ico1557 Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Високи обороти при палене на топъл двигател за 2-3секунди и после се нормализират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Това за кой мотор? Дай повече информация ако искаш някой да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 22 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 1.9 тди 130кс 2003г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 Колко оборота/минута? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 22 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 при запалване стигат 1800об и след 2-3сек се нормализират това го прави при топъл двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 (Редактирано) Трябва да видиш на диагностика датчика на охлаждащата течност какви градуси показва на таблото(instruments) и какви на компа на колата(engine). Ако градусите са с разлика по- голяма от 5-10 градуса значи той е виновника, поне при мен беше така, на мотора винаги даваше че е студен и палеше с изфорсирване. При мен даже имаше записана грешка в insruments: 01039 - Engine Coolant Temperature Sensor (G2) Редактирано 22 Май 2019 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 22 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 мерси колега за имформацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване