Ivan_s_iv Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 (Редактирано) Привет, Автомобилът е Ауди Ку7 2006г. 3.0 тди 233коня, първоначално започна да пали трудно, но палеше след 20-30 секунди въртене, без значение топло или студено. Проблем се задълбочи спря и да пали, през това време, когато запали върви не пуши никакви проблеми освен старта, докато.... Почна да мига лампата на подгревните свещи и колата спря турбината, не вървеше. След трудно запалване върви, но пак светва като й придам повече газ. Диагностиката дава грешка: снимката.. Забравих да добавя, че като пръсна със стар пилот в въздушния маркуч пали от раз, няма странични шумове въздух във системата, дюзите са подменини с чисто нови преди 20хил. На празен ход дава 238бара налягане, в какъв диапозон трябва да е то? Възможно ли е да е проблема от 2 та клапана на рейките или този разпръсквач, който седи на ГНП-то? Или някои ако се е сблъскван с подобен проблем? Ако е гнп-то как мога да го тествам, за да съм сигурен? Номера на ГНП-то е 0445010685 Благодаря. Редактирано 22 Май 2019 от Ivan_s_iv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Май 2019 Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 Грешката е от ниско налягане вероятно. Може и да е от въздух, т.е. да се връща нафтата. Виж в прозрачния маркуч какво става. А може и от регулатора на налягане да е. Ако не го прави в движение, а само при първо палене сигурно е въздух. На празен ход е нормално налягането ти. Интересно е в движение как се държи налягането. Трябва да се запали да се изчисти грешката и да се кара и да се гледа налягането и ако може да се засече какво е като направи грешката. За този проблем ти трябва специалист, който много да разбира и да има желание да намери причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s_iv Публикувано 22 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2019 Няма въздух в системата при висока скорост, няма проблем, но не съм замервалналягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2019 Доклад Share Публикувано 24 Май 2019 Как разбра, че няма въздух? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s_iv Публикувано 24 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2019 В прозрачния маркюч няма балончета,... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2019 Доклад Share Публикувано 24 Май 2019 виж в движение как е налягането на нафтата с компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s_iv Публикувано 28 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2019 (Редактирано) В движение: С 2хил. Оборота налягането е 970бара С 4 хил. 1590, когато и натисна кик дауна стига до 1640бара. Празен ход 241бара Какво забелязах днес: Като карам на климатик и ускорявам почва да мига индикатора за подгрева и изписва горната грешка (снимката), ако се опитам да ускоря рязко, "бързо влиза в авариен режим" Трудното палене си остава. Защо при работа на климатика влиза в авариен режим? Тези стойности на налягането в норми ли са? Редактирано 28 Май 2019 от Ivan_s_iv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Май 2019 Доклад Share Публикувано 28 Май 2019 Добре ми изглеждат. Не знам дали не беше на 1800бара тоя мотор. Съмнява ме да е от датчика или регулатора. Но то е въпроса да се види като започне да мига подгрева какво е налягането или точно преди това. Тази грешка значи, че по време на движение налягането излиза извън границите, които са зададени на компютъра, че трябва да го поддържа. И най-вече да се разбере дали има пикове или спадове. Ако са спадове може да е недостиг на нафта. Нещо имаше с обратната нафта, че може оттам да губи, ама не помня какво беше. Май през някоя дюза се получава. Има и вартиант да е лошо горивото, задръстен филтър. Може и стружки от помпата, ако е от алуминиевите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s_iv Публикувано 29 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 (Редактирано) On 24/05/2019 at 8:08 PM, mshbul said: Смених нафтовия филтър, след което допълних нафта, действията се случват в Германия, (знам че не може да се разчита само на това, но да кажем че горивото е добро), да изключим горивото, филтъра(вчера го смених), дюзите са подменени с чисто нови преди 20хил. Утре или други ден ще сваля клапана на помпата N290 и че проверя за стружки. Друго впечетление, когато намалее горивото, под 1/4 сякаш влиза в авариен режим "по-бързо", възможно ли е някоя от подкачващите помпи да прави номера? Но пък върви на поразия без да пуши когато е фулл резервоара. Редактирано 29 Май 2019 от Ivan_s_iv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Ако с пълен резервоар не го прави е ясна работата. помпата, която прехвърля между 2-те части не е в ред. Пълни догоре и го дръж над средата за проба. Над кардана резервоара е по-висок и се получават 2 части, които са свързани, но по-високо. А взима гориво от едната половина и помпа прехвърля от другата. Но ако е това си мисля, че щеше да угасва. Там има някакви датчици, които следят нивото и се пуска помпата като има нужда. Може те да не дават вярно и да е на границата на нивото на засмукване и затова да не гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 По-скоро е датчика на рейла. 233 коньовия мотор няма проблем със стружките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s_iv Публикувано 29 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 (Редактирано) Ако е в него не би ли трябвало да го запише, като точно този клапан? Редактирано 29 Май 2019 от Ivan_s_iv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_s_iv Публикувано 26 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 Проблема е отстранен, причината беше в "пикаещи" дюзи. Понеже не могат да задържат налягането колата не иска да пали. Мигащият подгрев се оказа клапана за високо нялагене, който седи на помпата, поради невъзможността да се постигне необходимото налягане, дефектира и колата влиза в авариен режим. Благодарен съм на всички, който се включиха с идеи. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 е нали преди 20х са сменени дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване