hacker4oy Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 (Редактирано) Здравейте колеги! Колата е а4 2006 2.0 8v BPW Колата пали от четвърт при всякакви условия. Проблемите са следните: Слаба мощност особено до 2000 оборота и доста сиво-бял лютящ пушек сапътсващ невървежа. Турбо -ново Агр,дпф - изолирани Компресия- перфектна Дебитомер и мап - нови Разпределителен вал-нов Повдигащи -нови Гумички на дюзи -ново Износване леглата на дюзите -няма Та корекция по дюзите навсякъде еднаква 0.20-0.40 и на 4те цилиндъра единствено на канал 23 стойности -90 ,-100 на всички дюзи. При свалянето на дюзите установиж ,че номерата и на 4те са 038 130 073 BQ PDE-P1.5/75/485s312(тоест не са от този двигател а от 2.0BMM) . След проверка в ЕТКА номера на дюзите за BPW е 038 130 038 BJ или QX PDE-P1.1/80/550s229. Какво означава и каква е разликата между PDE-P1.1/80/550s229 И PDE-P1.5/75/485s312 Дали според вас е възможно пушеното и слабата мощност да са от дюзите ? Надявам се да съм описал изчерпателно проблема и симптомите.Благодаря за вниманието . Редактирано 25 Май 2019 от hacker4oy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 На 4 канал последната клетка колко показва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 25 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 (Редактирано) Забравих да кажа, че при корекция на вала 0-0.5 колата пуши повече, а когато го завъртя на -6/-7 пушенето намалява, но вървенето става още по-зле. Корекция на 13ти канал отново няма както и да завъртам вала, единствено канал 23 си стои на -90/-100. Редактирано 29 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 Сложил ли си инструмента за зацепване на кол.вал и и разпределителния? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 25 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 Да проверено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo7108 Публикувано 25 Май 2019 Доклад Share Публикувано 25 Май 2019 провери дали не трябва да се адаптират новите дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Нямат адаптация, помпа дюза е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Провери вакумната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Точно така,провери турбото как надува и вакумната система ,която го управлява дали е изправна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 (Редактирано) Актуал и специфед са 1:1 от момента на подаване на газ, адаптацията на н75 е направена , отклонение 100мбар. Редактирано 26 Май 2019 от hacker4oy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Тандем помпата погледни и виж дали цикловата порция се променя много бързо на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 На празен ход и центровка на вала 0.0-0.5 градуса дава 8.8-9.2 мг и си ги държи. Какво да погледна на тандем помпата,защото нямам такъв манометър за да я замеря Някой да знае нещо относно обозначението на дюзите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 8.8-9.2mg на празен ход е много, оттам чорляви, трябва да е около 6мг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Като върна вала на -6 градуса пада горивото , намалява пушенето доста,но няма никакво вървене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 виж тандема дали праи 8-10 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Освен с манометър друг вариант ? И ако е тя обеснява ли на канал 23 големите корекции ?-90ms Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 това на 23 канал показва дюзите как засилват коляновия вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 26 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 Не е ли на 13ти в милиграми Да изравнява оборотите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Май 2019 Доклад Share Публикувано 26 Май 2019 да не вибрира изравнява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 30 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 (Редактирано) Так малко развитие по темата....Намерих 4дюзи bj, сложих ги огромното пушене изчезна остана изпушване понякога при тръгване -отново като на сурова нафта.На място като задържа 1200 оборота тресе малко и припушва ,но много по-малко от преди. Остана също и слабата мощност до 1800-2000 оборота . Милиграмите (injection quantity) на място са 9 при -1,0.5 центр. На вала. Корекции на дюзите при загрял двигател: 1:-1.5 ,2: 1.9, 3: -0.2 4:0.3 .Тандем помпа 2бара на празен ход 4 на 1500оборота и над 8 на 4000 оборота.Дебит на подкачаща помпа над 3л/Мин. Давайте съвети че ми побеля косата?? дали дюзите са виновни ?? Редактирано 30 Май 2019 от hacker4oy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 7 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2019 Изпратих 4те дюзи за ремонт в SuperScan Bulgaria, казаха едната че не и стига гориво, почистване смяна гумички,стенд и ремонт общо - 400лв. Резултат -нулев . Побеснях купих добавка на бардак 1л549 pro, сипах я в 15л гориво(двойно повече от препоръчителното) след 1 час няма и помен за пушенето. Извода които мога да направя е :запушени разпръсквачи. Тези от Суперскан просто си взеха едни пари за гумички на дюзите без да има резултат.Порцията гориво си остана висока 8мг при загрял двигател,но го отдавам на изолирания Агр и екуто вижда 450 единици въздух на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване