Jump to content

Audi A3 3.2 Quattro 2004


Recommended Posts

Извинявам се че не качвам снимките директно, но системата ми отказва(нищо че снимките са по 500 KB)

Можете да видите снимки тук - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558359681465706&slink=azlrx8

 

Възможен е коментар по цената НО ако се чудите защо е такава - ето защо: 
1) Има инсталирана газова BRC
2) Спортна генерация Miltec
3) Нов акумулатор Bosh
4) Сменено реле и кабели към акумулатор
5) Сменени носачи
6) Нова верига на валовете и обтегач към нея
7) Чисто нов съединител
8) Чисто нов маховик
9) Рециклирани фарове
10) Зимни гуми Пирели ( на един сезон )
11) Летни гуми
Както виждате в колата са вложени над 7000 лева в части! 
Допълнителна информация за автомобила: 
1) Има заводска музика BOSE
2) Спортен въздушен филтър
3) Летни гуми
4) Навигация
5) Имобилайзер
6) CD-changer
7) Валидно каско и ГО. 
Сменям колата само защото ми трябва по-голяма.

 

60412491_424071608428497_4137199570826297344_n.jpg

60474395_653654751725320_713401167446540288_n.jpg

60485300_2376528705958618_7508549577344024576_n.jpg

60714826_430377847521003_1498010955630510080_n.jpg

60454658_2424130067872086_4287364868878630912_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
5 hours ago, Iliya Kamburov said:

Боли ме сърцето да я намаля още. След като знам какви ремонти й направих :) 

 

Тука няма кой да ги оцени, накрая ако искаш да я продадеш ще свалиш доста, такава е реалноста в БГ-то:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, pacoran said:

 

Тука няма кой да ги оцени, накрая ако искаш да я продадеш ще свалиш доста, такава е реалноста в БГ-то:unsure:

 

За жалост най-вероятно си прав. Това е една от малкото коли, на които са оправени почти всички неща, които могат да се счупят. В крайна сметка, ако искат нещо евтино - винаги могат да си вземат някоя скапана кола и да платят ремонтите. В крайна сметка ще им излезе по-скъпо :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Iliya Kamburov said:

 

 

 Така е, но я го обясни на бай Ганя, които си мисли че е превъртял играта като си е взел кола с 5-10к лв. по надолу от реалността:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кола за 7к може да се случат ремонти за още 7, но може и да не се случат, може да са напред във времето. На кола за 15, пак може да се случат ремонти за 7, по-малка е вероятността, но я има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средната цена на бензинова А3-ка от 2004 г. в Мобилето е 5400 лв. Тази е най-скъпата в списъка, а тази преди нея е с над 2000 лв. по-евтина. Няма как да се продаде на тази цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има само една обява която е на договаряне за а3 на бензин с ръчни скорости и 250 коня. Нито е с червен кожен салон нито е с екран за навигация нито има газ. Проучи малко повече преди да се изказваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.06.2019 г. at 22:52, pacoran написа:

 

Тука няма кой да ги оцени, накрая ако искаш да я продадеш ще свалиш доста, такава е реалноста в БГ-то:unsure:

Това изабщо не е така.Като отидат и видят 2-3 от евтините на какво приличат и ще я оценят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Iliya Kamburov написа:

Има само една обява която е на договаряне за а3 на бензин с ръчни скорости и 250 коня. Нито е с червен кожен салон нито е с екран за навигация нито има газ. Проучи малко повече преди да се изказваш.

 

Писал си най-горе "възможен е коментар на цената", а се сърдиш като се коментира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хора, които търсят А3, ще се хвърлят на 3.2 мотор. В повечето случаи се търси малък и икономичен мотор, затова имай търпение с продажбата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6.06.2019 г. at 5:29 PM, Iliya Kamburov said:

Боли ме сърцето да я намаля още. След като знам какви ремонти й направих :) 

07B89120-B48D-45FB-AF1D-49AF6CD16790.jpe

Добър ден :) Аз от около 4 месеца активно развозвам някви мераклиЙ, които искат стегнато 3.2 с нула ремонти за правене, ама ако може да е на цената на най-голямата гробница на пазара. Всеки идва, дава газ, закача диагностики, ходи се по сервизи на оглед, вижда се че няма нищо сериозно и голямо и се почва носене на вода от 9 реки, ако има как да се свалят 1500-2000лв. Не че има на какво отгоре, ама ето, новия внос е на 8-9к, как така ти искаш 2-3 отгоре. Та или имай търпение, или си я карай. Масовката има мерак, ама няма кинти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, то няма и как. Щото на новия внос е  смяна на масло и филтри, а оттам насетне е колелото на късмета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

И аз в моята кола за поддръжка, ремонти и подобрения съм налял близо 9000лв знаейки чудесно, че няма как да си ги върна с продажбата, но това не значи че такива коли трябва да се продават за по 5-6к по колкото вървят някои избушени 2.0tdi или 1.6 нов внос. Колата на колегата изглежда е доста добре поддържана, а и е не лошо оборудвана. С повече търпение би трябвало да се продаде без драстично сваляне на цената.

 

Колега, би ли споделил повече за Milltek генерацията? Преправяна ли е нещо понеже накрайниците ми се струват фабричните? Стана ли много по-шумна колата с тази генерация?

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...