Jump to content

Смяна на ангренажа - защо разглобяват половината кола?


aldygreen

Recommended Posts

Преди 21 часа, nickgaidarov написа:

Да се среже гайката или главата на болта - наистина това е едно от възможните решения при много ръждясали резбови съединения.

Но досега ставаше дума само за болтове, а когато имаме съединяване на два детайла само с болтове, тогава няма какво да се реже.

 

В контекста на предишните постове за това става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За контекста не знам, но текста е следният:

On 9/17/2019 at 7:57 PM, Бат Сашо said:

А за ръждясали болтчета, които са достъпни добро решение е да се пилнат с дремелчето (или подобен инструмент от същият тип, но друга марка).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/19/2019 at 2:15 PM, aldygreen said:

Веднъж питах, сега ще повторя въпроса си - Какво се опитваш да докажеш?

 

Да, ВАГ процедурата е без сваляне на маска. Пак според ВАГ окачване се прави за 15 минути с бели ръкавици и едни скъпи ВАГ инструменти. Според същите документи алуминиевите гайки по климатичната система се развиват с гаечен ключ и усилие от "два пръста".

Пак според ВАГ колата може да се кара с масло от 5лв, стига да има ФВ 502.00 и да се сменя на 15к км.....а ако сипем 503 трябва да се кара по 30к км. Всички болтове, които са с донатягане се сменят с нови....а при по-новите коли дори болтовете на скоростната кутия подлежат само на едно развиване. Пак по документи едни свещи трябва да карат 100к км, а ламбда сонди да се сменят на 150к км.

Купувал съм кола, на която е сменен ремък на 80к км, защото е направил годините. При тази смяна е сменен буквално само ремъка, без ролки, водна помпа или нещо друго. При такава смяна има резон да не се сваля маската.....но колата още първата година превъртя водната помпа.....оригиналната, за първоначално вграждане, на под 100к км. Такива са им процедурите на ВАГ.

 

Вече ти се обясни, че практиката е малко по-различна. И никой не прави по-сложната процедура за удоволствие.

Приеми, че е застраховка, която всеки, който не се опитва да докаже нещо, прави.

Последиците от спеставяне на тази процедура може да са сериозни, а и често е невъзможно да се развият някои болтове....а и после има завиване и стягане в алуминий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, nickgaidarov написа:

За контекста не знам, но текста е следният:

 

Колега, спама стана много, време е да приключваме офтопик темата с "болтчетата".

Аз така или иначе не се занимавам активно с ремонт на каляски и ми е през.

В друг бранш съм, където изделията стигат до маса 200 тона. Най-малкото ми е с ключ 17 ка.

 

А по темата аз лично съм за сваляне на предницата. Така може да се огледат по-добре и други възли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug, Виж началото на темата и видеото с Ivanoff, дето го направиха на 5 стинки, че бил прост и ментарджия. А човекът си каза, че преди е работил  в VAG сервиз и от там знае за процедурата и поставянето на предницата в service position.. Оказа се, че доста хора просто не са в час.

Едни такива ми "оправяха" AIRBAG буксите и към грешката на шофьорската добавиха и пасажерската седалка. Без възможност за изтриване на грешките, поради наличност на грешка в паметта 65535. Та се наложи сам да си чистя паметта и сега нямам "червена точка" в тъмното. Та така за тези, дето са по-умни и находчиви от дойчовците.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата е официална.  Но никъде не се позволява работа с пневматичен инструмент.

Руснакът може да е работил във ВАГ, но нищо не е разбрал.....или е бил за малко.

Едно е да работиш по 2-3-4 годишни автомобили, съвсем друго по 5+.....ама съвсееееем друго.

При работа по гаранционен автомобил може да си позволиш да спестиш инспекцията и смяната на достъпни детайли, при 10+ годишен е престъпление или чиста "шапка в комина".

Отделно в официалния сервиз нямат представа (защото няма бюлетини), че шпонките на тези коли превъртат.

Руснакът е определено неграмотен, незнаещ как точно работи този мотор и какво причинява "грешка датчик на Хол".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки уважаващ себе си сервизен "специалист" на мястото на Иванов щеше да смени датчика на Хол поне три пъти. Гледал съм такива изпълнения в един друг бранш. А този нещастник, вместо да смени поне още и дебитомера и още два-три датчика, оправи колата "само" със смяна на ангренажния ремък и тя вече започна да пали от раз.

Споменавам дебитомера, защото когато имах проблем с реле J271, явно посочено от диагностиката, познат сервизаджия първо се сети за дебитомера, въпреки отчитаните нормални показания от VAGCOM.

Защо ги пиша тия неща? Защото има огромна разлика от един сервизен специалист до друг и добрите отзиви от доверени хора могат да ни предпазят поне от излишни харчове, ако не и от нещо по-лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, aldygreen said:

Всеки уважаващ себе си сервизен "специалист" на мястото на Иванов

Аз ти дадох жокер - "шпонка".

Ти не ме разбра и продължаваш да пишеш глупости за този самозванец.  Прави каквото искаш и където искаш по колата си....тези коли вече струват колкото комплект хубави джанти с гуми.....но е странно упоритостта да се мъчиш да подведеш и други потребители....или да ги тласнеш към чупене на двигател, следвайки примера на руснака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема по добре някой модератор да я прати във вечните ловни полета.

 

Иначе щом тоя мега гига специалист работил във ВАГ серивиз работи така " С този пневматичен върток той не само работи бързо и удобно, но и може да регулира момента на затягане " няма какво повече да се говори ... бахти за какво ли се продават динамометрични ключове които се тарират на определено време след като всичко можело да става с пневматичен върток видиш ли :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо обсъждаш "мега" специалиста, а не "мега" метода?

На втория видеоклип немецът работи по същия начин, но не видях нито едно мнение за него. Може би защото не е руснак? 

Обсъждаме метода и ако това се спазваше от всички, писали в темата, нямаше да се съберат 4 страници предимно безполезни постове. Полезните ще се съберат на една страница. Аз сам 4 страници не мога да направя. Максимумът, който си позволявам, е две мнения едно след друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, 'ма дотук, така и не станА ясно, къде точно те боли и к'ъв е конкретно проблемА?

Че хал-хабер си нямаш от материята, това кристално ясно, "обсъждаме метод", който и работи и не, в зависимост от мноооооого неизвестни, които на теб са ти непознати и съответно не ти вършат работа в защита, или против въпросният "метОд". Имаше немалко ценна информация, поднесена ти наготово и в сдъвкан вид, но незнанието води до едно - безмислено упорство. Така и четиридесет страници може да станат.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@aldygreen Прочети пак какво съм писъл ако ти е трудно разбираемо пояснявам: За затягане се ползват динамометрични ключове които се тарират през определен период от време, а не пневматични пистолети (или както е правилният термин) или пък натягана по усет както масово се практикува от много "майстори", че видиш ли за кво им е динамометричен ключ като те си ги усещат нещата. Или иначе казано това няма нищо общо с методи, руснаци, немци и каквото друго се сетиш.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, aldygreen said:

На втория видеоклип немецът работи по същия начин, но не видях нито едно мнение за него. Може би защото не е руснак? 

 

Май споменах какво е "трол". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...