Jump to content

Смяна на ангренажа - защо разглобяват половината кола?


aldygreen

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ами вземи и му кажи на този IVANOFF какви ги върши, отвори му очите, за да спре да прави простотии, я колко народ се възмути от некомпетентните му действия. :steinigung:

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Твърдението е твое, обърнах се към теб, а кой е въпросният чудотворец, нямам идея. 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/24/2019 at 0:54 PM, aldygreen said:

С този пневматичен върток той не само работи бързо и удобно, но и може да регулира момента на затягане. С добър инструмент 

 

Споделям моя опит с личните ми автомобили - ползвал съм подобна пневматична тресчотка на Хазет - никакво регулиране няма.

Единствената полза е, когато няма ход за обикновена тресчотка или за ключ - примерно при някои болтове на скоростна кутия и турбината.

Сигурно ако някой работи с такава по цял ден ще има някакъв усет.....но си е чист хазарт да се развиват имбусни болтове с това.

За майсторите може да е удобно, ама на мен ми се свива сърцето тежкия маркуч да не надере нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му берете гайлето на майстора - Андрей IVANOFF. Той се подвизава в Испания (не в Естония), разполага с всички необходими инструменти и едва ли ще умре от глад, с един единствен пневматичен върток в ръка. В Тубата може да се намерят поне десетина негови видеоклипа. От него човек само може да се поучи, стига да разбира достатъчно руски. Като не разбира, поне може да го оплюе и да му олекне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да нямаш температура?, нещо стахановец или примера на съветските другари да следваме?????

И нови и стари,маската долу,има коли на които крушка на фар се сменя с падане на бронята. 

А кой ще ти прави колата, това само ти ще решиш,ама да ни обясняваш от какво да се учим,.... е меко казано смешно. Безспорно има сръчни хора и има какво да покажат,но това си остава изключение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много пъти е по лесно да поразглобяваш малко и после да ти е лесен ремонта. Така е направено че няма какво да се счупи . Поне аз за пет шест пъти никога не съм имал проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 3 часа, buzzi написа:

Ти да нямаш температура?, нещо стахановец или примера на съветските другари да следваме?????

И нови и стари,маската долу,има коли на които крушка на фар се сменя с падане на бронята. 

А кой ще ти прави колата, това само ти ще решиш,ама да ни обясняваш от какво да се учим,.... е меко казано смешно. Безспорно има сръчни хора и има какво да покажат,но това си остава изключение.

 

Какви съветски другари те патили, ве, какви стахановци? Доста ти е объркана "шамандурата". Като не можеш да кажеш нещо смислено и полезно, започваш да раздаваш оценки. 

Напъни се и направи видеоклип, в който нагледно показваш как трябва да се работи.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да му дам душегуба, за да му погледам сеир. как ще смени ангренажа с  втулката на рамото на обтегача на пистовия ремък, как ще свали хидравличната помпа и компресора на климатика за да стигне до  тая втулка.

Между другото, в първия клип, пак за махнали маркучите, пак са точили антифриза, пак са разглобили всичко. Трето, тия резби не са за това, за което се ползват, така, че да се твърди, че са за тая цел е смешно.

Четвърто, при всички модели ВАГ се препоръчва смяната на водна помпа при смяна на ангренаж.  Как ще ми стане това... Та ангренажната плоча на 2.5(ангренажна конзола) няма да излезе.

Та по темата. Не става, ама само с гледане на клипчета няма как да знае някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, aldygreen написа:

А простичкият отговор е - този метод се използва в оторизираните сервизи.........

Така си мислиш ти.

Тук комплекси няма батя, ако не си забелязал, това е технически подфорум на форума, но да кажеш "На 24.05.2019 г. at 11:54, aldygreen написа:

 С този пневматичен върток.......... .....може да регулира момента на затягане.", е меко казано лаишко, сещай се за по-сериозните епитети^_^.

А това, че някой си красавец, с красиви движения и любопитни ремонтни прийоми те е впечатлил ЧАК толкова, говори само и единствено за почти нулевият опит, който имаш в областта.

Да, МОЖЕ да се махне ремък и по тоя начин, НО това не значи, че е правилният, нищо, че на пръв поглед е по-"щадящ (на кое ли?), времеспестяващ и удобен(докато не почнеш сам да го прилагаш, тогава се върни и сподели:lol:)".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ангренаж не се ли сменя на 5 години или 100-150к км? Не виждам защо да не се свали предницата да се огледа както си трябва, два-три пъти в живота на автомобила...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/26/2019 at 0:58 AM, aldygreen said:

 От него човек само може да се поучи, стига да разбира достатъчно руски. Като не разбира, поне може да го оплюе и да му олекне...

Не знам какъв ти е проблема - спориш с някой майстор и използваш форума да му докажеш нещо, проучваш ефекта от подобни фалшиви клипове или си най-обикновен трол.

Специално отделих време на въпросните клипове. Съветът ми към хората, които биха им се доверили - отидете на сервиз, където са виждали ВАГ автомобили. Ще си спестите тежки ремонти.

 

Единият навива болт в алуминий с пнвематичен инструмент и не е чувал за динамометричен ключ.....но има подемник....другия удря с чук по рамо на ключ, за да развие имбусен болт....но има канал.

Руснакът лекува грешка на горен датчик на Хол със смяна на ремък:steinigung:.....най-ценното при този герой са познанията му по руски.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"... Руснакът лекува грешка на горен датчик на Хол със смяна на ремък ..."

 

Пак не си разбрал за какво става дума. Види се, не разбираш руски достатъчно. Горният датчик съвсем наскоро вече е бил сменян. Само тукашните "майстори", дето рипнаха като ужилени заради въпроса на темата, сменят по три пъти един и същи датчик и се чудят защо дефектът не се оправя. И ако им паднеш в ръцете, ще те оглозгат като пирани.

А след като темата е моя, няма как да троля в собствената си тема. Това дали ти е ясно? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, aldygreen said:

Пак не си разбрал за какво става дума.

Перфектно разбирам за какво става дума и колко е неграмотен руснака. 

Неграмотността на подобен майстор води до чупене на този иначе елементарен за поддържане мотор.

Ако не разбираш какъв е проблема - има си техническа тема за 1.8. Прочети я. Ако пак не ти е ясно и имаш интерес - питай, все някой ще ти обясни.

 

Троленете е подмяна на темата, изместване на фокуса с цел неглижиране на факти...... В случая става дума, че един техник не разбира какво прави, измисля си процедури и дава съвети, които могат да счупят колите на послушалите го.

Вместо някакви доводи (защото всъщност такива няма) някой тръгва да разследва кой колко разбирал руски.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@aldygreen Докато четеш защо не трябва да се оставят автомобили на подобни майстори, се пусна още една тема на подобна тематика:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Да си дойдем на думата. Моля, препоръчайте ми добър сервиз в Пловдив, в който да ми извършат грамотно и на нормални цени смяна на ангренажа, при нужда смяна на веригата и обтегача, без да нанесат допълнителни телесни повреди на автомобила, с оправданието, че "то така си беше" или че "му е дошло времето". ⚒️

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 100 лева ще ти го сменя ангренажа ,но сервиз нямам и не съм в Пловдив. Иначе смяната на обтегача и веригата си е към 150 и няма общо с ангренажа (може да се смени и без да се сваля ремъка).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/15/2019 at 2:23 PM, kostaIliev said:

За 100 лева ще ти го сменя ангренажа ,но сервиз нямам и не съм в Пловдив. Иначе смяната на обтегача и веригата си е към 150 и няма общо с ангренажа (може да се смени и без да се сваля ремъка).

Колега това със сваляне на маската ли е такава цената? А водната помпа сменя ли се? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво толкова да се свали една броня и два фара ?!? Да със сваляне. Сменя се на тези които ги върти ангренажа. Но и на другите. Не ме питай защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 100лв, платени от мене, ще ми направиш поразии за 200 кинта. Поради липса на ключалки на буксите на фаровете и липса на подходящ инструмент ще ми ги потрошиш и после "то така си беше". Ще ми изтърбушиш климатика, който в момента работи идеално. Ще ми смениш хубавия антифриз с някоя еФФтина пикня и т.н. Ако имах подходящо помещение, хич не бих се занимавал с "външни услуги". Току що се връщам от едни такива "специалисти", няма да уточнявам по какъв въпрос, само ми загубиха времето. Слава Богу беля не направиха, и работа не свършиха, но и пари не посмяха да поискат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дали сам се сещаш, че ръсиш мъдрости в раздела точно за 20-годишни совалки?

Защо направо не пишеш, че по твое скромно мнение те са направо за скрап, заедно с нещастния парцалив собственик?

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали си разбирач, гледаш и знаеш кое как....запретвай ръкави  и нека силата е с теб. 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...