aldygreen Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 (Редактирано) Преди няколко дни смених маслото на двигателя APT 1.8 125 к.с. Бях занесъл тубичка от 5 литра. На масларя казах, че на този двигател се слагат 3.5 литра. Човекът наливал, докато останало 0.5 литра. По маслоизмерителната щека всичко изглежда ОК, нивото е на горния белег, в работата на двигателя не се наблюдават странности. Едва днес погледнах тубичката с останалото масло и видях, че масларят е налял 1 литър масло над нормалното. Имам подозрение, че маслоизмерителната щека не е оригиналната и нивата й са фалшиви. До какви неприятности може да доведе карането с повишено ниво на маслото на двигателя и след колко време? Редактирано 18 Май 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Или просто си е прелял 1л масло за него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 18 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 (Редактирано) Това е изключено и няма никакъв смисъл. Човекът разполага с варели с различни масла. Бяхме през цялото време заедно, използвах момента и смених датчика за нивото на маслото. Много по-вероятно е да се е залисал и да е забравил, че бидончето е с 5 литра масло. Притеснява ме щеката, щото като взех колата, маслото беше на долната граница, а аз долях до горната и така карах 2500 км. За тези 2500 км нивото на маслото не мръдна и на милиметър. Може би трябва да попитам собствениците на Ауди А4 с мотор АПТ (APT) каква им е маслоизмерителната щека. Редактирано 18 Май 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Със същия двиг. съм. Събира както си писал 3.5л до максимума на пръчката. При една от смените по невнимание сипах 4л и на пръчката маслото беше 5мм над максимума. Карах така до следващата смяна и нямаше проблем но при теб с 1л повече незнам как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 18 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 (Редактирано) Моята щека заради газовата рейка е с рязана дръжка и се вади заедно с "моркова". Може би оттам идва някаква грешка, ама съвпадението с объркването на масларя е страхотно. Май ще трябва да попитам бившия собственик. А в един клип на Тубата показаха, че дори и 2 литра в повече не са фатални за съвременните двигатели. Опасността идва от разпенването на маслото и влошаване на охлаждането от въздушните мехурчета. При кротко каране не би трябвало да има проблеми. Редактирано 18 Май 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Смяната на масло на ADR е елементарна. Правя я пред гаража за пет минути. Незнам защо ходите при " маслари " ? Ако сложиш един литър отгоре ще имаш проблем. Явно го е свил. Все пак струва пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 19 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Да беше прочел какво съм писал по-горе? Елементарна, неелементарна, трябваше да се свали кората под мотора. Да се източи маслото. Да се развие филтърът, който е достъпен само отдолу, заради газовите джаджи. Да се смени датчикът за ниво на маслото. Да се огледа ходовата част. Всичкото това, без канал или подемник е мъкаааа, мъкааа. Като ти се мъчи, мъчи се, но не раздавай безполезни съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Май 2019 Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 И в добавка рязана щека, излизаща заедно с моркова, кой ли е мъченика в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 19 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Сензорът за нивото и температурата на маслото засега работи нормално. Докога, може да каже само NIKO и дядо Господ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Възстановено е нормалното положение. Изводът е, че Кратковременно каране с повишено ниво на маслото не е фатално за този хдвигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 (Редактирано) Хдвигателя работи викаш, а? Аз не съм се мъчил, не ме мисли мен. И да без подемник и без канал го сменям маслото за две бири време - а аз пия бирата бързо - има няма 10 минути. Редактирано 20 Май 2019 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване