Jump to content

2.0tdi bpw пуши на сурово гориво


hacker4oy

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Колата е а4 2006 2.0 8v BPW

Колата пали от четвърт при всякакви условия.

Проблемите са следните:

Слаба мощност особено до 2000 оборота и доста сиво-бял лютящ пушек сапътсващ невървежа.

Турбо -ново

Агр,дпф - изолирани 

Компресия- перфектна

Дебитомер и мап - нови

Разпределителен вал-нов

Повдигащи -нови

Гумички на дюзи -ново

Износване леглата на дюзите -няма

 

Та корекция по дюзите навсякъде еднаква 0.20-0.40 и на 4те цилиндъра единствено на канал 23 стойности -90 ,-100 на всички дюзи. При свалянето на дюзите установиж ,че номерата и на 4те са 038 130 073 BQ PDE-P1.5/75/485s312(тоест не са от този двигател а от 2.0BMM) . След проверка в ЕТКА номера на дюзите за BPW е 038 130 038 BJ или QX PDE-P1.1/80/550s229.

Какво означава и каква е разликата между PDE-P1.1/80/550s229
И
PDE-P1.5/75/485s312

Дали според вас е възможно пушеното и слабата мощност да са от дюзите ? Надявам се да съм описал изчерпателно проблема и симптомите.Благодаря за вниманието .

Редактирано от hacker4oy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Забравих да кажа, че при корекция на вала 0-0.5 колата пуши повече, а когато го завъртя на -6/-7 пушенето намалява, но вървенето става още по-зле. Корекция на 13ти канал отново няма както и да завъртам вала, единствено канал 23 си стои на -90/-100.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Актуал и специфед са 1:1 от момента на подаване на газ, адаптацията на н75 е направена , отклонение 100мбар.

 

Редактирано от hacker4oy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тандем помпата погледни и виж дали цикловата порция се променя много бързо на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход и центровка на вала 0.0-0.5 градуса дава 8.8-9.2 мг и си ги държи. Какво да погледна на тандем помпата,защото нямам такъв манометър за да я замеря

Някой да знае нещо относно обозначението на дюзите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Так малко развитие по темата....Намерих 4дюзи bj, сложих ги огромното пушене изчезна остана изпушване понякога при тръгване -отново като на сурова нафта.На място като задържа 1200 оборота тресе малко и припушва ,но много по-малко от преди. Остана също и слабата мощност до 1800-2000 оборота . Милиграмите (injection quantity) на място са 9 при -1,0.5 центр. На вала. Корекции на дюзите при загрял двигател: 1:-1.5 ,2: 1.9, 3: -0.2 4:0.3 .Тандем помпа 2бара на празен ход 4 на 1500оборота и над 8  на 4000 оборота.Дебит на подкачаща помпа над 3л/Мин. Давайте съвети че ми побеля косата?? дали дюзите са виновни ??

Редактирано от hacker4oy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Изпратих 4те дюзи за ремонт в SuperScan Bulgaria, казаха едната че не и стига гориво, почистване смяна гумички,стенд и ремонт общо - 400лв. Резултат -нулев . Побеснях купих добавка на бардак 1л549 pro, сипах я в 15л гориво(двойно повече от препоръчителното) след 1 час няма и помен за пушенето. Извода които мога да направя е :запушени разпръсквачи. Тези от Суперскан просто си взеха едни пари за гумички на дюзите без да има резултат.Порцията гориво си остана висока 8мг при загрял двигател,но го отдавам на изолирания Агр и екуто вижда 450 единици въздух на място. 

IMG_20190607_133811.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...