Ванката2 Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 Здравейте , имам проблем с оборотите - най-вече ниските : колата се тресе и влиза в авариен режим, все едно се опитва да прави регенерация ,скача постоянно м/у 900 и 1000об. . Vag Com грешката показва Pressure Discrepancy , Не държи налягане , и също така започва да придърпва на бавните скорости на ниски обороти. Беше се случило вече веднъж , но се оправи от само себе си. В момента проблема се задълбочава. Дават ми различни диагнози : от датчика на налягането до проблеми в стойностите на ДПФ. моля за мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 дпф-а няма как да го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 Регулатор за налягане на горивото е една от вероятните причини. Имал съм такъв проблем, но на автомобил от ПСА групата. Нестабилни обороти и придърпване при ускорение. Регулатора се сваля за 1 минута, размени го с такъв от безпроблемен автомобил за да си сигурен, че проблема не в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 Дали може да се сваля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 (Редактирано) Да сваля се. 2 болта 5мм мисля, че бяха торкс 20 или 25 и буксата. Единствено колегата не е споменал с какъв двигател е. При 2.0тди както казах регулатора се сваля за 1 минута. При големите мотори незнам как е монтирана помпата, но и при нея със сигурност може да се свали тъй като е идентична. Редактирано 2 Юни 2019 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2019 Това на помпата е регулатор на дебита. Така и не съм разбрал какво и как прави. Регулаторът на налягането е на рейката. Поне на 3.0 е там. Не вярвам на 2.0 да е друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 3 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2019 Не съм съгласен. Регулатора е точно на помпата. На рейката са монтирани предпазен клапан и сензор за налягане. Ето 2 произволни номера по Бош 0928400706 0928400768. https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4+s4+avant+quattro/a4q/2009-636/1/130-130075/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2019 Fuel pressure regulating valve N276 - това е на рейката Fuel metering valve N290 - това е на помпата мога да ти пратя целия пдф с описание на датчици, помпи и т.н. така пише там. Не съм разбрал какво прави. Може и наистина да регулира налягане, но не е онова в рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката2 Публикувано 5 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2019 ще ви дам отговора : датчика на рейла е вкарал стужки. след смяната работи като нова On 6/2/2019 at 5:14 PM, ivo totev said: Регулатор за налягане на горивото е една от вероятните причини. Имал съм такъв проблем, но на автомобил от ПСА групата. Нестабилни обороти и придърпване при ускорение. Регулатора се сваля за 1 минута, размени го с такъв от безпроблемен автомобил за да си сигурен, че проблема не в него. така беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 5 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2019 Стружки в рейла не на добре. Отиди някъде да ти проверят помпата. Има доста изписано по темата. On 6/3/2019 at 10:08 PM, mshbul said: Това на помпата е регулатор на дебита. Така и не съм разбрал какво и как прави. Регулаторът на налягането е на рейката. Поне на 3.0 е там. Не вярвам на 2.0 да е друго. Точно така е . Аз съм се заблудил от по-старите помпи на които регулатора е монтиран на самата помпа. Иначе с удоволствие бих разгледал мануала. Ето малко инфо което набързо намерих: https://www.bosch-mobility-solutions.com/en/products-and-services/passenger-cars-and-light-commercial-vehicles/powertrain-systems/common-rail-system-piezo/high-pressure-pump-cp4/ https://www.bosch-mobility-solutions.com/en/products-and-services/passenger-cars-and-light-commercial-vehicles/powertrain-systems/common-rail-system-piezo/high-pressure-rail/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2019 в тази тема съм го сложил, мисля, че и темата ще ти е интересна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката2 Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 за да уточня за какво става дума : регулатора на налягането на края на рейла е. да , беше вкарал стужка, от старата горивна помпа. сега съм с нова и сменени дюзи, но явно този регулатор са пропуснали да го почистят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване