Jump to content

Audi A3 (8L) 1.8 (125 Hp) или 1.8 T (150 Hp)


Recommended Posts

Преди 13 часа, robobug написа:

Но има и 4 евтини бобини срещу бобина в 1.8, струваща колкото една турбина.

С това не съм особено съгласен. Нова афтърмаркет бобина за 1.8 е под 100 лева.

 

Доста опит имам и с двата мотора в 8L (с атмосферния станаха вече 10 години и над 100к км. и друго освен обслужване не е видял). И двата си имат плюсове и минуси, водещо при избора за мен би било единствено (предвид годините, които гонят вече тези автомобили) текущото състояние. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам около 5 години и 60к км опит с 1,8т, двигателят и турбото не са мръднали. Колата върви зверски добре за възрастта си и харчи колкото дизел. Просто не разбирам как изобщо има хора, които биха предпочели другият модел, защото можело да се счупи турбото. 

Има само един сериозен минус и това е, че е много ниска и задира по легналите полицаи, както и е доста твърда возията. 

Глуспотите с изпържения двигател трябва да се изтрият от модератор, че някой ще вземе верно да повярва. 

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т много по - често има проблеми с ниско налягане на маслото, биелни и основни лагери, водачи на клапани и т.н. Това че ти имаш късмет не значи че е много здрав. Просто тука се превъзнася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "превъзнася"? 

На практика няма по-здрав бензинов мотор от тези години, няма мотор с по-голям потенциал, с по-добро съотношение разход/вървене, няма нищо общо като поведение с атмосферния 1.8....къде е превъзнасянето?

Има неотваряни мотори с чип, гонещи 700к  (седемстотин хиляди) километра, постигнати единствено с редовна смяна на евтино масло. 

Мотор, който с оригиналните си биели и лагери вади по 350кс (от фабрични 150) да кажеш, че имал проблеми с лагери....не знам какви са тези критерии.....ако имаш предвид, че биелните лагери не могат да работят без масло е друго :)

"Честия" проблем с ниско налягане го имат всички мотори, на всички производители, на които не се сменя редовно маслото и нагарът запушва маслената цедка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра вечер.Може ли малко светлина по един въпрос с техническите данни на атмосферния двигател.Моля кажете ми кои стойности да гледам, дали тези първите или тези в скобите.Примерно Ускорение от място до 100 км/ч има две стойности 9.7  сек. и (11.3) сек.

Поздрави и благодаря за информацията.

 

https://bg.autodata24.com/audi/a3/a3-8l/18-20v-125-hp/details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно в скобите е за автомат. А иначе изобщо не се гледат такива неща, толко години по-късно от кола до кола разликата може да е като да има или да няма турбо. Отделно поведението на двигателя и колат акато цяло при нормална екслоатация е далеч по-важно от някакви части от секундата разлика в ускорението с пълна газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...