Jump to content

Смяна на ангренажа - защо разглобяват половината кола?


aldygreen

Recommended Posts

2 hours ago, kostaIliev said:

Кво толкова да се свали една броня и два фара ?!? Да със сваляне. Сменя се на тези които ги върти ангренажа. Но и на другите. Не ме питай защо.

Добре де какво така лошо казах та така грубо? Изобщо в този форум защо си говорите к такъв рязък тон,  някакви милиона ли делите? Съжалявам  че попитах 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

На "яйцето", особено с четирицилиндров двигател, никой не сваля задници и предници. Маха се само вентилаторът и пространството е достатъчно за нормална работа с нормален инструмент.

При А4 с дигател 1.8 с двете "пръчки" без много главоболия се осигурява доста повече място за работа. Ако ми дойде до главата сам да се оправям, място за колебание няма. 

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли си мисля, че ако не свалиш предницата има по-голяма вероятност да потрошиш нещо или ръцете си...

Тва на коли след яйцето, нали..

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Троши се поради невежество, хайде да го наречем незнание или в комбинация от това и лош или неподходящ инструмент.

Всички сме го правили, няма какво да се лъжем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При толкова невежи майстори ,всеки би почнал да си прави колата сам. Баси кефа ,няма по добър вариант, за който и да е монтьор ,клиента сам да си несере колата. Да си тъп и да не прецениш всички рискове е смешно. Ако ти е скъпо е друг въпроса,кой колкото може .То и тия коли малко по малко отиват в историята. При малко по новите модели тая тема не може да съществува .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година време, комшия се пробва за пистов ремък по тоя тесния начин, скъса резба и ..... викнА неволята в мое лице:lol:.

Позабавлявах се за чужда сметка. А го предупредих, че "ньйе за секи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда това го видях и аз в крайна сметка отидох Да ми сменят ангренажа едни специалисти до нас

. Уж без да свалят маската аз ги гледах как действат на моменти по лаици от мен . На стойка някаква за перката на охлаждане превартял някакъв болт в главата и все пак свалиха маската. Слава богу не източваха фриона но пък при свалянето на ралките на ангренажа явно под напрежение я извадиха щото я дърпаха и  извадиха резбата на блока . Та дупчиха и навиваха някакви пружини вътре и ме накараха да си платя и това понеже се случвало , както се изразиха.  Всичко ми излезе 700 лева за 2.8 мотора. Едва ги прежалих тия пари.

 

 

Редактирано от AserEl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервизите нищо не мият, нито чистят. Връщат си обратно засраните чаркове и окото им не мигва. За обезмасляване е неприлично да се говори. При счупено стъкло можеш да се оплачеш на арменския поп. Това е в масовите случаи. Което не отрича наличието на свестни сервизи и сервизни специалисти. Познавам не един и двама такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ето какво е дадено в Ръководството за техническо обслужване

Audi Manual Audi A4 B6

Това, за което някои хора упорито се препират, че "не мое да баде", от VAG се нарича  Положение за техническо обслужване, за което си има и съответни фирмени приспособления.

С това смятам, че въпросът е изчерпан.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат


При проведении некоторых регулировочных работ, например, с клиновым или зубчатым ремнём передняя панель должна быть установлена в положение для обслуживния. При этом панель смещается вместе с радиатором вперед. 

А Вие колега, разлика между обслужване и "НЯКОИ РЕГУЛИРОВЪЧНИ РАБОТИ" можете ли да направите?^_^

За Вас е повече от ясно, че "въпросът е изчерпан", при положение, че ваденето на фар на В5 е Епопея на Трудността.

Между другото още една разлика дали може да направите? Тази между моделите В5 и В6?

А Вие последно за кой точно модел питАхте?^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам цитат от" Война и Миръ" F5.

Не споменато ,че при свалянето на маската ,освен изброените причини достъпа до радиаторите е идеален за почистване. Една пита кал,мухи и мъх разкарах преди няколко дни. И това след 15 минутно изключително сложно  разглобяване на б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@buzzi Досега не съм видял нито на живо в сервиз, нито в тубата някой да почисти автомобилна част. Връщат си я обратно такава, каквато е била и окото им не мигва. Ако сам си обслужваш автомобила, препоръките на VAG, както и ползването на съответните инструменти си остават твоя грижа и отговорност. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има изключения,това че не си видял или не е публикувано не значи че не се прави. Напротив доста често дишам при мен или при колеги прахоляка от тия радиатори. Да не хвърлиш един спрей обезмаслител  да изчистиш мазньоча около стария ангренаж не е оферта. Ако омазнява ,като всяка втора кола предния семеринг на коляновия вал за 8 лв ,как ще го смениш с тая броня отпред. Да ,има случаи в които става.Снимал съм един такъв по горе,но в общия случай  и конкретно за б5 това сбъркана работа.

Имам си 70 гб Елса,каквото ми трябва чета,естествено че си правя сам колата в моя си сервиз. А инструменти дал Бог,ако нещо нямам,под наем взимам,за специализирани говоря .

И последно ,дойде ли кола от вън ,по нова година и видя ли маркери от контролата,знам че всичко ще е лесно и точно.Няма замазани и пренатегнати болтове,всичко масло,ама видя ли рапидки,олеле,кола след удар събирана от индианци,тогава няма туул който да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е с рапидки, някои аз съм слагал (типичен индианец😂)!

Иначе се отива на големи суми, не си заслужава за набор 97.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли си слагал рапидки на капаците на ангренажа,пробивал отвори на определени места при крепежа на бронята и слагал болтове с гайки ,които естествено са раздясали и няма отвиване,няма се предвид рапидките по крепежа на изпочупени кори от долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ангренажа не, но по бронята има рапидки на необичайни места, че е поувиснала. През калника си минават, какво да се прави. Като ме подпират по паркингите, аз трябва все брони да правя. Последният път това удоволствие излезе 300 кинта.Така си кара и ръжда още не е тръгнала. Ако тръгне ще го мисля тогава.

А за ръждясали болтчета, които са достъпни добро решение е да се пилнат с дремелчето (или подобен инструмент от същият тип, но друга марка).

Аз взех токова от Лидл и два три пъти спасява мача.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Бат Сашо said:

А за ръждясали болтчета, които са достъпни добро решение е да се пилнат с дремелчето (или подобен инструмент от същият тип, но друга марка).

За горната операция най-обикновена шкурка е напълно достатъчна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да го резнеш (премахнеш), как ще стане със шкурката? Бая ще търкаш!

Плащам, за да го видя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май се шегуваш? Не разбирам въпроса? Болта и гайката като ръждясат се превръщат в неразглобяемо (почти) съединение.

От там варианта е нагряване и мъчене или рязане. Аз гледам да сцепя гайката, но и други подходи вършат работа. image.jpeg.34e3f4f62085edeeaa74faea927dd90a.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се среже гайката или главата на болта - наистина това е едно от възможните решения при много ръждясали резбови съединения.

Но досега ставаше дума само за болтове, а когато имаме съединяване на два детайла само с болтове, тогава няма какво да се реже.

 

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...