stanislav85 Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 CDYA също ги няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 BUG го има при мен едното е 680.4 другото 613,2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2019 При мен е същото на BKS сменял ли си вериги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 аз несъм но я взех на 300 000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Според мен е добре това показание. Толкова хора питаха за тия вериги, а сега никой не дава данни да видим нещо различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 на тоуарег 3.0 глеах 680,4/610,2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 толкова трябва да са. сменяни ли са веригите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Сега проверих пак и имам показания на 32ра група. Нещо не съм гледал както трябва последния път. Това е веднага след палене. CDYA е двигателя. Колата е на 260к, веригите не са пипани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 радвай се, че не са мръднали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Колеги, ще постна в тази тема, защото въпроса ми е свързан с нея. 3.0TDI CDYA. Ситуацията е от тази сутрин. Тръгнах от вкъщи за работа и всичко беше точно, но след 5км като спрях на един светофар се появи едно ритмично клатене на цялата кола на празен ход и в същото време оборотите бяха неспокойни и подскачаха между 700 и 800. Празния и ход принципно е закован на малко над 600 оборота. След светофара реших да я смачкам малко и сякаш проблема утихна, но все пак имаше едно кратко играене на оборотите когато кутията освободи и паднат до 700. От там до работа я карах с повечко от обичайната за мен газ и като спрях до офиса вече нямаше такова разклащане на купето, както и нямаше играене на оборотите, но вдигнах капака и установих особен остър тракащ шум от дигателя, който е постоянен и равномерен с оборотите. Записах го, ако имате желание и от опит знаете на къде вървят нещата да споделите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Днес закачих моята да видя какво ше покаже, първата стойност е 677,8 вторята е 610,4 при загрял мотор и 777об/мин Когато я форсирам първата стойност за момент става 680.4 и пак се връща на 677,8 Ще помоля по запознатите, да споделят трябва ли да се подготвям за смяна на верижките... Мн рядко при палене се чува да притрякат за около секунда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 в началото на темата има линк с информация за тези стойности. На мен ми изглеждат добре. Не налагат смяна на вериги, доколкото може да се разчита, че са показтелни тези числа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 24 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2019 Изчетох доста, дори и в руският форум. Интересно е, че при повечето колеги стойностите се увеличават 680.4– 683.2 или 610.4– 613.2. а при мен стойността е по ниска от номинала веригите на колата не са пипани никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бисмарк Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 Здравейте,почнах да чувам шум при ниски обороти на колата.Най-вероятно е веригата. Днес за първи път го чух защото минах покрай колата докато е запалена.В купето нищо не се чува.Възможно ли е да издържи 400км да мога да се прибера и закарам на сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 това никой не знае. може и да не са веригите. Обикновено след палене се чуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Април 2023 Доклад Share Публикувано 15 Април 2023 @Бисмарк: може някоя ролка да шуми или няколко други неща, едва ли са веригите наистина. Направи клип. Може да издържи 400км, 4000 или само 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rugbista Публикувано 11 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2023 (Редактирано) На 20.05.2019 г. at 22:45, Badev_ написа: При палене,но не всеки път се чува тракане около 2 секунди и после всичко се нормализира.Това от веригата ли е и може ли да е от това че маслото е за смяна и ще го сменям след 5-6 дена? Колега какво направи с тракането,смени ли веригите и дали изчезна този звук.Понеже имам същата със същия мотор,която я взех от Италия на 215к преди доста време.Сега е на 245к,правя й по 5к на година някъде.Но от както я взех при първо студено палене го има това гърлено звучене за една секунда.Та се чудех дали е не клапана в масления елемент.Защото няма промяна във времето на звука и не излиза miss fire. Редактирано 11 Юли 2023 от rugbista Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2023 не се занимавай. голям филм е. Като затракат повече тогава. Имай предвид при смяна на масло да пълниш филтъра преди да запалиш, за да остават по-малко време без масло обтегачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rugbista Публикувано 11 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2023 (Редактирано) Това с пълнене на елемента го казвам всеки път на масларите и ме гледат като извънземно. Но ги дебна тия вериги още със закупуването на колата и няма увеличаване на звукови признаци,също и грешки в двигателя. Ама ранно или късно ще им дойде времето,само да не ги изпусна. Редактирано 12 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходон мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Преди 10 часа, mshbul написа: филтъра преди да запалиш, за да остават по-малко време без масло обтегачите. абсолютно погрешно, точно обратното. Преди 10 часа, rugbista написа: масларите ме гледат като извънземно. и правилно гледат, нищо странно. hy-not-to-fill-oil-filter-before-installing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rugbista Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 @NIKO Колега не знам дали си отварял масления елемент на даден агрегат при загасен двигател.След като отвориш капачката ми кажи какво виждаш вътре и после ще ти взема препоръката впредвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 @NIKO Общо взето и петте прични, които изтъкват са глупави. Цялата логика сочи, че много по-бързо трябва да вдигне налягане с пълен филтър, отколкото с празен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 и мен ме гледаха странно, когато исках да ми пълнят филтъра и се започваше с философстването кое и как. Последно така в сервиз не го напълниха и веригите си поизтропаха при първо палене. След това вече 5 смени си сменям сам маслото в хоби сервиз на подемник. Пълня си филтъра и при първо палене е абсолютна тишина. Мен лично няма кой да ме убеди, че няма ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kgg.becks Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 (Редактирано) Колега, а може ли да обясниш процедурата с пълнене на филтъра и колко пълниш? Редактирано 13 Юли 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2023 Тук има 2 ефекта - освен да има масло, хартията на филтъра да е напоена, защото трябва някакво време да се напои и да започне да пропуска. Даже и да не е нужно не виждам какъв е проблема да се направи. Оставяш си половин литър от 8-те. Сипваш като последна операция преди паленето. Пълниш така, че борда на капачката отгоре да не го изхвърли като я завиваш. По спомени 3-4см под горния край. И гледаш да полееш хартията, т.е. сипваш върху самия филтър, така се напоява целия, а не само докъдето е нивото, защото той доста стърчи. Ако не се събере, сибваш през мястото за масло и веднага палиш, защото може да изтече в мотора от филтъра и ще е частичен ефекта. сЕГА някой ще каже, че няма как да изтече, но при мен мго прави. Постепенно изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване