Jump to content

Основен ремонт двигате 2.0 TFSI, въпроси


ubahob-0102

Recommended Posts

Привет,
Възнамерявам да правя основен ремонт на двигателя на 2.0 ТФСИ, 
Можете ли да ме подготвите с някакви примерни цени за части-труд?
 

Редактирано от ubahob-0102
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.autokelly.bg/Catalog/audi-a4-avant-8k5-b8-11-07-12-15-2-0-tfsi-1984ccm-155kw-211hp-06-08-05-13-двигател-и-трансмисия/39849642;39850140;150706;157766;160783;33485403

 

афтърмаркет частите може да се намерят с около 30% (и повече) надолу.

 

имат и оригинални части, а ако нещо го няма може да се види по номер и да се провери примерно тук:

http://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресен пример имам около мен.

Около 2700 всичко + нова верига и нещата около нея там.

Все още колата не е минала 1к км. обаче, а и не обичам да препоръчвам майстори и сервизи, просто да го имаш ориентировъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да мислиш за части е хубаво да се види какво ще се прави по мотора.

Ако колата по някаква причина е останала с ниско налягане на маслото вероятно главата и валовете са за смяна.

В такъв случай е по-добре да се намери цял двигател за 3-4к лева.

В линковете имаш цени на веригата - 80лв Феби (вероятно пакетирана оригинална) и 150лв ВАГ. 80лв е ВАГ обтегач и по 15-20лв "бананите"......тези цени едва ли има нужда да се коментират на фона на 3000лв разпределителни валове и 2000лв гола глава.

Ако питаш само за бутала:

около 600лв са комплект Колбеншмид  (КС)

50лв гарнитура глава и 20лв болтове елринг

80лв основни лагери КС (сменят се само при нужда)

120лв комплект биелни лагери ВАГ (продават се на бройка и може да се сменят по единично)

10лв преден и 70лв заден семеринг ВР

болтове за капака на клапаните 24бр по около 2лв ВАГ (сменят се задължително)

гумички на клапаните по 0.36лв....или по 10лв ВАГ:hilezh:

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, ubahob-0102 написа:

Привет,
Възнамерявам да правя основен ремонт на двигателя на 2.0 ТФСИ, 
Можете ли да ме подготвите с някакви примерни цени за части-труд?
 

 

Какви са проблемите на колата ти които да налагат този основен ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя човек му гореше по над литър на 1000 км. и не прави никакви глави или разпределителни валове.

Частите съдейки по майстора би трябвало да са оригинални, но (някои от тях) небрандирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще повторя - при дефектирал мотор (независимо какъв) само след отваряне може да стане ясно какво е за смяна.

При ФСИ мотори (а и при турбо мотори) е престъпление на свалена глава да не се изчистят механично клапаните от нагар.

Една профилактика на глава (миене, чистене и пасване на клапани, смяна гумички) струва около 150лв.

Проверка и почиставане на повдигач е 5лв. Повдигачи ИНА на 16 клапановите глави са около 8лв/бр нови. "Чукането" на повдигач е крайна фаза на износването му.

Задължително се проверяват маслените охладители на буталата - ако впоследствие някой дефектира трябва да се свали мотора, а струват по 27лв оригинални.......

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Използвам темата на колегата да попитам може ли някой да сподели

къде във Варна могат да направят качествено ремота на този мотор(2.0 tfsi CAEB) свързан с прекомерното горене на масло.

Имам предвид хора, които наистина си разбират от работата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...