Jump to content

Мнение конкретна обява a4 b8 2.0 tdi multi 143hp


Recommended Posts

Здравейте,

може ли мнения за конкретна обява. Как ви се струва модела като екстри и цена. Колко би струвал евентуален ремонт на мултито. Знам, че колата е скъпичка за поддръжка, но освен кутията друго не ме притеснява. Разбира се има и други неща, за които не знам и за това питам. На живо колата изглежда добре, салона е запазен, не изпушва при форсиране, двигателя не е мит, километрите може би са реални.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11556881503172675&slink=b0zdvo

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел продава същия автомобил за 18к... купуван в бг със сервизна история и на реални 174к. Сега и неговата цена е височка, но ако отвориш в мобиле.де и видиш с какви  пробези са б8ците за по 6-7к евро ще ти се изясни картинката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Мултито защо реши, че е пред ремонт, признаци някакви или просто толкова му е ресурсът?
Екстри, които се виждат: двузонален климатроник, прибиращи ел огледала, темпомат, кожен салон светъл да не ти се подпали дупето лятото. За мен е добро автомобилче. Прегледайте спирачки, окачване, ако я вземаш... 

Редактирано от Aleks67
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Celtic написа:

 ако отвориш в мобиле.де и видиш с какви  пробези са б8ците за по 6-7к евро ще ти се изясни картинката.

Кола и жена на късмет, но за 10г. автомобил, нов внос и без сервизна история, километрите най-вероятно са х2. Моите впечатления са , че на запад нормално се въртят минимум 40к-50к км. на година.

Тествай колата докато загрее, не трябва да има ритане, притрисане или други вибрации. Тествай кутията и на място да превключваш различните положения, пробвай я на нагорнище от спряло положение като отпускаш спирачката и не подаваш газ, тръгнели 1м.-2м. назад приготвяш едни 2к-3к лв. и така. Задължителна проверка на кутия и мотор в сервиз, за мен най-добре оторизиран.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да я взема (ако изобщо я взема) ще отиде на оглед в оторизиран сервиз за преглед покупкопродажба (май така се наричаше). Естествено ще я покараме да загрее добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има евро 5 и няма как да изпуши. Задъни ли се ДПФ филтъра сменяш кормиш и т.н. Мисля, че можеше софтуерно да се определи състоянието му, а нов май си беше сериозна цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво трябва да ти кажат за тоо кош ,при положение че реално подобна кола на запад от българия струва поне с 1000€ отгоре при реален пробег и добро състояние :nixweiss:

....мултито при фейса е доста по безпроблемно , ма за тее пари толкоЗ.

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...