Jump to content

1.9tdi Afn след смяна на агренаж


ex7373

Recommended Posts

Здравейте,нов съм във форума.Имам едно питане:След смяна на агренаж трябва ли да се настройва нещо по ГНП с Vag com?Моята почна да пали по трудно и след това пуши докато загрее.А и стана по мудна.По думите на майстора всичко било както трябва но той е скаран с компютрите.Ето снимки от Vag com:

PSX_20190528_203357.jpg

PSX_20190528_203342.jpg

PSX_20190528_203259.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са добре мг.ще е по пъргава с по ниски мг. И ще пали по добре. Дай графика на тайминга. Стреми се да е между синята и зелената линия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай 4 канал последната графа за изпреварването,направи го на около 5 % задействан авансатор или тайминг 65 67,а милиграмите не са добре,поне 3 ги направи,най спокойна ще колата  между 4 и 5 на загряло.на 2 мг всъщност имаш прекалено много гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колеги!Ще се пробвам да видим какво ще направя!А ако има някой от региона(В.Търново) който е навит да го направи срещу заплащане разбира се,ще съм по спокоен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При загрят двигател 90 градуса, развиваш 4-те болта на главата на помпата но не докрай. Единия е по специфичен така, че внимавай със него, другите 3 са тип еврейска звезда или другият вариант е да си намериш шестограмни болтове и да ги смениш и 4-те. След като си развил болтовете леко почукваш и милиграмите от 2 мг. както е при теб ще се променят, трябва да чукнеш към радиаторите главата за да станат поне 3 мг. след това е тънкия момент при затягането им, като вземеш да стягаш пак може да се променят милиграмите, така че леко ги обираш всички и след това натягаш.

 

За тайминга, отпред на зъбното колело на помпата има 4 болта ако не се лъжа пак ги развиваш и гледаш графиката по същия начин бавно трябва да се действа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е прав колегата за 4-5мг - така са фабрично, че май и на 6.

Но ако не пуши много под пълен товар, не ги пипай. По-добре върви и пали така.

 

Моята доста пушеше като настъпя и все се канех да ги пипна, ама си викам, ще си докарам някой теч, я по-добре да не пипам.

Иначе на други коли между 2 и 3 сме ги правили, както дойде, че то е играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по малки мг. Е по пъргава. Играл съм си много с различни коли. Всяка е за себе си. ЕднА на 1.6 мг. Не дъвчи на загрял мотор, друга на 2.2 мг. Като загрее не може да нормализира празният ход и постоянно колебае.

 С ваг с адаптация може да ги коригираш малко, ако някой преди теб не си е играл. 

 Разхода не е много фрапиращ с по малки мг. Ако съдете по бордови компютър, той се лъже от по малките мг. И разхода става не реално след почукването по капака.

 Ако не ти пуши много и пали добре не се занимавай излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм състезател,предпочитам да си е сток колата.Взех си кабел само защото след смяната на агренажа + водна помпа,термостат,нова глава,че моята надуваше,смяна на гумички(така каза майстора),колата на 5 градуса външна температура взе да пали трудно и да пуши при форсиране на 2000 оборота един сиво синкав дим.Сега пали добре топла и студена,но дима си остана.Като позагрее пуши доста по малко.А и двигатела работи малко твърдо(има едни вибрации до 2000 оборота които се усещат в цялото купе и волана)Тампоните на двг.са ревизирани от сервиз и казаха,че са добре,остава да е от центровката(така си мисля).Тези дни не ми остана време защото излезе и че геометрията на турбото е запекла,оправях нея.Почивните дни ще пробвам да оправя тайминага

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно тампоните на мотора са омекнали, както и на скоростната кутия. Това, че не са изпуснали неoзначава, че си вършат работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А масло похапва ли? За пушека.

 Ако не дюзите проверка.  Ако направиш заводско помпата зимата ще пуснеш нова тема, повярвай ми.

 Хубаво е че си купил кабел, но се заеми и чети в нета. Ваг има страшно много функции, стига да знаеш какво да правиш с него.

 Поздрави и без аварийни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че не гори масло.За 1000 км е паднало с милиметър.А пък уж когато сменяха агренажа сменяха и глава със гумичките на клапаните.Гледах и тайминга и май съм в закъснение,ето снимки

IMG_0037.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия болт е от към ангренажен. Другите два са от към помпата. Ако не се мърдат мг. Нищо няма да текне. И даже и мг. Да настроите пак няма да текне стига уплътнението да е читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя помпата е ремонтирана преди да взема колата,сигурно са сменили уплътненията.Не са ли 2 болтовете при агренажа на afn?Повече ме притеснява това пушене.Преди ремонта го нямаше.Уж сменяха гумички на клапани пасваха ги,гарнитура,шлайф...и тя стана по зле.Най-интересния момент беше като слагаха гарнитурата.Звъни майстора и ми вика:Ела да си видиш колата,блока ти е спукан,втори цилиндър ударен и антифриза тече като чешма на земята.Отивам там и наистина всичката вода изтича още докато наливаш от гарнитурата.Гледам чудя се как съм я карал така,а той да вземе да обърне новата гарнитура наобратно,налял вода и я запалил.Дали не може от това да му е станало нещо на двг?Защото както е обърната гарнитурата дупките не съвпадат и може да е вкарала вода в цилиндрите.Накрая и маско ми долял някакво 10w40 каквото имал и ми вика:Карай,аз съм същия мотор AFN и нямам грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Добре са те ушили "майсторчетата"!

Човек по-добре виж в Youtube как стават нещата и ако си малко технически грамотен си ремонтирай сам!

За 750 лева сигурно ще намериш работещ мотор втора употреба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...