Badev_ Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Здравейте колеги,нов съм във форума и се извинявам ако има такава тема,но не я намерих. От доста ското карам Ауди А6 4f 4.2 v8 335hp,та въпроса ми е какви са признаците, че е настъпило време за смяна на ангренажната верига и обтегач? Поздрави ! ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Шума от верига която вече е за смяна се усилва с времето -почва да те дразни още с паленето ! Не чакай да започваш да я чуваш като Калашников.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Badev_ Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 При палене,но не всеки път се чува тракане около 2 секунди и после всичко се нормализира.Това от веригата ли е и може ли да е от това че маслото е за смяна и ще го сменям след 5-6 дена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Сменяй маслото щом е време и след това ще видиш дали има разлика в шума Притракване за 2 сек много хора ще ти кажат че е нормално Верига за смяна -трака на място и се чува осезаемо при потегляне Сменяй масло и филтрри-всичко ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Badev_ Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 На място няма никакъв странен шум,да ще сменя маслото с филтрите и свещите ще сменя и ще си покаже.Благодаря ти колега че се отзова на въпроса ми ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Успех и безаварийно от мен ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 11 minutes ago, Badev_ said: На място няма никакъв странен шум,да ще сменя маслото с филтрите и свещите ще сменя и ще си покаже.Благодаря ти колега че се отзова на въпроса ми ! Почети в раздела за А8 Д3. Там е най-масов тоя мотор. Там се говори за едни възвратни клапани, които с времето почват да изтърват маслото и то се връща в картера. Ако не ме лъже паметта има и хора, при които 50k след смяната пак започва да се чува и от Ауди вадят сервизен бюлетин, в който обясняват, че до еди си колко секунди тракане не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Май не помага това. Има хора , сменили обтегачи и вериги и пак си трака. Има сменили тези клапани и пак трака. И май не е ясно от какво е това тракане. Моята си трака за по-малко от секунда. На студен мотор, на топъл, с ново и със старо масло. Трака когато си иска....рядко, но трака. Всъщност дори не съм убеден, че трака някоя верига. Преди време бях писал, че 2 месеца съм я палил с празен маслен филтър. Предния собственик колко го е правил...ня'ам идея. Не е тракала тогава повече. За 60К км не намирам разлика в тракането. На друго 4.2 едни майстори ми показаха, как като се форсира на място до прекъсвач да кажем и в момента в който пусна педала се чу един шум, който не бях чувал. Не мога да го опиша, но казаха е това са веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Щом го чуваш 2 секунди, няма да изчезне със смяната на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Badev_ Публикувано 21 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Благодаря на всички отзовали се ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Преди 1 час, Dan4ote написа: Щом го чуваш 2 секунди, няма да изчезне със смяната на маслото. Значи нещата отиват на сваляне на мотора. А той дали не излиза само с кутията заедно И като е свален за веригите, едни бързи гумички на клапаните да се пуснат Я и кутията е долу, един торк да Й оправят и на нея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Бих огледал и стартер/алтернатор, ако се стигне до сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 1 hour ago, kurty said: Значи нещата отиват на сваляне на мотора. А той дали не излиза само с кутията заедно И като е свален за веригите, едни бързи гумички на клапаните да се пуснат Я и кутията е долу, един торк да Й оправят и на нея... Мисля, че колегата вече обмисля броя на нулите в сумата и дали да не я разкара ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 21 Май 2019 Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Преди 3 часа, Audi V6 написа: Бих огледал и стартер/алтернатор, ако се стигне до сваляне. Той стартера се сваля сам....без мотора. Интересна конструкция има. И като тече маслО от капаците на клапаните и от капака на веригите и се стича в/у стартера. От там това маслО скапвА едни гуми в него и гейм оувър. Няма оправяне. Търсим нов за към 400 лв. и от морга. Забавно е....