Jump to content

Какви са признаците за износена верига


Badev_

Recommended Posts

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен е добре това показание. 

Толкова хора питаха за тия вериги, а сега никой не дава данни да видим нещо различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Сега проверих пак и имам показания на 32ра група. Нещо не съм гледал както трябва последния път. :)

Това е веднага след палене. CDYA е двигателя. Колата е на 260к, веригите не са пипани.

538FC818-02AC-4042-886B-28CD488B24B7.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще постна в тази тема, защото въпроса ми е свързан с нея. 3.0TDI CDYA. Ситуацията е от тази сутрин. Тръгнах от вкъщи за работа и всичко беше точно, но след 5км като спрях на един светофар се появи едно ритмично клатене на цялата кола на празен ход и в същото време оборотите бяха неспокойни и подскачаха между 700 и 800. Празния и ход принципно е закован на малко над 600 оборота. След светофара реших да я смачкам малко и сякаш проблема утихна, но все пак имаше едно кратко играене на оборотите когато кутията освободи и паднат до 700. От там до работа я карах с повечко от обичайната за мен газ и като спрях до офиса вече нямаше такова разклащане на купето, както и нямаше играене на оборотите, но вдигнах капака и установих особен остър тракащ шум от дигателя, който е постоянен и равномерен с оборотите. Записах го, ако имате желание и от опит знаете на къде вървят нещата да споделите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закачих моята да видя какво ше покаже, първата стойност е 677,8 вторята е 610,4 при загрял мотор и 777об/мин  Когато я форсирам първата стойност за момент става 680.4 и пак се връща на 677,8  Ще помоля по запознатите, да споделят трябва ли да се подготвям за смяна на верижките... Мн рядко при палене се чува да притрякат за около секунда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в началото на темата има линк с информация за тези стойности. 

 

На мен ми изглеждат добре. Не налагат смяна на вериги, доколкото може да се разчита, че са показтелни тези числа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох доста, дори и в руският форум. Интересно е, че при повечето колеги стойностите се увеличават 680.4– 683.2 или 610.4– 613.2. а при мен стойността е по ниска от номинала веригите на колата не са пипани никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте,почнах да чувам шум при ниски обороти на колата.Най-вероятно е веригата. Днес за първи път го чух защото минах покрай колата докато е запалена.В купето нищо не се чува.Възможно ли е да издържи 400км да мога да се прибера и закарам на сервиз 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Бисмарк: може някоя ролка да шуми или няколко други неща, едва ли са веригите наистина. Направи клип. Може да издържи 400км, 4000 или само 4 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 20.05.2019 г. at 22:45, Badev_ написа:

При палене,но не всеки път се чува тракане около 2 секунди и после всичко се нормализира.Това от веригата ли е и може ли да е от това че маслото е за смяна и ще го сменям след 5-6 дена?

Колега какво направи с тракането,смени ли веригите и дали изчезна този звук.Понеже имам същата със същия мотор,която я взех от Италия на 215к преди доста време.Сега е на 245к,правя й по 5к на година някъде.Но от както я взех при първо студено палене го има това гърлено звучене за една секунда.Та се чудех дали е не клапана в масления елемент.Защото няма промяна във времето на звука и не излиза miss fire.

Редактирано от rugbista
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай. голям филм е.

Като затракат повече тогава.

 

Имай предвид при смяна на масло да пълниш филтъра преди да запалиш, за да остават по-малко време без масло обтегачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пълнене на елемента го казвам всеки път на масларите и ме гледат като извънземно.

Но ги дебна тия вериги още със закупуването на колата и няма увеличаване на звукови признаци,също и грешки в двигателя.

Ама ранно или късно ще им дойде времето,само да не ги изпусна.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходон мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, mshbul написа:

филтъра преди да запалиш, за да остават по-малко време без масло обтегачите.

абсолютно погрешно, точно обратното.

 

Преди 10 часа, rugbista написа:

масларите  ме гледат като извънземно.

и правилно гледат, нищо странно.

hy-not-to-fill-oil-filter-before-installing

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO 

Колега не знам дали си отварял масления елемент на даден агрегат при загасен двигател.След като отвориш капачката ми кажи какво виждаш вътре и после ще ти взема препоръката впредвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO Общо взето и петте прични, които изтъкват са глупави. Цялата логика сочи, че много по-бързо трябва да вдигне налягане с пълен филтър, отколкото с празен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен ме гледаха странно, когато исках да ми пълнят филтъра и се започваше с философстването кое и как. Последно така в сервиз не го напълниха и веригите си поизтропаха при първо палене.

 

След това вече 5 смени си сменям сам маслото в хоби сервиз на подемник. Пълня си филтъра и при първо палене е абсолютна тишина. Мен лично няма кой да ме убеди, че няма ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, а може ли да обясниш процедурата с пълнене на филтъра и колко пълниш?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има 2 ефекта - освен да има масло, хартията на филтъра да е напоена, защото трябва някакво време да се напои и да започне да пропуска. 

Даже и да не е нужно не виждам какъв е проблема да се направи.

 

Оставяш си половин литър от 8-те. Сипваш като последна операция преди паленето. Пълниш така, че борда на капачката отгоре да не го изхвърли като я завиваш.

По спомени 3-4см под горния край. И гледаш да полееш хартията, т.е. сипваш върху самия филтър, така се напоява целия, а не само докъдето е нивото, защото той доста стърчи.

Ако не се събере, сибваш през мястото за масло и веднага палиш, защото може да изтече в мотора от филтъра и ще е частичен ефекта.

 

сЕГА някой ще каже, че няма как да изтече, но при мен мго прави. Постепенно изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...