Jump to content

Влиза в авариен режим и не пали Ку7


Ivan_s_iv

Recommended Posts

Привет, 

Автомобилът е Ауди Ку7 2006г. 3.0 тди 233коня, първоначално започна да пали трудно, но палеше след 20-30 секунди въртене, без значение топло или студено. Проблем се задълбочи спря и да пали, през това време, когато запали върви не пуши никакви проблеми освен старта, докато.... Почна да мига лампата на подгревните свещи и колата спря турбината, не вървеше. След трудно запалване върви, но пак светва като й придам повече газ. Диагностиката дава грешка:  снимката.. 

 

Забравих да добавя, че като пръсна със стар пилот в въздушния маркуч пали от раз, няма странични шумове въздух във системата, дюзите са подменини с чисто нови преди 20хил.

На празен ход дава 238бара налягане, в какъв диапозон трябва да е то? 

Възможно ли е да е проблема от 2 та клапана на рейките или този разпръсквач, който седи на ГНП-то? 

Или някои ако се е сблъскван с подобен проблем? 

Ако е гнп-то как мога да го тествам, за да съм сигурен? 

Номера на ГНП-то е 0445010685

Благодаря. 

 

IMG_20190520_142644_001_COVER.jpg

Редактирано от Ivan_s_iv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е от ниско налягане вероятно.

 

Може и да е от въздух, т.е. да се връща нафтата. Виж в прозрачния маркуч какво става.

 

А може и от регулатора на налягане да е. Ако не го прави в движение, а само при първо палене сигурно е въздух.

На празен ход е нормално налягането ти.

Интересно е в движение как се държи налягането. 

Трябва да се запали да се изчисти грешката и да се кара и да се гледа налягането и ако може да се засече какво е като направи грешката.

 

За този проблем ти трябва специалист, който много да разбира и да има желание да намери причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В движение:

С 2хил. Оборота налягането е 970бара

С 4 хил. 1590, когато и натисна кик дауна стига до 1640бара.

Празен ход 241бара

Какво забелязах днес: 

Като карам на климатик и ускорявам почва да мига индикатора за подгрева и изписва горната грешка (снимката), ако се опитам да ускоря рязко, "бързо влиза в авариен режим" 

Трудното палене си остава. 

Защо при работа на климатика влиза в авариен режим? 

Тези стойности на налягането в норми ли са? 

Редактирано от Ivan_s_iv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ми изглеждат. Не знам дали не беше на 1800бара тоя мотор. Съмнява ме да е от датчика или регулатора.

Но то е въпроса да се види като започне да мига подгрева какво е налягането или точно преди това.

 

Тази грешка значи, че по време на движение налягането излиза извън границите, които са зададени на компютъра, че трябва да го поддържа.

 

И най-вече да се разбере дали има пикове или спадове. Ако са спадове може да е недостиг на нафта. Нещо имаше с обратната нафта, че може оттам да губи, ама не помня какво беше. Май през някоя дюза се получава.

 

Има и вартиант да е лошо горивото, задръстен филтър.

 

Може и стружки от помпата, ако е от алуминиевите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
On 24/05/2019 at 8:08 PM, mshbul said:

 

Смених нафтовия филтър, след което допълних нафта, действията се случват в Германия, (знам че не може да се разчита само на това, но да кажем че горивото е добро), да изключим горивото, филтъра(вчера го смених), дюзите са подменени с чисто нови преди 20хил. Утре или други ден ще сваля клапана на помпата N290 и че проверя за стружки. 

Друго впечетление, когато намалее горивото, под 1/4 сякаш влиза в авариен режим "по-бързо", възможно ли е някоя от подкачващите помпи да прави номера? Но пък върви на поразия без да пуши когато е фулл резервоара. 

Редактирано от Ivan_s_iv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако с пълен резервоар не го прави е ясна работата. помпата, която прехвърля между 2-те части не е в ред. Пълни догоре и го дръж над средата за проба.

Над кардана резервоара е по-висок и се получават 2 части, които са свързани, но по-високо. А взима гориво от едната половина и помпа прехвърля от другата.

Но ако е това си мисля, че щеше да угасва.

 

Там има някакви датчици, които следят нивото и се пуска помпата като има нужда. Може те да не дават вярно и да е на границата на нивото на засмукване и затова да не гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Проблема е отстранен, причината беше в "пикаещи" дюзи. Понеже не могат да задържат налягането колата не иска да пали. Мигащият подгрев се оказа клапана за високо нялагене, който седи на помпата, поради невъзможността да се постигне необходимото налягане, дефектира и колата влиза в авариен режим.

Благодарен съм на всички, който се включиха с идеи. Поздрави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...