течАки осмАки. Преди 3 часа, royce написа: Мисля, че колегата вече обмисля броя на нулите в сумата и дали да не я разкара ... Чак броя на нулите....три сА, т’ва е ясно. Ма при добро желание може и четири да станат, ако няма и ГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Badev_ Публикувано 21 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2019 Колата е с ГИ,събота съм при майстор за обслужване и ще погледне и веригата,ако си е заминала ще се правя няма как.Все пак си е консуматив няма как да се откажа от колата заради верига ? Благодаря на отзовалите се ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Вижте на 93ти канал какво показва... Там показва с колко градуса изостават разпределителните валове спрямо коляновия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Badev_ Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Как да го видя,от къде де влиза в тоя канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 с Вагком в живи данни, 93 канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 @kpematop - Имаш ли наблюдения за 2.7tdi/3.0tdi дали информацията в канал 032 е показателна за състоянието на веригите? За двигателите 11.2005-11.2008 EDC16 (ASB, BMK, BUG, BKS) дават (братушките) номинални стойности в 032.3 (разпр. вал 1) -> 680,4 и 032.4 (разпр. вал 2) -> 610,4. Отклонение от тези стойности до -1.5 е нормално, от -2 до -3,5 би трябвало веригите да са се разтропали и смяната е препоръчителна, над -6 има опасност от прескачане и смяната е задължителна. Естествено отклонение от тези стойности би могло да има и при неправилно зацепване. Поне така го разбирам. Ето тука го чета https://www.drive2.ru/b/470585205325824667/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Веригата много малко се износва, но когато обтегача омекне не може да я изпъва и пак променя газоразпределението и мотора работи неравномерно. Виждам в подписа си сложил 1.9тди, ако натегнеш обтегача по-малко виждаш как стрелката оди наляво надясно постоянно и ремъка постоянно се натяга и се отпуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Откога питах за тази информация. Благодаря, колега. Много е полезна, дано е вярна. И нека проверките на канал 32 да започнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 Не се занимавай да го правиш, стягай го отгоре отгоре и да заминава. Два пъти съм сменял вериги, веднъж с оригинални обтегачи - 10к км и се разлопаха, веднъж с алтернативни - 40к км и пак се разлопаха. Тези упражнения са ми стрували много пари и нерви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 (Редактирано) май аз първи започнах. Очаквах по-голям интерес. при мен е следното 680.4 - толкова е, стори ми се, че при ускорение мърда за секунда до 683.2 610.4 - 613,2 е реално, под товар мърда често на 610.4 без да задържа там или да минава през други стойности. Just now, Chanchev said: Не се занимавай да го правиш, стягай го отгоре отгоре и да заминава. Два пъти съм сменял вериги, веднъж с оригинални обтегачи - 10к км и се разлопаха, веднъж с алтернативни - 40к км и пак се разлопаха. Тези упражнения са ми стрували много пари и нерви. това вече е лошо, освен да са ги монтирали неправилно. Редактирано 1 Юни 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 (Редактирано) Правилно са монтирани, мотора е смъкван, всички гарнитури, семеринги, гумички на клапаните, почистени маслени магистрали. Мотора е зацепен с инструменти. Маслото е оригинално от Интеркарс 5в30, сега е на 11000км и 4 месеца от смяната, долях 1л и спряха да претракват като запаля, днес пак ни се причуха. Във вторник смъквам картера да видя дали има парчета пластамси в цедката, от обтегачите. Гаранция никой не ти признава за частите, ако са от Порше, трябва да са сменени там и всичко да е сменено по план, което е малко над 10000лв. Вериги, обтегачи, вариатори , зъбни колела, маслена помпа и силикони за по 100лв... Редактирано 3 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 On 6/1/2019 at 8:29 PM, mshbul said: май аз първи започнах. Очаквах по-голям интерес. 680.4 - толкова е, стори ми се, че при ускорение мърда за секунда до 683.2 610.4 - 613,2 е реално, под товар мърда често на 610.4 без да задържа там или да минава през други стойности. аз нямам нито 32 канал, нито 93 в engine module. Шах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване