Jump to content

Каква грес препоръчвате за смазване на главини?


vagoner

Recommended Posts

Ако не те затруднявам, искам да го видя на картинка този конусен капсулован лагер.

 

Греста за лагерите е G052735A2 - универсална грес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, но в случая хемороида е прав, това са капсуловани лагери и не се нуждаят от допълнителнало смазване, изтича им животът и се подменят.

И не са конусни, а двуредови радиално-съчмени.

preview.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая колегата Илиев е прав, няма конусен лагер, който да е капсулован и да не се смазва. За това иска снимка на такъв. Иначе, като казвате главини, разсъждавате грешно, че вероятно се говори за предните. Вероятно е да иде реч за задните (на задните колела) които лагери са конусни.

Дали това отзад са главини е друга тема на разговор. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

От каруците в Месопотамия до колесника на свръхзвуковия самолет, центърът на колелото в който се вкарва оста се нарича главина. В конкретния случай задните главини са с разглобяеми конусни лагери. В следващото видео колегата сравнява износоустойчивост на 5 вида грес: 

 

Редактирано от vagoner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, vagoner said:

 В конкретния случай задните главини са с разглобяеми конусни лагери.

 

Аз точно това се опитах да го обясня по любезен начин на тия двамата дърводелски инструменти по-горе @nickgaidarov и @NIKO

Щот` масово хората веднага мислят за предните, очевидно нито веднъж в тоя си живот не са сваляли лагери на задни главини на 100 ца  на предно например. И  като за радост на околните, наричат това отзад като ... "тарги", "шпици", "игли" и не знам още какво, което със сигурност не са ... "главини" в този смисъл на думата..

1 hour ago, autoasist said:

 Вероятно е да иде реч за задните (на задните колела) които лагери са конусни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е опитай се, да им обясниш, коя част от лагера се нарича "сепаратор" или как правилно се затягат въпросните "конусни" лагери и ще настане 10стр. сеч, докато не се стигне до въпрси от рода "Ти що не си земеш една шкода, а се занимаваш с глупости?"... :hilezh:

 

П.П. 

Към автора на темата, най-добре да идеш до някой магазин за авточати или където продават греси, да обясниш за къде ти трябва и би трябвало, да ти свършат работа ама пак наблягам на "би тртябвало", че вече всички са някакви "знаячи". А относно самите греси, колегата по-горе споменал, че са на доста видове и ако тръгнеш да четеш най-много, да се объркаш още повече. 

Редактирано от kkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако по някаква причина автомобилен лагер не е капсулован, то морската грес ми се струва подходяща за гресирането му.

Предполагам, че има и специални за това греси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че лагера не е капсулован, не значи, че е в отворено пространство, все пак в автомобилната индустрия се използват така наречените, семеринги. А морската грес не е подходяща в случая...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пастиролюбче, предполагам, че поста ти след моят е адресиран към мен, всуе, в игнор листа си.

@kkris, отново предполагам, че с въпросния сте в някакъв веселяшки диалог, включващ задочно и мен. 

Ако е така, ще те изненадам, но знам какво е лагерен сепаратор, както и процедурата по затягане на конусен лагер. Ако не е така, извинявам се и пожелавам творчески успехи^_^.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kkris said:

Това че лагера не е капсулован, не значи, че е в отворено пространство, все пак в автомобилната индустрия се използват така наречените, семеринги. А морската грес не е подходяща в случая...

 

 

Преди да се коментира така наречената морска грес е добре да се направи така нареченото запознаване със свойствата й.

Колкото до така наречените семеринги, те не осигуряват пълна защита от проникване на прах, вода и други замърсители, като с течение на така нареченото време тя прогресивно намаля, дължащо се най-вече на бързото износване на така наречените им уплътняващи устни, направени от така наречените полимери. То ако така наречените семеринги осигуряваха пълна защита на лагерите, то така наречените капсуловани лагери въобще нямаше да са необходими, нито пък така наречените открити лагери да се гресират със специални греси за защита от така наречените замърсители.

Иначе - така нареченото писане на така наречените глупости не е нищо друго освен така наречения спам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пърото изречение съм съгласен, в тая връзка какво да кажем с втория коментар в темата?  За смерингите, също съм съгласен но просто трябваше да напишеш, че вечни неща няма, а и не си мисли, че капсуловката на лагера ти дава пълна защита, не дава много по-голяма защита от семеринга. Това с откритите лагери, нямам идея защо го написа, а относно последното изречение - връщам те пак на втория коментар в темата.

Към колегата NIKO, всичко е в рамките на шегата, просто ми стана забавно с това за "дърводелските инструменти" и реших, да продължа в същата посока...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, kkris said:

Това с откритите лагери, нямам идея защо го написа

Ами защото, аджеба, нали след дълго умуване накрая стана ясно, че всъщност става въпрос за открити лагери и ще ги гресираме.

Колкото до НИКО, напълно съм съгласен - той по образование и професия може да е машиностроител, но по призвание си остава дърводелец...:hilezh:

 

P.S. Като че ли трябва да направя още едно уточнение - под открит лагер се разбира лагер без капсуловка, а не че е "на открито".

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее ...с това последното уточнение, разбрах какво имаш предвид ама нали мойта мисъл не е толко "предварителна" :hilezh:... 

 

Три от основните класове на греста са: NLGI 00, NLGI 2, NGLI 3. Аз от като го превърнаха тоя "сапун" в едва ли не някаква наука, съм дотук... Предоставям на теб възможността, да ги обясниш един по един...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, аз обяснявам неща, които ги няма в книгите.

Това там за гресите, всеки, който го интересува, може да го види наготово в учебниците или нета.

А колкото за уточнението ми за откритите лагери, в случая то няма връзка със специалитета ми за "информация в аванс", а е само елементарно определение за един от видовете лагери.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, nickgaidarov said:

Ако по някаква причина автомобилен лагер не е капсулован,

Коле, ше те замОла да идеш в темата за Гришата и да затвориш здраво вратата откъм вътрешната страна, с цел да си останеш там. Нямаш място тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне в един пост си прав, :hilezh:  модератора ако знаеше какви умности ще се изпишат, е трябвало да я изтрие темата още преди колегата да я пусне .:lol:

Ще вземе наистина някой да си гресира лагерите с морска грес и докато стигне до морето ще трябва пак да ги сменя .

Хората отдавна са измислили за целта високо-оборотната грес .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Морската грес освен другите й предимства също е високооборотна и при неналичие на специална грес често се прилага при автомобилните лагери. Невежеството е простимо, но не и ината то да възтържествува.

 

P.S. Обикновената високооборотна грес най-малкото не е водоустойчива.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тая морската грес не е високотемпературна, ама това не пречи да се препоръчва.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...