SCHwabata Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 "легендата" отново ми създаде проблем, а именно: 17965 - Charge Pressure Control P 1557 - 35 - 10 - Positive Deviation - Intermittent. Пренадува турбината и влиза в аварием режим. Проблема е следния: Това пренадуване го правеше от време на време, но в 90% от времето колата си беше идеална. От около 3-4 дни обаче изведнъж почна да го прави постоянно. След 2200 оборота се усеща как колата се мъчи и няма мощност. Ако продължда на настъпвам, влиза в авариен режим. Това го прави на всяка предавка. Въпросът е, N75 ли си е заминал или плача на нова геометрия ? Направих и едно клипче в бейсик сетингс, какво се случва. Прави ми впечетление, по звука и по показаното налагане, че актуатора/геометрията не отлепя. Ще съм благодарен на мнения, насоки и от къде да почна с търсенето на проблема. Колата е GOLF 4, 1.9 TDI, помпа дюза - ARL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 Залагам на геометрия. При липса на вакум тя принципно седи в отворено положение, тоест ако беше Н75 колата щеше да е тромава и да не надува в ниските обороти. Тук е точно обратното - има пренадуване.За всеки случай, за да се потвърди, пробвай да откачиш вакумния маркуч от Н75 към турбото. Ако няма разлика след това, значи е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 9 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2019 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 10 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 Преди 15 часа, Buddah написа: За всеки случай, за да се потвърди, пробвай да откачиш вакумния маркуч от Н75 към турбото. Ако няма разлика след това, значи е това. Т.е. маркуча който слиза към актуатора ? Мислех си го това нещо, с защото друг вариант да тества Н75 не се сещам. Но ме хвана шубе, дали ще разтовари турбината, ако го извадя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 Да, за него говоря. Няма от какво да се притесняваш, защото при липсва на вакум геометрията трябва да остане напълно отворена. Ако няма разлика, значи е заяла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 Чистене със спрея за фурни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 11 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 Натам вървят нещата, въпреки, че не ми се искаше. @Buddah пробвах вчера да си играя с вакуумите, резултата е същия. Закачих даже Н18 от егр-а към актуатора, при което геометрията се подмества около 2-3мм. Благодаря ти за насоките !! Сега се моля да е запекла, но да не е по-сериозен проблема вътре с обърнати лопатки.. Почвам „очистителни стъпки” с пръскане на вода -> спрей за почистване на геометрия без разглабяне -> спрей за фурни. Ще споделя резултата и без това се каня да ги тествам от поне 2г. Някой междувременно, ако има друга идея/съвет, ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 11 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 Ъпдейт...: След като махнах кората и се заврях отдолу, се оказа, че актуатора е счупен Целия е в ръжа и двата болта които са между планката и самия акуатор са се скъсали.... довечера ще кача клип/снимки. Въпросът ми към запознатите е: еднакви ли са актуаторите за всички 1.9 помпа дюза ? На втора ръка или нов да заложа ? П.П. поне геометрията си се движи свободно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2019 Ето една обява: https://www.olx.bg/ad/aktuator-za-turbina-garett-gt1749-2-0tdi-i-1-9tdi-turbo-turbo-actuator-CID360-ID6euGS.html Вероятно след като го смениш новият може да има нужда от настройване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Може ли да питам и аз нещи за актуатора? Колата е ауди а4 б6 1.9 130к.с., проблеми подобни като на колегата. Когато колата се запали и работи на празен ход, актуаторът трябва ли да е с прибран лост или не? Имам и лог файл на 11 канал, но не се ориентирам съвсем с данните. LOG-011-първи.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 (Редактирано) При горният Лог файл след 3000 об. изпада в авариен режим и забива мецуната. При този - достига 4000 без проблем. И двата са правени на трета скорост с пълна газ. LOG-01-011-xxx-xxx.xls Редактирано 12 Юни 2019 от king82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 На пурвия фаил имаш 400 мбара разлика как не се е разлетяла турбината,стига си я мъчил колата почисти геометрията.Не трябва да има голяма разлика между искано и доставено налягане.Ако не знаеш как да определиш по хода на лоста на актуатура че е геометрия или с вакум помпа да провериш мембраната скоро от догатки ще гръмнеш я маркуч я турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Това се случи с предната турбина. Тази е с почистена геометрия, здрав актуатор и работещ н75. Но поведението на колата е същото, както преди да се счупи предното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 (Редактирано) По скоро нещо не е настроено,ограничителния винт -стопер или актуатура. Чипирана ли е колата? Редактирано 12 Юни 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 12 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 (Редактирано) Преди 7 часа, king82 написа: Когато колата се запали и работи на празен ход, актуаторът трябва ли да е с прибран лост или не? Като запалиш колата, помпата прави вакуум, който издърпва лоста. Ако откачиш маркуча от Н75 или от актуатора, лоста трябва да се върне обратно. След запалването, ако лоста не се прибира или геометрията е блокирала или не стига вакуум до актуатора. Връщането на лоста при липса на вакуум(както Н75 задава във високите обороти), става посредством пружина в актуатора. Това че външно актуатора ти е здрав, не означава, че пружината връща всеки път. И при положение, че един път забива, един път не и геометрията е чиста, бих започнал от там. Мнението ми е любителско ! __________________________________________________________ По моя проблем, ето обещаното клипче. Въпросът ми е, какъв е най-добрия начин за центровка на нов актуатор ? И в bassic settings - 011 - act.intake press., какви са оптималните стойности/граници, преди да почна с полевите тестове и логове ? П.П. омазания двигател, е от изпуснала гарнитура на капака на клапаните, ама пусто шофьора разбирач, не може да го изчегърта от задната страна... Редактирано 12 Юни 2019 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Не е чипирана. Настоящото турбо е свалено от катастрофирала кола. След монтажа му, проблемите с пренадуването остана. Пак сваляне, почистване на геометрията.... и пак така. Като пускам един тест на Н75, лоста на актуатора се движи около 1см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2019 Има ли катализатор колата,сравни с друга такава как излизат газовете от ауспуха. Хода на лоста е около 1 см . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 16 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 (Редактирано) Момчета някой знае ли, от къде може да се намери/поръча скобичката, която държи рамото на актуатора и геометрията ? Позиция - 2 на снимката Търсих в 3-4 магазина, не се продава, като отделна част. А ми се иска да имам резерва, ако моята избяга или се счупи. Редактирано 16 Юни 2019 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 (Редактирано) Търси с магазин за зегерки. Трябва да знаеш външния диаметър на оста. Редактирано 16 Юни 2019 от king82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 16 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 А коя от двете е ? И двете ми излизат, като вариант за нашите варели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 (Редактирано) От моя скромен опит, залагам на горната... Не, че има някакво огромно значение. Единствения вариант е да не е някое самоковско тенеке и да се разпадне от жегата...макар, че съм 1000% сигурен, че и една тел ще свърши същата работа, иначе даже и свинска опашка ми мина през акъла. Редактирано 16 Юни 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 16 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Като гледаш актуатора на какво прилича, няма да се очудя и това да се разпадне Ти лесно ли я маха/слага твоята 6498392676 пъти ? Ама ти имаш поле за развитие, при мен е наврянаа.. Идея къде може да се намери ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 (Редактирано) не е нещо уникално, вЪ магазините за крепежни елементи. струва баснословната сума от 0,06лв https://www.fixator.bg/krepezhni-elementi/zegerki/ П.П. моята зегерка не е сваляна..... все още. Представяш ли си. Редактирано 16 Юни 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 16 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 егати Много, много Благодаря !!! Ще си купя 20-тина, да направя герданче на Сканията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king82 Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Може ли някои да погледне този LOG и да каже по-добре ли е, спрямо по-горе в страницата? LOG-011-22.06.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване