Jump to content

Грешки във компютъра


danni95

Recommended Posts

Здравейте преди 2 дена смених акумулатора със 80 амперов закупен от ибей ( не е марков ) и от тогава ми излезнаха някои грешки в компютъра незнам дали е от новият акумулатор но дотогава не ми излизаха 

https://ibb.co/znncZTw  пробвахме да заменим BEM кода но немога да намеря 80 амперов код някакви идеи за грешките дали може да са от акумулатора или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

с какъв мотор си, че този 80 амперов ми се вижда малък, освен да е 2.0 двигател?

пусни грешките тук, за да ги разгледаме. Ако са на този линк, аз лично не бих го цъкнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато нещо е малко, си е проблем :)

ако му идва прекалено къс, battery regulator изключва някои модули, както се вижда в най-горната ти грешка!

Започне ли да изключва модули, вече няма как да няма грешки.

Като гледам имаш и грешка за стоп машинката - смени нея, към 25 лв е и може много неща да се оправят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ми се появиха други странни проблеми със самото дистанционно на ключа немога да отключа трябва да вкарам ключа във вратата да я отворя и след това мога да отключвам и заключвам със дистанционното и на таблото ми светна също така esp fault.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако след изтриване на грешките, отново ти се появява тази за спад в напрежението като най-горната, значи нещо яко ти разрежда акумулатора. Реши този проблем, смени стоп машинката и ще имаш друга кола. След това пусни другите грешки.

Покарай колата и виж клемите под капака дали не са топли/горещи.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след смяната на стоп машинката ми изчезнаха повечето грешки след изтриването им останаха телефона , радио антената и подгряването на предна дясна седалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези няма как да се оправят чрез смяна на стоп машинката :)

Имаш си и други болежки, но те са по-дребни.

Следи колата за грешки в Battery Regulator и особено Quiescent Current и до кой Stage стига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Бих искал да ви помоля за малко съдействие 

Изписва ми ESP Fault и известно врем не успявам да запаля.

Като направя диагностика и разчита ето тези грешки.

Благодаря предварително.

0EDFDD14-2028-4C8D-8EE1-D9194266713E.jpeg

04887465-77B1-4974-BC78-0E614894FF2C.jpeg

Редактирано от petkov_90
Правописна грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали имам, може ли да ми кажете как да проверя дали имам.

Тази сутрин след като запалих и ми се наложи да спра, пробвах да пусна ел. ръчна спирачка но не заработи от първият път.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ръчната може да е отделен проблем.

 

ако имаш допълнителен имобилайзер трябва да носиш някаква допълнителна дивотия в теб, за да пали. Тая дивотия е с батерии и като се изтощят прави мизерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едни сини букси от двете страни на таблото ,като отвориш вратите и махнеш капака. там при мен понякога има проблем .. счупено е едното заключване и понякога разкача шината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Преди няколко дена ми се появи отново грешката Fault parking brake влезнах със carista изчистих грешките и запали без проблеми ( преди това не палеше ) днес сутринта отново ми се появи грешката влезнах изчистих грешките но веднага се появиха и не запали някакви идеи търсих във интернет но нито едно от това което намерих не помогна.

Приятел ми провери колата и каза че заводско е излезнала 110 ампера акумулатор а сега съм със 85 пробвахме да го конфигорираме да подава точен ампераж но не стана.Също така ми дадоха ток от друга кола да проверим да не би акумулатора да се е скапал но пак не запали някои да се е сблъсквал с този проблем и идеи как да се разреши ? Намирам се във англия и доста солено взимат във сервизите за диагностика затова питам тук за решение.

Забелязах че навсякъде е грешката 01314 .

Screenshot_20190625-203426_Carista.jpg

Screenshot_20190625-203432_Carista.jpg

Screenshot_20190625-203438_Carista.jpg

Редактирано от danni95
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично според мен,намери от някои един 110 амп/ч акумулатор,(може и 95 или 105 ам/ч АГМ)и изчисти всички грешки и пробвай с него да видиш как е.85 ампера е супер малко за тази кола.Един приятел си правеше същите експерименти с 95 амперов,докато накрая видя,че не става,дадох му моя 110 ам/ч за месец за проба,(имах резервен)всичко си заспа.А с тия кабели дето ги продават за подаване на ток,може да се подава ток на опел корса 1,3 бензин,за друго не стават,малко им е сечението,и не могат да подадат голям пусков ток,какъвто на теб ти трябва,ако не се лъжа към 800-900ампера пусков ток,тва си е голям ток.Трябва ти кабел с минимум сечение 25 кв.мм,и дължина не повече от 3,5 метра,които може да си направиш сам,като си купиш такъв кабел от железарията и сложиш 4 щипки.Така че това подаване на ток ,което сте направили,не е гаранция за нищо.Успех.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от къде да взема 110ам да тествам не искам да дам пари и да се окаже от друго защото после трудно ще го върна , а този сегашният е чисто нов преди 1 месец го взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами питай дали не може да го върнеш и да доплатиш за 110,този 85 просто е много малък,дори и всичко по колата да е наред,изкарва няколко месеца и тотално се скапва,проверено е тука от 1-2 колеги.То пък в ибей как да го върнеш.Жалко.Успех желая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от грешките е очевидно, че ти е слаб акумулаторът! Модул battery regulator започва да гаси други модули и функции и няма как да запалиш след определено време. Колко е акумулатор 110 ампера?! 150 пунда да е, купи си и си свиркай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз точно това си мисля,че е решението.Успех.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във друг сайт за грешките потребител ми каза следното

Quote

Димитър Йорданов преди 2 минути "parking brake fault" ти показва защото са за почистване и раздвижване на задни спирачни апарати. Малко неприятна процедура но грешката ще изчезне. Относно "01314" то е захранване на контролния модул /Engine Control Module / 01314 - Engine Control Module 01314 - Engine Control Module: No Communications Possible Causes CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty Fault(s) stored in Engine Control Module Possible Solutions Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module Check Measuring Value Blocks (MVB) Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status 01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory Possible Causes Fault(s) stored in Engine Control Module Possible Solutions Check Engine Control Module for Fault Codes Special Notes Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality. To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first. Проверете връзките по бушонното табло и окабеляването . Възможна е нарушена връзка или лош контакт

 

 

попитах го дали може да е от акумулатора каза не възможно ли е заради този паркинг брейк фоулт да не иска да запали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, danni95 написа:

Във друг сайт за грешките потребител ми каза следното

 

 

попитах го дали може да е от акумулатора каза не възможно ли е заради този паркинг брейк фоулт да не иска да запали?

Здравейте,

От известно време имам същият проблем с появяване на грешките които са описани в темата. 

Днес отидох на диагностика и се оказа,  че проблема можа да е в компютъра на колата или в окабеляването.

Това което ще направят първо е да свалят копютъра и да погледнат в какво състояние е след това ако там няма проблем ще се проверява окабеляването.

Ако повредата е в компютъра/200 лева-втора ръка/ плюс доплащане за обучаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ми звучи като някой, който или не разбира, или се опитва да те преметне. На мен хич не ми се струва да е от ecu на колата. Да, сигурно има и там грешки, но не те са първоизточника.

1. кабели ръчна към моторчетата

2. esp module

3. слаб акумулатор и изключване на модулите

 

Ходете в читави сервизи, за да сте спокойни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...