OvivO Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 да, твоите са си различни. Написа, че са същите като описаните в темата, а те не сочат към проблем с еку. Според мен ти имаш протрити кабели някъде или нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislaff Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 Преди години имах подобен проблем с 4ф 3,0 тди-всички грешки се изчистиха след смяна на модула за акумулатора-може да се види първо той преди да се провери окабеляването-15 мин работа -и мисля към 100 лв беше........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 (Редактирано) Добре ,колега petkov_90, кажи ти с какъв акумулатор си,на колко е години,какво е долу горе състоянието му,да видим дали и там съвпадат нещата с на колегата danni95,отделно и както казва Velislaff,модула на акумулатора ако можете да проверите. Редактирано 26 Юни 2019 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 27 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2019 Днес ще я закачим на вак ком да проверим модулите преди да се вземе още един акумулатор и ще пиша в темата какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 28 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 след закачане на компютър се останови че колата е изгубила връзка със енджин модула при отваряне се видя окисляване на някои бушони и реле 614 при разместване леко на релето колата тръгва без проблеми възможно ли е това окисляване да е дошло от по малкия ампераж на акумулатора (85 съм сложил чисто нов). ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 28 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 На 26.06.2019 г. at 23:02, koceg написа: Добре ,колега petkov_90, кажи ти с какъв акумулатор си,на колко е години,какво е долу горе състоянието му,да видим дали и там съвпадат нещата с на колегата danni95,отделно и както казва Velislaff,модула на акумулатора ако можете да проверите. Здравейте, Днес ми се обади майстора и каза, проблема не е в компютъра, не е в акумулатора дайте съвет. Слагал е друг компютър пак същите грешки. Сложил е моят на друго 4F и няма никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 28 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 Преди 4 часа, danni95 написа: след закачане на компютър се останови че колата е изгубила връзка със енджин модула при отваряне се видя окисляване на някои бушони и реле 614 при разместване леко на релето колата тръгва без проблеми възможно ли е това окисляване да е дошло от по малкия ампераж на акумулатора (85 съм сложил чисто нов). ? Това окисляване няма как да е дошло от по-малкия ампераж,явно се е намокрило там някога или навлажнило,и се е окислило,давало е лоша връзка.Ок,след почистване на въпросното реле и предпазители,казваш,колата пали без проблеми,работи си нормално предполагам,сега всичко наред ли е,излизат ли пак същите грешки,или нови?Ако няма,значи сте оправили машината,браво,честито,сега само газ и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 На 26.06.2019 г. at 23:02, koceg написа: Добре ,колега petkov_90, кажи ти с какъв акумулатор си,на колко е години,какво е долу горе състоянието му,да видим дали и там съвпадат нещата с на колегата danni95,отделно и както казва Velislaff,модула на акумулатора ако можете да проверите. Здравейте, След като беше направена обстойна диагностика на копютъра на колата се оказа, че всичко е наред. Днес си направих експеримент и почистих модула на акумулатора с контактен спрей и буксата която се включва в него. За сега нямам проблеми с паленето но ми се появява нова грешка в abs модула. Възможно ли е да се появява от това че акумулатора се оказа в доста лошо състояние и е 10 %. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 тази грешка излиза при откачен или слаб акумулатор. Ако не става с триене, трябва да направиш basic settings или калибрация на G85 steering angle sensor 1. отиваш в abs 2. вдясно долу - security settings, когато отидеш с мишката отгоре би трябвало да ти покаже код - нещо 11ххх беше мисля 3. след това отиваш на basic setting или calibration 4. намираш steering angle sensor, start 5. и трябваше малко наляво да врътнеш и малко надясно, чети, лесно е и става за 1 минута Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Май даваше същото и като се прецакаше лентовия кабел на сензора, той се намира под волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 то дава същото вероятно, но тук си е най-обикновено разкачане на акумулатора...оправя се за 1 минута. Не знам и дали, ако не тръгнеш да караш , няма да се оправи след няколко метра, както става с ESP ламБата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 ако няма проблем като се покара малко се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Нов акумулатор 95 Аh, почистен модул на акумулатора и за сега няма грешки и си пали нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefko-bg Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 @ivo.petkov здравей къде се намират тези букси че и моята ми прави разни проблеми с компа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 На 26.06.2019 г. at 23:02, koceg написа: Добре ,колега petkov_90, кажи ти с какъв акумулатор си,на колко е години,какво е долу горе състоянието му,да видим дали и там съвпадат нещата с на колегата danni95,отделно и както казва Velislaff,модула на акумулатора ако можете да проверите. Здравейте, След около 2 месеца ходене по мъките и какви ли не майстори(специалисти) се оказа реле 614 намиращо се в ляво под под предния капак при чистачките стрива 24 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Това не е ли за стартера? То не може да докара грешка за ЕСП, каквато си писал, че имаш. Може да не можеш да запалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 12 Август 2019 Доклад Share Публикувано 12 Август 2019 @stefko-bg Тази букса е в таблото отсраната на вратата махаш капачката има и предпазители и една голяма букса Вадиш и слагаш но внимавай с пиновете .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Здравейте, може ли помощ по тая грешка, която си мисля, че е свързана с темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 на 16 юли имаш спад в напрежението, следи си акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 @OvivO От по-отдавна ми е тая грешка и преди съм питал, но никой не отрази. Възможно ли е понякога като паля да се затлачи за 1 секунда и да си запали. Все едно забиване се получава като запаля, сигурно не й стига тока? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 може и от друго да е спирането на стартера. грешката показва, че на заключена кола има голяма консумация. Може да ти пада акумулатора за 2-3 дни стоене, че и за 1 даже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Ми честно казано отдавна не е седяла 1 ден без каране, но не съм забелязал да пали трудно, освен тва забиване за по-малко от секунда. Ако отчитането е правилно през ММИ не ми е падал под 100%. А каква може да е тая консумация на ток при заключена кола, освен че не вадя блутут трансмитера от запалката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Може да е точно от него - батери менажера следи непрекъснато консумацията от акумулатора и ако е по-висока от очакваната записва грешка. В твоя случай ако блутут трансмитера харчи 50ма в режим на очакване батери менажера го засича и записва грешка. Същото може да се получи ако имаш афтермаркет аларма, мултимедия или друго. След като не ти пада под 100% заряда на акумулатора значи не е голяма консумацията. Реално обаче това няма общо с трудното палене за което пишеш, дори и да ти показва 30% на ММИ пак трябва да върти бързо стартера и да пали лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Да, като се поразрових в чужди форуми пишат същото с тоя тъп трансмитер. Ще го махам вечер и след 3-4 дни пак ще я проверя за същата грешка. А както викате, едва ли по-трудното палене е от този боклук.. Трябва да дърпа доста ток, за да затрудни паленето на колата. Имам и още две грешка (също не са ми ясни), да не би да има свързано с това "замисляне" при палеж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 (Редактирано) Единственото общо със затруднено запалване е проблем със стартера, дефектен акумулатор (твоя е нов), хлабави/клеясали силови кабели или връзки към стартер/акумулатор/батери менажер или течащи дюзи (щом си с дизелов двигател). За тези неща грешки няма да запише свързани със самото запалване/въртене на стартер. Така, че си огледай тези неща за да си решиш проблема, който ако е от течащи дюзи може в даден момент да се окаже фатален за двигателя. Показанията на дюзите се гледат на определени канали с VCDS за да се види състоянието им. Това е що касае "запирането" на стартера при първоначално палене след престой - обикновено някой цилиндър се пълни с нафта от течащата дюза и при завъртане със стартера се получава малък "хидравличен удар" от който стартера забавя въртенето и почти спира за момент. Това може да доведе до сериозни повреди по двигателя и затова е хубаво да ги провериш за да си сигурен, че проблема не е в дюзите. Редактирано 13 Август 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване