OvivO Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 както каза VBI - забиващият стартер е от пикаеща дюза(и) Имаш проблем и с навигацията - или оптиката се предава или ти е надраскано DVD. Control head - е временна грешка и най-вероятно като е паднал акумулаторът, battery regulator започва да изключва модули и е драснал control head-а. Обикновено при паднал акумулатор набива грешки и в много други модули. Аз бих ти казал да започнеш и с нещо много просто - след като караш колата някакво време, слез и под капака пред пасажера си пипни клемите дали + не ти е топла/гореща. Ако е, трябва да си го оправиш този кабел с преправяне на настоящия или закупуване на нов кабел, около 250 лв мисля беше. Ако там искри, клемата се затопля много и колата не заспива, в резултат ти пада акумулаторът след някакви дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEWLY Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Може би и пушенето след престой е признак за тия дюзи. Снимка преди около месец на дюзите след палене на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване