освен с подаване на спирачно усилие към някое колело за коригиране на траектория, x-кса позволява на ЕСП преди това да пробва да коригира траекторията чрез промяна на съотношението преден/заден мост. Една Октавия (Голф 5,6) е с отвратително разпределение на теглото, но постига с лекота висока скорост в завоите, без никакво усилие или умение от страна на шофьора....и всичко това с окачване от Голф2 Куатрото с тежка предница всъщност недозавива повече, отколкото кола с тежка предница и предно предаване. Куатро с лека предница пък е склонно към аквапланинг....а нашите "магистрали" и пътища с лекота се превръщат в блата. Нямам представа как ще се държи колата от темата, имал съм стара А6-ца на предно. Проблемът при нея е бързата смяна на посока/лента - примерно изпреварване, прибиране, завой....колата е дълга, купето меко и се усуква....независимо, че бях с конита. За магистрално каране (както спомена автора на темата) 2.0Д на предно е супер, има много торк, стои на ниски обороти и до около 180 поема приятно, без нужда от смяна на предавка. Със с-троник трябва да е много добре....но още не съм пробвал или чул коментари за с-троник на предно. @petrishki A6/C7 със спортен диф няма. Цените на 4г с бензинов мотор и куатро не са приятни, а новите бензинови мотори трябва да са на малко километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване