Jump to content

Проблем с ДПФ и Газоразпределителен механизъм


Cikata

Recommended Posts

Здравейте! Колата е А6 3.0тди 2005г. куатро. Преди малко точно преди да се кача на магистралата от Ботевград и светна ДПФ-а на таблото...след 3-4 минути започна да мига и индикатора за Газоразпределителния Механизъм...колата на равното повече от 100 не иска да дигне...като подам газ и връща 5...след това 4...но ускорение няма! Дойде изкачването и тотално умря 50км макс! Спрях на първата отбивка, угасих колата, изчаках малко и пак я запалих. Никакъв проблем с паленето и никакви индикации не светеха! Покарах малко на магисталата и светна пак ДПФ...след 10 минути угасна и повече не е светвал.  Сега колата не пуши,работи добре,пали от раз! Някой да даде идея какво се случва,защото в близките 4-5 дни няма да мога да я закача за диагностика,а ще ми трябва за градско каране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз мога да ти кажа само за ДПФ-задръстил се е яката от градско каране.Излизаш извън града,слагаш на ръчни скорости,включваш 2 или 3,зависи от ограничението на пътя,и вдигаш 4100 оборота,слагаш на авто пилот за 20-30 секунди,после и даи да си почине колата на нормални обороти,и след 5 минути пак на 4100 оборота,и така няколко пъти,може и по 1 минута да ги държиш тези обороти,спри климатика и радиото и слушаи мотора,ако чуеш нещо подозрително,намали оборотите.Така прави всеки път като излизаш извън града,ДПФ се изчиства,изгарят вътре сажди боклуци,и си готов.И така се подържа в добро състояние.Само точилка и на 4100 оборота,не на 5 с 3000.Пробвай.Ако не е дошъл момента за тотално забит ДПФ,ще ти се изчисти и ще си върви яко колата.Успех.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само временно решение е това. И аз го чистих по тоя начин.. На 3та на 3000 оборота караш 15-20 мин и си готов.. Само че след 1 седмица пак същото.Ще се почнат авариини режими и всякъкви глупости. Затова направи като мен.. Отиваш при някой който разбира, изключваш дпф, егр и вихрови клапи, после истърбушваш дпф, затапваш егр и пей сърце. Няма проблеми, няма драми а и колата става една идея по пъргава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз написах редовно на 4100 оборота,не на 3000 оборота,тва 3000 оборота е НИЩО,може и от софия до бургас така да си караш без ефект.Махането на ДПФ ,ЕГР,и вихрови клапи и т.н е идеалния вариант естествено.И колата почва да върви доста по яко.Направено кадърно при някой ,който разбира,като КРЕМАТОР и ЖЕЛЯЗ А6.Може да пробваш колега първо единия вариант,после вече махаш софтуеърно всичко и си готов.Успех.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е некъв т*шак :) Нема такъв индикатор ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха ... индикацията за подгревните свещи ...

Като свинска опашка съм го чувал, даже един познат точно домус куйрук му вика, ама като индикатор за газоразпределителния механизъм не го бях чувал ... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Cikata написа:

 

Screenshot_20190609-233145.png

 

Газоразпределителния механизъм е раздела който четеш, а не е името на индикатора на подряващите свещи. Подгряващите свещи са част от газоразпределителния механизъм.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го обърквайте човека, там точно си е написано за какво е този индикатор и той НЕ Е само за подгревните свещи. Той свети и при проблеми с горивната система например, с турбото и т.н, които явно ги хваща като нарушено газоразпределение.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ги разбера тия от vw - толкова напреднаха технологиите и продължават да използват тая лампичка за всичко - толкова ли не можаха да направят отделна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.06.2019 г. at 12:03, trackersoft написа:

 

На 10.06.2019 г. at 12:03, trackersoft написа:

 

На 10.06.2019 г. at 11:26, royce написа:

 

Вчера вечерта я изкарах на околовръстното и от направих 1час каране...след като загря я закрепих на 4000 оборота за минута...после намалих...после повторих и потретих упражнението...и така доста пъти...даже минах северната дъга цялата почти на 3та скорост с 4000 оборота...нищо не светна...никакви индикатори,датчици и некви такива...колата вървеше добре,шумове не се чуваха...не пушеше...мисълта ми е: изчистил ли се е дпф-а за момента? трябва ли да покаже с някакъв индикатор когато се регинерира или си го прави без да уведомява? Благодаря ви за отговорите до момента :)

П.с. не е важно дали е Газоразпределителен механизъм,свинска опашка или др. наименование...важното е,че  сте разбрали какво съм ви попитал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си един диаг.кабел за 50-100лв. и си инстални VCDS на лаптопа и ще си отговориш сам на много от въпросите.

Състоянието на ДПФ-а може да се види на 104 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се запуши ДПФ-а може би има проблем с дюзите, че пускат повече гориво.

glow plug lamp го водят немците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Cikata написа:

Вчера вечерта я изкарах на околовръстното и от направих 1час каране...след като загря я закрепих на 4000 оборота за минута...после намалих...после повторих и потретих упражнението...и така доста пъти...даже минах северната дъга цялата почти на 3та скорост с 4000 оборота...нищо не светна...никакви индикатори,датчици и некви такива...колата вървеше добре,шумове не се чуваха...не пушеше...мисълта ми е: изчистил ли се е дпф-а за момента? трябва ли да покаже с някакъв индикатор когато се регинерира или си го прави без да уведомява? Благодаря ви за отговорите до момента :)

П.с. не е важно дали е Газоразпределителен механизъм,свинска опашка или др. наименование...важното е,че  сте разбрали какво съм ви попитал ;)

Колега браво,ето така се прави,прави го редовно когато излизаш извън града,и няма да имаш никакви проблеми с дпф,катализатори,затлачени турбини и т.н.Само с градско каране всичко се задръства,даже бензинова тойота за година само градско така се задръсти,че не можеше да вдигне 2500 оборота с газ до дупка,пък червеното и беше на 6500.Извън града,газ до ламарината на 2 и 3,и след 30 км успя всичко да издуха и вдигна до 6500.Тез коли тва ги лекува-яко точилка извън града.Градското ги мъчи.Браво колега,добре си направил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Cikata написа:

Вчера вечерта я изкарах на околовръстното и от направих 1час каране...след като загря я закрепих на 4000 оборота за минута...после намалих...после повторих и потретих упражнението...и така доста пъти...даже минах северната дъга цялата почти на 3та скорост с 4000 оборота...нищо не светна...никакви индикатори,датчици и некви такива...колата вървеше добре,шумове не се чуваха...не пушеше...мисълта ми е: изчистил ли се е дпф-а за момента? трябва ли да покаже с някакъв индикатор когато се регинерира или си го прави без да уведомява? Благодаря ви за отговорите до момента :)

П.с. не е важно дали е Газоразпределителен механизъм,свинска опашка или др. наименование...важното е,че  сте разбрали какво съм ви попитал ;)

Колега, да не те плаша ама това което си направил не е трайно решение. Трайните решения са сваляне и пране на ДПФ-а, смяна с нов или премахване софтуерно и физически .Но също трябва да се види и състоянието на дюзите , за да не се запуши после пак. Като за начало вземи си кабел и диагностика и виж какви стойности дава на 104-ти канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светва  и от хубава нафта ;)   две години я карам нито веднъж не светна миналия месец три пъти  :) спрях да зареждам от където зареждах и сега 3к километра  няма никой . Гледам я на около 200-220 км градско се регенерира но  не светва, както преди  е имам и доста извън градско през този месец но за мен си остава от нафтата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги. Кое е по доброто почоистване на дпф. С машина или сваляне и плкнене с обезмаслители. Ако някой има опит нека сподели ще съм благодарен. 

Редактирано от Petleshkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като пусне градската регенерация и смърди в купето. Някой да има идея къде да гледам ?

Меки връзки и ауспуси изглеждат здрави. Дихтунгите на дюзите са сменени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...