lubomir_932 Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Здравейте,колеги.Сменям си съединителя и маховика към него и бих искал да питам за маслото в скоростната кутия.Става въпрос за Ауди А4 Б8 2.0ТДИ ръчна скоростна кутия.Сменя ли се маслото вътре или да не пипам.Питам защото се обаждах на няколко места и не можах да намеря оригинал на VW.Моля изкажете мнение и дайте идея какво да правя с това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Не се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Не е погрешно и да се сменя - през около 100 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 Някой е открил вечното масло, я виж ти!.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 А някой ще открие че с новото масло се е обзавел с трудно влизащи скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 (Редактирано) Преди 1 час, Aleks67 написа: Някой е открил вечното масло, я виж ти!.. Ми то, в по-лоши условия седи под земята милиони год. Колко да го натоварят 80-90градуса. Там ни горене има, ни кокс, ни киселинност ни температура. Ако не прави пяна, не мирише на горяло и няма стружки, скоростите влизат без проблем...не се сещам причина за смяна. Иначе @nickgaidarov е прав. Профилактично и за собствено успокоение е добре през накакъв голям период да се подмени. Редактирано 29 Май 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 29 Май 2019 Доклад Share Публикувано 29 Май 2019 (Редактирано) 1 hour ago, Passi said: А някой ще открие че с новото масло се е обзавел с трудно влизащи скорости. Това може да стане само при неправилно подбрано масло и бронзови синхронизатори. Редактирано 29 Май 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 @гайда Маслото на тези кутии , ако не прави проблем не се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 Повечето трансмисии имат контролни пробки не случайно, и в повечето случаи се получава точно обратният ефект - меко влизащи предавки... А това, което лежи под земята, ако се вкара директно в кутията, дали ще стигне по-далече от кварталната бакалия?.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 Кое е това което е на земята? Че ми стана интересно.Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 (Редактирано) Преди 6 часа, Aleks67 написа: Повечето трансмисии имат контролни пробки не случайно, и в повечето случаи се получава точно обратният ефект - меко влизащи предавки... А това, което лежи под земята, ако се вкара директно в кутията, дали ще стигне по-далече от кварталната бакалия?.. Имаш познания по дестилация и крекинг на нефта? Горе съм писал защо не старее бързо маслото. Сега очаквам факти доводи и доказателства, с които да ме обориш. И обясниш кое състарява маслото в скоростите, кое нарушава мазилните му качества, кое му намалява вискозитета, кое го кара да се пени и т.н. Редактирано 30 Май 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 30 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 Колеги оценявам това,че се включвате в темата постната от мен ,но виждам само празни приказки и чешене на езиците.Искам конкретно мнение за маслото.Свален е маховика и аксиалния лагер и установихме ,че не е оригиналния и е сменян 2014г.Сега идва дилема от моя страна дали маслото тогава не е пипано и не е ли по-добре да го сменя и аз,но не знам с какво и къде да го намеря.Искам само градивни мнения стига с тия драсканици !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
delluks12 Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 (Редактирано) Тук са писали по темата. Редактирано 30 Май 2019 от delluks12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 Колеги оценявам това,че се включвате в темата постната от мен ,но виждам само празни приказки и чешене на езиците.Искам конкретно мнение за маслото.Свален е маховика и аксиалния лагер и установихме ,че не е оригиналния и е сменян 2014г.Сега идва дилема от моя страна дали маслото тогава не е пипано и не е ли по-добре да го сменя и аз,но не знам с какво и къде да го намеря.Искам само градивни мнения стига с тия драсканици !! Ние ти казахме че не се сменя. Това като не ти харесва си е твой проблем . Колата е твоя и така.Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 Как да не се сменя, в моя менюъл пише, че е лайф тайм, но някъде в западните форуми, четох, че под лайф тайм имат предвид гаранцията или изминати километри, аз моето го смених на 60к и има разлика в превключването на предавките. Към автора - ако имаш дори и най-малки съмнения за качеството на маслото , то задължително го смени - но с оригинално такова, не прави компромиси за да ти е мирна главата. При всички положения няма да навредиш на кутията , дори напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 Както отбелязах някъде по-горе, и двата варианта се считат за правилни. Аз лично считам за по-добре трансмисионното масло да се сменя на около 100 000 км, но се счита за правилно и то да не се сменя, ако няма проблем в скоростната кутия. Колкото до конкретния въпрос на колегата, ако все пак реши да смени маслото, то за неговата скоростна кутия го дават с вискозитет 75W90. И тъй като в момента нямам време да се задълбочавам повече, за него ще оставя да провери дали синхронизаторите на скоростите му са бронзови, и ако са - освен вискозитета да провери дали трансмисионното масло трябва да е GL4 или GL5, и да купи точно такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 За целта не е ли достатъчно да даде ВИН-а на някой от доказаните форумни търговци и си решава проблема или пък да си поръча маслото директно от Порше пак по ВИН? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 30 Май 2019 Доклад Share Публикувано 30 Май 2019 (Редактирано) Ако не го продават много скъпо, наистина това е оптималното решение. P.S. А може би най-добре е да вземе оферти от Порше и форумните търговци, а ако не му хареса цената, да купи същото откъдето го намери най-евтино... Редактирано 30 Май 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 8 hours ago, nickgaidarov said: а ако не му хареса цената, да купи същото откъдето го намери най-евтино... Лично аз не бих пробвал този вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Под същото имам предвид наистина същото, а не менте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Май 2019 Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 On 5/29/2019 at 9:17 PM, lubomir_932 said: Сменя ли се маслото вътре или да не пипам. Ако няма какво друго да правиш го смени Ако не знаеш с какво, го смени с оригинално. Лесното или трудно влизане на предавки не е показател за качеството на маслото. Примерно по-тънкото масло позволява по-лесно превключване, но износва повече кутията. По-лесно превключване при еднакъв вискозитет може да се постигне с добавки. Добавка за кутията може да се сипе и без да се сменя маслото. Хубаво масло за кутиите на предните поколения Ауди е Мотул Г300. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 31 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2019 Колеги благодаря ви много за последните коментари,наистина ме насочихте и е търся.Аз компромис в качеството не правя,но проблема е ,че се навъдиха много ментаци и хора дето ги продават за оригинални говоря за частите.Инак колата е събрана смене съединител и маховк както и съчмата отзад всичко е на закс както трябва да си е пък ще видим.За маслото тези дни ще гледам да реша проблема и ще коментирам пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване