audi+ Публикувано 7 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2019 Проблеми с температурен датчик G62 ,1.9tdi AJM мотор.Злосторника работи под прикритие,тъй като диагностиката на колата не го улавя,освен когато е дал на късо или самата букса е откачена .Признаци на повреда са;Повишаване на оборотите при студен пуск над 1200 оборота със силно изпушване .Изпускане на черен дим във всички режими на работа при рязко натискане педала на газта .Дълго подгряване на свещите дори при топъл мотор. При проверка на VAG COM стойностите на канал 1 отчетоха минус 11 градуса при външна температура +20 при денонощие не пален двигател.След достигане на работна температура датчика показа 0 градуса. След смяна на датчика паленето се нормализира,няма изпушване , повиши се динамиката на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2019 Смяната на самия датчик се извършва,като отделите кабелната букса и изтеглите внимателно фиксатора. Фиксатора е пластмасов и има вероятност от счупване.Някой от датчиците се продават без фиксатор ,само с о-пръстен,тогава ще се наложи да си го направите.IMG_126757_2019853.webp Датчика трябва да отговаря на вашия модел двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2019 При изкарана букса е повече от минус 11. Някъде към минус 38 ако не се лъжа. О-пръстен се продава в много магазини, но е хубаво да е устойчив на антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2019 Може да "изгори" и да показва плюсова темп. Тогава симптомите са съвсем други. Не се вдигат оборотите след първоначално палене на 1200, при бензинките пали трудно първоначално на студен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Аз направих тази операция със смяната, но пак се форсира черен дим и към 100об.държи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Как прецени ,че има проблем с датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Някой може ли да ми обясни как се проверяваше датчика на ВагКом, че нещо не мога да намеря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 При студен мотор температурата на навтата антифриза и въздуха трябва да са с близки стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Преди 11 часа, audi+ написа: Как прецени ,че има проблем с датчика. Трима специалисти закачиха компа и казаха че е датчика, вчера пак го свалих да видя оголени кабели, изолирах ги но буксата беше мокра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване