Бат Сашо Публикувано 19 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2019 Преди 21 часа, nickgaidarov написа: Да се среже гайката или главата на болта - наистина това е едно от възможните решения при много ръждясали резбови съединения. Но досега ставаше дума само за болтове, а когато имаме съединяване на два детайла само с болтове, тогава няма какво да се реже. В контекста на предишните постове за това става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 За контекста не знам, но текста е следният: On 9/17/2019 at 7:57 PM, Бат Сашо said: А за ръждясали болтчета, които са достъпни добро решение е да се пилнат с дремелчето (или подобен инструмент от същият тип, но друга марка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 On 9/19/2019 at 2:15 PM, aldygreen said: По темата: "SERVICE POSITION" FRONT END SUPPORT GUIDES SET - VAG Веднъж питах, сега ще повторя въпроса си - Какво се опитваш да докажеш? Да, ВАГ процедурата е без сваляне на маска. Пак според ВАГ окачване се прави за 15 минути с бели ръкавици и едни скъпи ВАГ инструменти. Според същите документи алуминиевите гайки по климатичната система се развиват с гаечен ключ и усилие от "два пръста". Пак според ВАГ колата може да се кара с масло от 5лв, стига да има ФВ 502.00 и да се сменя на 15к км.....а ако сипем 503 трябва да се кара по 30к км. Всички болтове, които са с донатягане се сменят с нови....а при по-новите коли дори болтовете на скоростната кутия подлежат само на едно развиване. Пак по документи едни свещи трябва да карат 100к км, а ламбда сонди да се сменят на 150к км. Купувал съм кола, на която е сменен ремък на 80к км, защото е направил годините. При тази смяна е сменен буквално само ремъка, без ролки, водна помпа или нещо друго. При такава смяна има резон да не се сваля маската.....но колата още първата година превъртя водната помпа.....оригиналната, за първоначално вграждане, на под 100к км. Такива са им процедурите на ВАГ. Вече ти се обясни, че практиката е малко по-различна. И никой не прави по-сложната процедура за удоволствие. Приеми, че е застраховка, която всеки, който не се опитва да докаже нещо, прави. Последиците от спеставяне на тази процедура може да са сериозни, а и често е невъзможно да се развият някои болтове....а и после има завиване и стягане в алуминий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2019 Преди 6 часа, nickgaidarov написа: За контекста не знам, но текста е следният: Колега, спама стана много, време е да приключваме офтопик темата с "болтчетата". Аз така или иначе не се занимавам активно с ремонт на каляски и ми е през. В друг бранш съм, където изделията стигат до маса 200 тона. Най-малкото ми е с ключ 17 ка. А по темата аз лично съм за сваляне на предницата. Така може да се огледат по-добре и други възли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 23 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2019 (Редактирано) @robobug, Виж началото на темата и видеото с Ivanoff, дето го направиха на 5 стинки, че бил прост и ментарджия. А човекът си каза, че преди е работил в VAG сервиз и от там знае за процедурата и поставянето на предницата в service position.. Оказа се, че доста хора просто не са в час. Едни такива ми "оправяха" AIRBAG буксите и към грешката на шофьорската добавиха и пасажерската седалка. Без възможност за изтриване на грешките, поради наличност на грешка в паметта 65535. Та се наложи сам да си чистя паметта и сега нямам "червена точка" в тъмното. Та така за тези, дето са по-умни и находчиви от дойчовците. Редактирано 23 Септември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2019 Процедурата е официална. Но никъде не се позволява работа с пневматичен инструмент. Руснакът може да е работил във ВАГ, но нищо не е разбрал.....или е бил за малко. Едно е да работиш по 2-3-4 годишни автомобили, съвсем друго по 5+.....ама съвсееееем друго. При работа по гаранционен автомобил може да си позволиш да спестиш инспекцията и смяната на достъпни детайли, при 10+ годишен е престъпление или чиста "шапка в комина". Отделно в официалния сервиз нямат представа (защото няма бюлетини), че шпонките на тези коли превъртат. Руснакът е определено неграмотен, незнаещ как точно работи този мотор и какво причинява "грешка датчик на Хол". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 25 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Всеки уважаващ себе си сервизен "специалист" на мястото на Иванов щеше да смени датчика на Хол поне три пъти. Гледал съм такива изпълнения в един друг бранш. А този нещастник, вместо да смени поне още и дебитомера и още два-три датчика, оправи колата "само" със смяна на ангренажния ремък и тя вече започна да пали от раз. Споменавам дебитомера, защото когато имах проблем с реле J271, явно посочено от диагностиката, познат сервизаджия първо се сети за дебитомера, въпреки отчитаните нормални показания от VAGCOM. Защо ги пиша тия неща? Защото има огромна разлика от един сервизен специалист до друг и добрите отзиви от доверени хора могат да ни предпазят поне от излишни харчове, ако не и от нещо по-лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 И за целта, съществува нарочна тема: "Препоръчани сервизи". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 4 hours ago, aldygreen said: Всеки уважаващ себе си сервизен "специалист" на мястото на Иванов Аз ти дадох жокер - "шпонка". Ти не ме разбра и продължаваш да пишеш глупости за този самозванец. Прави каквото искаш и където искаш по колата си....тези коли вече струват колкото комплект хубави джанти с гуми.....но е странно упоритостта да се мъчиш да подведеш и други потребители....или да ги тласнеш към чупене на двигател, следвайки примера на руснака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2019 Тая тема по добре някой модератор да я прати във вечните ловни полета. Иначе щом тоя мега гига специалист работил във ВАГ серивиз работи така " С този пневматичен върток той не само работи бързо и удобно, но и може да регулира момента на затягане " няма какво повече да се говори ... бахти за какво ли се продават динамометрични ключове които се тарират на определено време след като всичко можело да става с пневматичен върток видиш ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 26 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 Защо обсъждаш "мега" специалиста, а не "мега" метода? На втория видеоклип немецът работи по същия начин, но не видях нито едно мнение за него. Може би защото не е руснак? Обсъждаме метода и ако това се спазваше от всички, писали в темата, нямаше да се съберат 4 страници предимно безполезни постове. Полезните ще се съберат на една страница. Аз сам 4 страници не мога да направя. Максимумът, който си позволявам, е две мнения едно след друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 (Редактирано) То хубаво, 'ма дотук, така и не станА ясно, къде точно те боли и к'ъв е конкретно проблемА? Че хал-хабер си нямаш от материята, това кристално ясно, "обсъждаме метод", който и работи и не, в зависимост от мноооооого неизвестни, които на теб са ти непознати и съответно не ти вършат работа в защита, или против въпросният "метОд". Имаше немалко ценна информация, поднесена ти наготово и в сдъвкан вид, но незнанието води до едно - безмислено упорство. Така и четиридесет страници може да станат. Редактирано 26 Септември 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 (Редактирано) @aldygreen Прочети пак какво съм писъл ако ти е трудно разбираемо пояснявам: За затягане се ползват динамометрични ключове които се тарират през определен период от време, а не пневматични пистолети (или както е правилният термин) или пък натягана по усет както масово се практикува от много "майстори", че видиш ли за кво им е динамометричен ключ като те си ги усещат нещата. Или иначе казано това няма нищо общо с методи, руснаци, немци и каквото друго се сетиш. Редактирано 26 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2019 6 hours ago, aldygreen said: На втория видеоклип немецът работи по същия начин, но не видях нито едно мнение за него. Може би защото не е руснак? Май споменах какво е "трол". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts